Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
die heb ik ook gezien. ben bang dat dat na verloop van tijd gaat hangen of loslaat.
is dat een soort kabel? En enig idee wat de kosten ongeveer zijn?
Het display van je radio bij de dealer te programeren. Ik weetniet of het mogelijk is wat jij wil, maar een ander logo kan zowiezo (vauxhall, holden enz)
De deuren zijn volgens mij ook dmv de tech II te programeren
ga niet kloten met weerstanden. systeem is met de tech II gewoon te programeren voor LED verlichting.
dan moet de auto geregenereerd worden. ivm verzadigd roetfilter
bedienigsknop van achterklep gaat vaak defect. Je kan de klep van binnenuit wel openen, maar dat zal je wel weten.
Er kan een foutcode in je systeem staan omdat je de zekering eruit trok. Soms wil het helpen de accupool even los te halen.aansluiting bij je lamp is inderdaad voor de microfoon.
die met de antennekabel is voor een telefoonhouder tussen de stoelen in.
gele airbagstekker is voor de 2 traps airbag
Stekker achter je kastje is geloof ik voor extra telefoon optie. Stekker voor tmps zit in je kofferbak.
Alarm zal niet zo makkelijk zijn om aan te sluiten. waarschijnlijk zit er niet de juiste kabelboom in.
Heej sjaak!
ook nog steeds aanwezig hier? zo zie je maar het opel bloed blijft toch altijd stromen! ;)
grijs rode draad doorknippen en alles werkt weer ;)
lijkt me je krukassensor.
Het gaat om een dvd compilatie dus ongeveer 4.5 gb. zou nero een dvd anders branden?
geen idee welke snelheid. duurt ongeveer 15 min.
Heb nu een gebrande dvd van iemand gehad. dit is ook een dvd+ en geeft geen problemen. Ben nu bezig met een ander brand prog. Omdat nero er erg lang over duurt om te instaleren heb ik dvdclone gebruikt. vreemde is dat de gebrande dvd+ geen probleem geeft en normaal speelt, maar als ik hem zelf brandt hij de dvd niet kan lezen.
Ik snap er niks meer van!
ben blij dat ie nog rijdt. rieger set had ik er inderdaad op gezet. Het spuitwerk was inderdaad slecht…. toen ik hem verkocht was het een nette wagen. maar degene die hem kocht ging er niet zo netjes mee om.
Lekkage Condensor :vertag
:P
Ligt echt aan de prijs/bouwjaar. je kan voor weinig mazzel hebben, maar een echt goede auto zullen ze niet voor weinig te koop zetten. rij anders naar de plaatselijke dealer voor een controle. Vertel een mooi verhaal dat je de auto, als je deze koopt daar voor onderhoud komt ;)
Doet de verkoper al moeilijk over zo’n ‘keuring’ dan weet je genoeg.
Kan zijn dat je bougiekabels overslaan. Motor laten lopen en even inspuiten met een plantenspuit met water. Zie je vonken dan zijn deze defect.
Kan duiden op slecht werkende, vastzittende zuigerveren.
Deel van de compressiedruk gaat via het carter, waardoor daar een druk opgebouwd wordt. Deze gaat er het makkelijkst via de carterontluchting weer uit.Probeer je motor een te spoelen met forte. Dit wil vaak goed helpen.
Misschien wat uitgebreidere info geven? Zakken de toeren weg? tot welk toerental, Schokt ie enz
Als er geen rafels ofzo aanzitten is er niets aan de hand. Zoals gezegd rafelen ze wel vaak bij die bocht(bij het plastice gedeelte), maar om ze af te keuren omdat ze iets dikker zijn is onzin.
Kroijmans ook al failliet……..
ja psies
Zit de ring en het deksel goed? Deksel valt in de uitsparing en soms ligt de ring er niet lekker in en zuigt ie alleen lucht aan.
Tis gelukt. Inderdaad met formulieren verwijderen gaat het :thumbup
Het werkt allemaal wel goed, maar vond het errug vreemd :D
origineel gepost door Powercorsa
kan een verrotte hardeschijf betekenen.Als je je comp dus opstart zie je de doorloop van de BIOS en daarna krijg je alleen een zwart scherm?
wanneer dit weer gebeurt, alleen de reset knop gebruiken en daarna de BIOS ingaan.
Controleer dan even welke hardeschijf er gedetecteerd wordt.
Als er een vreemde naam staat bijv. Dochiba (ja ik weet het heb het zelf gezien :P) dan kan je er zowat op rekenen dan je schijf gaar is.Computer deed het na opstarten prima. Kon dit niet verder checken, omdat ie nu niks meer doet..
-
AuteurBerichten