Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mja het zou allemaal kunnen. Het zouden de ontsteking kunnen zijn, als ie op 3 poten loopt. Maar bougies is niet het enige wat van invloed is op de ontsteking, ook de kabels en de bobine zijn hierop van invloed.
Kun je trouwens aangeven welk motortype dit betreft? 1.6, ws benzine?
Je zult ze denk ik moeten zandstralen en poedercoaten, maar volgens mij is poedercoaten mat. Ik denk dat je wel snel uitkomt op een 500 euro voor het geheel en ik ben bang dat je dan nog laag zit.
Waarom wel: Mooie aanvulling en mooie homogene eenheid
Waarom niet: De boel wordt dan wel erg zwart en de gril en de koplampen zijn dan het enige wat kleur geeft. Je velgen vallen nu mooi op en dat mag met zulke velgen!Mijn conclusie: Niet doen, lekker op deze velgen laten staan, ziet er strak en netjes uit. in mijn ogen de prijs niet waard.. Just my opinion
Mooie vlegjes n-joy velgen toch? Ziet er goed uit en nette opties. Succes ermee en veel veilige KM’s gewenst
didi, je kunt misschien de PDF ergens uploaden en dan de link hier posten? Dan kun je em zo gebruiken, stuur de pdf even per mail of u2u.
Ziet er goed uit, kan em alleen niet zo vinden, zeker niet voor mac.. :)
Het zijn gloeibougies inderdaad. Kreeg je melding van het lampje met voorgloeien? Helpt vaak wel met beter starten, heb vorige winter de mijne ook moeten vervangen
Willem, wat voor programmatje is dat, waar je die screenshot van hebt?
foto’s!!!
Laat even weten wat eruit gekomen is, altijd goed om te weten of dat het probleem oplost, zodat we daar de volgende keer ook iemand mee kunnen helpen.
Je kunt gewoon een verdeelblokje gebruiken die je normaal in de sigarettenaansteker drukt, je knipt die stekker ervanaf en dan aansluiten zoals willem het aangeeft.
Ik heb zelf op die manier een blokje van 3 bij het dashboard gemaakt en aangesloten op de stroom voor de stoelverwarming, zo kun je wat meer aansluiten dan alleen je navigatie…
Als je maar 1 stekker wilt, kun je ook een verlengkabel kopen en daar de stekker vanaf knippen en dan aansluiten
Lijkt wel of je koplampen wat wazig/gelig zijn geworden, klopt dat of licht dat aan de foto? Is volgens mij een standaard probleem bij astra’s. Ik heb het zelf ook gehad en toen heb ik er maar nieuwe ingehangen. Verder mooie bak.
Leuke wieldoppen ook! Ik heb dezelfde :)
Het gebeurd helaas ook echt, zeker bij dit soort bedrijven. Ik ga zelf voor APK naar de dealer / garage tegenover mijn werk. Die is echt een stuk duurder (ik geloof 50 euro voor volledige APK van een diesel), maar die fixt kleine probleempjes ook en geeft een aandachtspunten mee.
Keurt niet af op stomme onderdelen of probeert me te naaien. Vorig jaar heeft hij bij onze citroen AX aangegeven dat de brandstofleiding poreus was geworden en hij heeft er netjes een stukje afgehaald en weer opnieuw bevestigd ipv afkeuren..
Dan betaal ik liever wat meer!
Samaihpon.. Het brandstoffilter kan wel invloed hebben. Het is ook wel belangrijk om die met regelmaat te vervangen, omdat je brandstofpomp ongeveer het duurste onderdeel van je auto is (gaat zeker over de 1000 euro heen). Een filtertje vervangen kan dus zeker geen kwaad!!.
Je hoeft trouwens niet bij iedere reactie op een topic een titel op te geven. Ik zie dat je er steeds VUIL OLIEFILTER boven zet, maar dat is ten overvloede, dat hoeft alleen als je een topic start, dit ter info.
De originele speakers van Opel vind ik nog niet eens zo slecht eigenlijk. Ik heb er een alpine headunit in zitten en ben eigenlijk niet bezig geweest met vervangen van de speakers.
Normale volumes kunnen ze goed aan, als het wat harder wordt merk je wel dat het schel begint te worden.
Ik doe het nu met Philips Nightguide pitjes. 3 kleuren / zones en dat is ’s nachts wel lekker.
Net nieuwe matten in de opel gelegd. Dit keer niet van de opel dealer want dat is me te matige kwaliteit. Nu eens van een ander merk. Ik ben benieuwd.
Je koplampunits zitten aan de onderkant ook vast met een boutje in een sleuf. Als je die bout wat losschroeft, kun je de hele unit wat kantelen. Wellicht dat je daar ook wat mee kan?
Hm, zou dat blokje dat wel kunnen hebben?? En die velgen vind ik echt fout..
Mja maar een nieuwe unit is niet altijd de oplossing als je aftermarket xenon ingebouwd hebt. Je moet er namelijk ook voor zorgen dat alles rondom de fitting netjes dicht zit.
Olie filter heeft relatief weinig en niet snel invloed op je vermogen. Daar moeten wel andere dingen voor gebeuren.
Waarom denk je dat het je oliefilter is? Aanwijsbare redenen?
Mja ik wist het niet uit mijn hoofd, maar wel de manier om er achter te komen.
Je kunt het vrij makkelijk testen. Auto op contact zetten, testen welke combinaties geen stroom geven, baksteen op je rempedaal, dan testen welke combinatie wel stroom geeft. Dat is de voeding voor je remlichten.
succes.
Zekeringkastje is inderdaad even wat schroeven verwijderen, maar ook wel veilig… Wordt tenminste niet alle zekeringen gejat.
Misschien even interessant ter aanvulling van stroom. Je vraagt in je openingspost of 12V voldoende is. Nu wordt stroom op 2 manieren gemeten, Volt en Amperage, op een stroom draad heb je het allebei. 12V is de hoogte en dit zal altijd 12 zijn in een auto, maar het watt is wat hier belangrijk is.
Een bepaalde draad is berekend om een bepaald vermogen te leveren (zeg 1000 watt/uur). Als je radio een verbruik heeft van 500 watt/uur houd je nog 500 watt/uur over om iets anders mee te doen. Als je twee schermpjes samen ook 500 watt uur gebruiken zou het goed gaan.
Vergelijk het maar met je thuis situatie, alles werkt op 230V maar een groep is maar 3500 watt. als je 3 apparaten van 1000 watt aanzet, gaat het goed, maar bij de vierde heb je de kans dat de groep eruit springt ivm teveel belasting.
Je hebt dan risico op versmelting van de draad / brand en erger.
Dus altijd goed opletten dat je niet teveel stroom vraagt van te dunne draadjes.
Blijft na het starten het lampje van de gloeispiraal even branden? Ik had dit vorige winter ook en toen bleken het de gloeibougies te zijn. Alle 4 vervangen en het probleem was opgelost.
-
AuteurBerichten