Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mja je kan een blok altijd chippen, maar dat geeft niet echt gruwelijk meer vermogen ofzo (max 10% ofzo?)
of je rekent een half jaar een uur meer (of minder, afhankelijk van de staat bij het ombouwen)
Ik vind het wel jammer, dat het zoveel werk is om dit geluid te verhelpen. Die moeite ga ik dan dus zeker ook niet doen. Aangezien het standaard is, vind ik het wel prima.
Hm ik heb een 2.0 DI (turbo??) en ik doe zeker 1:16 + meestal tegen de 1:17 of net iets hoger.
Ik heb 7 home premium 64 bit en ben er toch wel heel tevreden over. Heb nu geen heimwee meer naar XP, wat ik (zeker aan het begin) met Vista wel had.
Als je een nieuwe pc koopt, zeker met 7 doen :)
Ik doe altijd eerst de olieplug los (zit bij mijn aan onderzijde van de motor), daarna het oliefilter losdraaien, vervangen (smeer het rubber wel even in met olie) en dan de olieplug weer vastdraaien. Daarna kan er nieuwe olie in en is het klaar!
Ik kon het duits wel lezen ja.
Als ik het goed begrijp, moet ik dus een 15A zekering plaatsen en bij dit zekeringblok, komt ook de relais? Daarnaast moet ik nog een schakelaar hebben.
Wat Terence idd ook zegt, als je er een eigen radio inzet en je doet er niets aan, dan denkt het scherm, dat ie RDS gegeven moet weergeven (wat met standaard Opel radio zo is). Omdat er geen gegevens doorkomen, blijft de onderste regel uit. ALs je de radio UIT zet, zie je de datum.
Alpine is trouwens echt relax. Ik heb in mijn astra alleen een Alpine ingebouwd en ik hoef geen andere speakers meer!!!
Het viel me op, dat het geluid vanochtend weg was, terwijl het toch nog licht vroor. Raar gebeuren,.
hehe, leuke foto.
Aan de binnenkant zaag je ze gewoon in de bumper dan? Maar als alles al is aangesloten, hoe zit dat dan met die zekering en relais? waar komen de relais en zekering dan te zitten? Dan wordt in de motorruimte gemonteerd?
En wat is mooier. Ik zou ook voor origineel gaan. Two tone in deze combi vind ik niet echt mooi, tenzij het goed fade en de kleuren echt elkaar aanvullen.
Geniaal die opels. :) Ga ik toch maar eens kijken of die bumper wat is. Ik heb wel begrepen dat 200 euro voor nieuwe bumper, gespoten, verzonden met mistlichten niet veel geld is. Het geeft ook wel een wat mooier beeld en beter licht uiteraard.
Is dit een schavend geluid van een van de voorveren? ik heb dat namelijk linksvoor bij dit weer. Als ik over een drempel rijd, hoor ik daar een dergelijk geluid vandaan komen. Met kleine gaten / hobbels heb ik er dan weer geen last van.
Ik heb gister de 4 gloeibougies vervangen en sindsdien is het probleem ook weg. Dus dit bleek inderdaad het probleem te zijn. 1 van deze 4 had het begeven.
Ik heb vandaag even navraag gedaan bij de Opel dealer alhier. Deze geeft aan dat het waarschijnlijk een gloeibougie is welke minder functioneert. Het is geen probleem zolang het werkt, maar het kan er voor gaan zorgen dat de auto in het geheel niet meer gaat functioneren.
Ik ga dit even uitzoeken en wellicht dan maar vervangen.. Totale kosten .ca 250 euro bij de dealer.
Waarom zou je deze verklikker in willen bouwen als dit er niet in zit? Het lijkt mij een standaard procedure om je gordel om te doen bij het starten van de auto en het wegrijden.
Hm, dat betekend dan dus een afspraak maken met de dealer. Ik kom hier nog wel op terug. Ondanks dat het oranje is en snel uit gaat, hoop ik dat het niets ergs is en alleen door de kou oid komt.
Dat klinkt als een aardig slechte GSI. Dat is na de keuring nog naar boven gekomen????
Wordt er ook nog naar het olie verbruik gekeken?Mja ik hoor ook vaak niet echt goede verhalen over de kwikfit. Ze doen reperaties die niet nodig zijn. De keuring is dan wel goedkoop, maar alles wat er bij komt, maakt het dan als nog duur. Daarbij kan een APK bedrijf kleine afkeurpunten gelijk verhelpen. Sommige bedrijven doen dit niet, en sommige wel.
Als er een lampje kapot is, mogen ze dat van mij direct vervangen en niet afkeuren op zo iets.
Ik ga altijd naar een lokale universele garage die ook keuringen doet. Deze kost 27.50 voor benzine en 45 voor diesel. Dat valt me wel mee en dan ben ik gelijk klaar.robert, ik heb dat ook met de mijne. In normale omstandigheden gebeurt er echt niets met de temp. Toen ik van de zomer in duitsland in de volle zon stond en de fan aansloeg, schrok ik ook even. Dat was bij mij in 1.5 jaar nog niet gebeurt.
Jij hebt dan ook een diesel gok ik?
Idd wat Wim ook aangeeft, de spanning onbelast zegt niets. Ik had pas een accu onbelast op 12 v en belast (starten) op 2 volt. Auto ging dus ook niet meer aan.
Onbelast moet het idd 12 volt zijn en als de motor loopt tussen de 13 en 14 volt.
Mja dat heb ik nog niet gedaan, omdat het heel snel weer uit gaat en ‘volgens het boekje’ hoeft dat alleen als deze aan blijft staan. Misschien is er iets wat ik eerst zelf kan checken voor ik bij de dealer ga kijken.
Als ik de auto start, zet ik gelijk de airco en de ruitenverwarming aan. En voor ik de stad uit ben is alles netjes schoon. Dus volgens mij kan het geen kwaad.
Is er een reden dat je geen gewone Mic wil maar perse deze zwanenhals. Ik heb namelijk dezelfde carkit met de originele mic bij de binnenverlichting en echt nooit problemen.
-
AuteurBerichten