Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1887107&tid=144204&author=Opelcalibra.nl]Helaas heb ik recentelijk moeten constateren dat ook mijn Opeldealer niet langer meer bekend is met het concept van een goede service bieden aan je vaste klanten.
Al mijn Opels heb ik via deze dealer gekocht (Kadett, Calibra, Astra) en tot voor kort waren zaken als het laten uitlezen van een motorstoring service van de zaak. Maar helaas zijn ze nu zelfs daar voor gaan rekenen, nog geen 5 minuutjes werk en hoppa, een factuur op de mat. Want tja, de luxe showroomverbouwing moet toch ergens van betaald worden blijkbaar…
Erg jammer, maar de laatste keer dat ik bij deze dealer een auto gekocht heb of iets anders.
(Ik weet niet of ik de naam mag neerzetten, dus doe ik dat maar niet. Als het geen probleem is, dan plaats ik deze alsnog in het topic.)[/rquote]
Als je ze ook in onderhoud hebt, mag je wel wat service verwachten. Maar als je 1 keer per jaar komt voor een apktje en dan verwacht dat zoiets maar onder de service van een dealer moet vallen……
Hier komen ze ook vaak langs. ff uitlezen. en dan naar beun de beunhaas….Contracten met opel, een pand, gereedschappen kosten nou eenmaal erg veel geld. Als ik elke week naar de AH ga voor mijn boodschappen, wordt er ook niet gezegd van u bent hier al zovaak geweest laat het nu maar zitten. En die 20 euro zijn standaard prijzen. soms duurt het een half uur en bij jou 2 min…. het zij zo…..
Zal er eens op letten zag ze bij renault ook al.:D
Het is de ue32c5100 geworden. leuke prijs en een mooi beeld. Was even de vraag of het ziggo module zou werken. Had net weer een type waarbij de vraag was of deze zou werken. maar alles werkt goed. Duurde nog even voordat de boel geactiveerd was door ziggo, maar het beeld is super.
bedankt voor de tips! ik ga wel eens wat proberen. opzich denk ik dat het al een stuk netter lijkt als stootstrips in kleur zijn en iets mat zijn. ik wacht in elk geval eerst het mooiere weer eens af. Zijn er trouwens mensen die stootstrips in kleur hebben (foto)maar dan mat?
in de winkel zie je inderdaad veel verschil. ik wil niet op verkopers afgaan, maar weten wat ik koop. ik zag van samsung een serie met edge leds. ue32c5100. scheelt dit echt of maakt het niezoveel uit? ik zag ok de le32c530. welke zou beter zijn?
kunststofprimer heb ik gebruikt. Misschien is inderdaad de temp. te laag. ik probeer het wel weer eens met mooi meer ;)
lampjes goed gemonteerd? ze werken op 1 manier.
dan zal je bumper eraf moeten.
deze pakt het signaal van je linker wielsensor voor.
Wat je ook kan doen is de bedrading van het zwarte kastje van de parrot afknippen. Deze bedrading strip je en dan zie je 5 dunne draadjes. zwart en geel gebruik je niet. Rood en wit zijn voor de line in voor de speakers (ph- en ph+) dus zoals laagvlieger al zei links in de uiterste hoek. en de blauwe is de mute. Zo sluit ik ze altijd aan en heb verder geen problemen hierna.
Succes!
1 december 2010 om 11:01 In reactie op: we worden genaaid met de benzine… tja hoe kan het ook ande #17763243De brandstoffen in nl moeten aan zoveel eisen voldoen dat dit soort toevoegingen overbodig zijn. haal maar eens een brandstoffilter los na 2 jaar en kijken hoeveel vervuiling erin zit. das bijna niks. Hoe kan je als bestuurder daadwerkelijk merken of een auto minder verbruikt. Rij omstandigheden zullen per tankbeurt nooit hetzelfde zijn.
Met een normale rijstijl zal een motor niet snel vervuilen. En wil je echt wat nuttigs in je tank doen gooi er dan afentoe een forté bij.ik heb alles gewist. Cookies, geschiedenis, temp map enz maar geen resultaat. pagina’s die met IE8 32 bit niet openen, openen wel met 64 bit.
ik ben al iets verder. zag net dat op mijn laptop ie 64 bit stond. hiermee werkt het wel goed. ik had ook een probleem met sommige internet pagina’s deze laden wel maar bleven leeg. met ie 64 bit werkt dat wel weer.
Maar ik kan deze ie niet als standaart instellen. Wat kan ik nu het beste doen of heb ik toch iet fout gedaan?
18 november 2010 om 20:26 In reactie op: ecu brandstofpomp gemaakt / maar nu ander probleem!!!??? upd #17762227lijkt erop dat je ecu niet goed is. heb je um nieuw gekocht of 2e hands?
bedrading voor de mistlamp is aanwezig. volgens mij heeft een coolmaxx wel verwarmde buiten spiegels.
verschilt per model. Die van een agila zijn zowiezo anders dan een ander model. vervangen moet compleet gebeuren. dus onsteker+slot.
heb je al gekeken naar de geleider of kabel
Misschien zit er wat voor of moet je hem afstellen.
Schroef anders het raampje er even uit. dan wordt je al snel wat wijzer.
Kan van alles zijn.
-Vacuumlek
-defecte mafsensor
-valse lucht
-wervelkamer verstopt
-Turbo heeft kuren
-oliepeil enzdenk dat de massa van je motorkoelingsmodule niet helemaal lekker meer is. deze zit links voor achter de bumper.
druklager in de bak defect. door pompen pomp je als het ware de lucht er weer wat uit en heb je weer druk. bij een 1.6 is de motor er zo uit. subframe en bak demonteren is heel wat meer werk.
400 euro is een hoop geld voor een beurtje, maar je weet wel wat je krijgt. Je krijgt in elk geval het juiste onderhoud.
Gek he dat een universele garage goedkoper is. De dealer heeft zich aan bepaalde regels en voorschriften te houden en dat kost geld. Garantie kennen ze bij een universele garage niet echt.
en je krijgt orginele onderdelen. geen inwendige oliefilters die uit elkaar vallen, geen benzine filters die verstopt gaan zitten. ow zit er ook een interieurfilter in een auto? hoort remvloeistof niet zwart te zijn?
tis net wat je wil. vind je het te duur ga naar een universele
even uitlaten lezen en test met de tech II en je bent weer wat wijzer. is je roetfilter weer de boosboener, dan zit er toch een probleem in de auto. verkeerde verbranding laat het filter snel verstoppen.
verbrande klep
zonder speciaal gereedschap niet aan beginnen. luistert vrij nauw met dit blok.
en de spanner tegen de klok in spannen…..
-
AuteurBerichten