Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Tijdens deze week winterwissel ook ff ingespoten met wst vet en tot op heden geen gekraak gehad:)
Vrijdag winterset opnieuw laten balanceren, gisteren met kallisto naar zijn corsa GSI gekeken(helaas niet achter gekomen wat het probleem was) en vanmiddag de winterset gemonteerd, ruitensproeiervloeistof bijgevuld en het rubber buisje van de tankontluchtingsbuis op de gasklep vervangen voor 1 die ik vorige week toevallig in bijna nieuwstaat vond.
Deze week even tijd vinden om de Astra te wassen en dan kan ze er weer tegenaan :thumb
Doe ik dat even. Bedankt voor je advies!
Heb ik gedaan. Je zou zeggen dat het nr 7 zou kunnen zijn maar dat onderdeel heeft 3 verschillende nummers.. en uit de beschrijving lijk ik op te maken dat het een telefoon antenne is.. vandaar de vraag of zo’n gps antenne überhaupt bestaat.
Bestaat er voor de astra g hatchback ook een antennevoet inclusief gps ontvanger en sproeier voor de achterruit? Wat is daar eventueel het onderdeelnr van?
Wezen schatzoeken op de sloop. Heb een gid stekker met cid stekker meegenomen, stekker voor de ncdr1100, remslijtage sensoren en een expansievat met sensor en stekker.. achteraf toch niet heel gelukkig met de prijs dus fd kijken of ik de gloeilamp test module uit de zelfde astra kan halen.. mocht iemand nog een gps antenne voor een 5 deurs hatchback astra g weten.. graag pm
Ncdr1100 met GID en cd wisselaar opgehaald.. handen jeuken om de boel om te bouwen!
Gisteren gewassen en daarna naar de testdag gebracht.. alles was goed:mrgreen:
Volgens mij was het idd een dunne dop 8.. daarnaast zit de binnenstekker nog in het schutbord geklemd..
Ik denk dat ik voor lemforder draagarmen ga. Ik lees er veel positiefs over en hoop dat deze beter zijn dan de orginele en daarmee ook van het gekraak bij koud weer af ben.
Haasje: dat geeft het naast het kraken ook regelmatig ja.
Misiu: bij in veren hoor je het ook naast het wiel
Baas J.: Heb je er toevallig ook 2 en is hij nieuw?Zijn er merken draagarmen aan te raden? Ik ga de boel binnenkort ook vervangen ivm nieuwe fusees voor de remupgrade en krakende rubbers en zou graag gelijk of betere kwaliteit ivm orgineel.. mvg
Rechter toekomstige koplamp gewetsand. Polijsten en beschermen komt nog. Eerst nog wat info inwinnen voor het beste resultaat ;)
Om mijn enthousiasme te delen toch wat plaatjes:
Voor bewerking:


Ergens tijdens:

Na P3000:



En zijn er van dit lampje warm witte varianten zodat het niet op valt dat het led is? :jerry
Viel me laatst op dat dat glaasje best warm werd en dat vind ik dan weer jammer van het verstookte vermogen. Ik weet het je merkt het nergens in je verbruik. Is meer een principe kwestie.Ivm de remupgrade waar ik mee bezig ben, lijkt het mij ook wel wijs om de gehele draagarm inclusief fuseekogel te vervangen aangezien die ook los gaat tijdens het wisselen van de fusee.
Weet iemand wat de OEM is van de originele draagarmen en wat een kwalitatief goed alternatief op orgineel is? Ik heb onder andere merken gezien als MOOG, TRW en Delphi.
Is er inmiddels met gepast geweld en een moker gelukt!
Hoe krijg ik de naaf uit de fusee van een astra g? Is dat gewoon 3 bouten met roest of zit hij nog op een speciale manier vast?
Nou vandaag de fusees en klauwen van een x20xev binnen gekregen.. nu mooi opknappen en reviseren8-)
Bedoel je dat voor mij?
Ik heb om mijn zomerset behoorlijk nieuwe banden liggen die ik niet kwijt wil. ;) Dus moet het toch op 15 inch houden.Toch bedankt :thumbup
@Baas J. wrote:
15″ is dan ook wel erg klein….ga je naar grotere remmen doe het dan goed ! :thumbup
Als ik grotere velgen had gehad had ik dat zeker gedaan!:D Moet het nu met mij 8 15 inches doen. Misschien ooit in de toekomst… iemand een betrouwbaar adres voor stalen remleidingen? Volgens mij moet ik er 6 hebben ofniet?
@pascal1109 wrote:
@Astra_R wrote:
Ivm remupgrade ben ik op zoek naar 5 gaats fusee’s en remklauwen. Aangezien ik de klauwen voor montage ga reviseren en omdat het voor de hobby is zou ik het zooitje graag zo goedkoop mogelijk oo de kop tikken.
Iemand nog op de hoogte van een particulier die een 5 gaats astra g aan het slopen is?
Op marktplaats vind ik veel demontage bedrijven met bijbehorende prijzen.
Ik heb eventueel nog wel een set complete voorpoten liggen van een Astra G OPC, incl. de 308mm klauwen, schijven en blokken. Is misschien 1500 km mee gereden.
Behalve voor de OPC.. Sorry. Zal er vermoedelijk mee te maken hebben dat ik van 256 naar 280 ga en niet naar 308. Groter dan 280mm past niet in mijn 15 inch velgen.
In ieder geval bedankt voor je aanbod.
Ivm remupgrade ben ik op zoek naar 5 gaats fusee’s en remklauwen. Aangezien ik de klauwen voor montage ga reviseren en omdat het voor de hobby is zou ik het zooitje graag zo goedkoop mogelijk oo de kop tikken.
Iemand nog op de hoogte van een particulier die een 5 gaats astra g aan het slopen is?
Op marktplaats vind ik veel demontage bedrijven met bijbehorende prijzen.
@Opeltje17 wrote:
Droger zit als je voor de auto staat, rechts aan de condensor vast(lange pijp)
Of links onder naast de condensor.
Ik had orgineel een aparte droger.
Orginele condensor is volgens mij het best en vind ik ook het mooist.. hella behr heeft de 1e montage en een aftermarket deel.
Onderdelenboer kon beide leveren bij mij.Nissens wordt aftermarket vaak gebruikt en heb ik nu..
Vandaag rode vectra c wijzers in mn G gebouwd en weer de orginele gloeilampjes ipv leds.. de liefhebber mag ze voor een kleine bijdrage van me overnemen(3 stuks koel wit)
Nou top :thumb
Merk je het verschil goed okkie?Komen de volgende punten:
1. Moet er nog het een en ander uitgelijnd worden of gaat dat goed als ik de fusee wissel?
2. Mijn auto rijdt officieel niet op slooponderdelen :hmmz Kun je klauwen zelf goed servicen/ reviseren zodat ik een garantie heb dat ze minstens zo goed zijn als mijn huidige klauwen? Iets waar ik op moet letten bij de klauwen en fusees? Kan ik de fusee gewoon schuren en opnieuw zwart knikkeren zodat ze wat netter zijn en ik geen “aftanse” delen op mijn auto monteer? -
AuteurBerichten