Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Eerste gedachte?? Nieuwe temp.sensor. Kun je gewoon bij de sloop halen.
Ik heb daar pas een andere gratis meegekregen..Mja oke. Dat is inderdaad wel een vereiste. Je moet wel een elektronisch gaspedaal hebben. Anders moet je een systeem hebben, die je gaspedaal bewerkt. (dieper trekken van het pedaal bv)
Mijn astra moet alleen bij strenge vorst even voorgloeien. Max 10 seconde en dan gaat ie uit. Ik probeer eigenlijk nooit te starten als het lampje brandt. Maar als het lampje uitgaat, draait ie ook gelijk
Dat geeft aan dat je auto een impuls signaal voor snelheid heeft en dat je cruise control in kunt bouwen. Dit is in dat geval alleen een kwestie van een andere knipperlichthendel monteren en klaar!!!
Behalve de zekering, kan het ook de stekker van de spiegels zijn. Dat was bij mij het geval. Ik moest dit even goed reinigen en toen werkte alles weer.
turbo is echt niet goedkoop hoor. Vergis je daar niet in.
De nieuwprijs van turbo voor mijn 2.0DI astra G bij masterbase is 490 euro en dat is goedkoop!
http://www2.carparts-cat.com/webkat.asp?SID=0085146146501176021009&ROOT=196 en 105K.. Das niet veel. Nog geen 8K per jaar.
nee het zijn pluggen met een asje in het midden. Deze moet je er met een priem of dunne spijker oid uittikken. Dan kun je de plug eruit halen. Tegenwoordig kun je ze ook met schroeven kopen.
Let er wel op dat je het asje gelijk oppakt als die eruit valt. Je vindt ze lastig terug.
Bumper is echt ruim binnen 10 minuten gedaan.
Let er wel ff op, dat je de temp.sensor in de bumper los maakt (in ieder geval de stekker). Deze sensor zit precies in het midden in het onderste rooster.
ik heb het op een samsung tv, gewoon via VGA kabel en geluid gaat via de stereo. Werkt prima.
Ik heb trouwens mijn scherm als enig scherm, dus niet als vergrote desktop. Daarnaast heb ik er nu een trust Media Centre toetsenbord bij (heeft een trackball en muisopties in het toetsenbord). Als je win XP Pro gebruikt op die pc, kun je met andere PC’s ook met Remote Desktop werken. Kun je de PC aansturen via een andere laptop/PC.
groetjes
CC klinkt toch meer als Cabriolet Coupe, maar daar zal het later wel voor misbruikt zijn dan. De Passat CC is immers ook een gewone Coupe.
origineel gepost door b07
een volle accu moet in rust 12,6 zijn ,probeer is een andere accuen anders zal er wel vuil, corrosie of, roest zitten op accu polen of,massa punten
Het is ansich geen ramp als je accu onder de 12 volt zit bij rust, als hij maar wel goed laadt (ca. 13 / 14 volt bij lopende motor).
Mja mijn auto was er ook bijna op afgekeurd. Echter toen de keurmeester er een tik tegenaangaf reageerde hij weer.
Ik had hem 2 weken daarvoor wel weer gangbaar gemaakt (de stalen plaatjes in het kastje maken slecht contact)
Wat is trouwens het verschil tussen de Proline en de classic? Buiten het feit dat de Pro line gelijk een canbus systeem heeft. Dit hoef ik echter niet, omdat ik ook geen lichtmelding heb bij kapotte peertjes.
Daarnaast valt me op, dat mijn rechterkoplamp (passagierskant) erg trilt (bijna stuitert) kan ik hier ook wat aan doen? Ik wil eigenlijk wel stabiele units hebben voor ik er xenon inzet (anders worden het van die sirenes)
EDIT:
ik zat trouwens even op de site van GM tuning te kijken en zag dat ook zij xenon hebben. (GM – Lite xenon H7). Deze hebben nu een aanbieding van 69 euro voor een set xenon. Wie heeft er ervaring met deze sets van GM?Astra G uit september 99
2.0 DI ClubStaat nu op 262xxx Km. Ik heb em bijna twee jaar geleden gekocht (begin maart 2008) met 193.xxx KM. Bijna 70K in 2 jaar.
@ DMM zou je een wat kleinere afbeelding kunnen gebruiken voor je avatar? Je rekt nu het hele forum uit!
De H7 bij astra G is gewoon eruit draaien (naar rechts toe draaien volgens mij) Dan de lamp naar achter halen.
airco kan het niet zijn, omdat dit een anders, gesloten, circuit is. Deze vloeistof zou in principe dus niet in je auto kunnen komen.
8 februari 2010 om 20:58 In reactie op: crouse control opel astra ASTRA-G-CC; X2.0DTL 2000 #17602963Voor zover ik weet, zie je het echt maar heel kort. Dan weet je dat er een snelheidssensor inzit voor je CC. Het blijft er niet vast staan.
Bij onze lokale boer (FBA Cartechnics) kosten ze inderdaad 199 euro voor H7 xenon
mja 6000K is geloof ik helder wit en 8000 iets blauwer en 10000 echt blauw en 12000 paars.. Dus zowel 6 en 8000 K zou ik wel mooi vinden
Je moet het asbakje eruit halen en de klep naar beneden doen (niet dicht) daarachter zie je drie schroeven (torx 15). Deze moeten los. Nu haal je de aansteker uit. Vervolgens moet je de voorplaat van je aansteker verwijderen (zit gewoon met clipjes in de midden console) en daarachter zitten ook nog 2? torx schroeven.
Ook deze los en je kunt de hele unit eruit halen. De aansteker zit vast met 2 kabels (verlichting en aansteker zelf)
Ik heb besloten dat ik ipv mistlichten voor Xenon ga. Nu zit ik te twijfelen welke kleur en merk. Ik heb wel gezien dat Pilot ProLine goed spul is en ik nijg naar 8000K warmte.
Zijn er mensen met andere merken of ervaringen met deze?
Mja dat is waar, een benzine is veel sneller warm. Heb ik met de AX ook. Met een benzine zou je eigenlijk ca. 15 min moeten rijden voordat je lekker door gaat rijden.
Toch is het wel zo dat je blok bij 100 KM/U sneller op temp is dan bij 50 oid. Ook al heb je dezelfde toeren
-
AuteurBerichten