Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Origineel gepost door paul-c-turbo
hallogeenlicht :D:thumbup :D
ook licht :D
en hier sé:

:D
die van mij vind blijkbaar niemand mooi want die staat hier nie tussen:hmmz:jerry

dit is lelijk man…
lijkt wel ne ford capri:pukekijk naar die achterbumper… trekt op geen reet…(aansluiting wielkas)
montage van de zijlijsten vind ik ook maar niks.:thumbdown
(ook aan die wielkas maar dan voorkant)bridgestone potenza in deze maat is niet meer aan te komen… productie is gestopt wegens te weinig vraag.
zij die deze band nog hebben (waaronder ikzelf :D) wees er zuinig op want het is een goede en mooie band.dunlop sp 2000 is nog vlot te krijgen voor +-85€/stuk.
wss ligt deze weinig gevraagde maat niet op stock bij de bandenleverancier maar binnen de week zijn ze meestal wel ter plaatse.
je hebt ook nog keus tussen pirelli en fulda maar die zijn ma half zo goed en hebben lelijk profiel. (persoonlijke mening he…)
kan ook altijd dikke steen pakken natuurlek:D
blijkbaar niet zo’n goed idee…
idd….
ik denk dat die van mij ongeveer zoveel uitsteken…
het lijkt wel of ze heel ver uitsteken maar ik denk dat als ik het zo zou meten dat ik mss niet eens aan die 3 cm kom…
wij zitten bij die witte tent met de opelforum.be en OXT banner op…
kom daar maar is kijken:D:thumbup
danku :D
en dan te bedenken dat dit nogmaar het eerste echte treffen was dat ik ermee gedaan heb:worshopelijk evenveel bekijks ermee de rest van de zomer:thumbup
ik was al blij geweest om is ergens een prijsje te winnen maar dit is natuurlijk stukken beter vind ik.
dus voor mij is mijn jaar al gemaakt:D
we waren dus vorig weekend naar Oschersleben gereden met de club en zaterdag kreeg ik daar een telefoontje van bekende belgen die me wisten vertellen dat de mensen van opel tuning magazine wel intresse hadden in een fotoshoot met mijn kadett :D
hier enkele fotos getrokken door onszelf tijdens het gebeuren
normaal over een 3-4 tal maanden verschijnt mijn limo dus in de opel tuning.:jerry
worden weer weinig fotos gepost hier:wtf
:afro

net zoals bij gele dus…..:sleeping
nee sorry ik dacht dat de rode, koni classic was. die zijn nie verstelbaar.
rooie konis zijn niet verstelbaar:jerry
en 8.5 gaat ook nog:vertag
da gaat gemakkelijk.
het oogt wel wa extreem ja maar het gaat.
ik ken iemand die rijd met 175 op een 8.5.
ik heb 195 op 8.5 is dus maar een halve inch verschil. iets meer dan een centimeter dus.:D205 is veels te breed da gaat nie mooi zijn.
195 staat beter.
ma hoe breed zijn die velhen eigelek?
en zijn da 15ers? ze lijken kleiner.:hmmzdie velgjes met die mooie chromé doppen laten verbreden:P
ik heb ook een plaatje ma ben opzoek naar een originele blaupunkt (manhattan denk ik???) om erin te bouwen.
puur decoratief hoor want ik hoor die toch nie spelen als ik em aan zou sluiten:hmmzde plaat op de blauwe is van mijn corsa en had ik er effe opgehangen om hem te gaan halen en enkele dagen mee te rijden destijds.
als je een auto aankoopt moet je heb inschrijven op jouw naam en dan krijg je platen toegestuurd of je kan ze gaan afhalen..bv:
je gaat eerst naar de verzekeringsagent om verzekering af te sluiten, dan krijg je van hem een formulier waar je fiscale zegels moet opplakken.
met dat formulier ga je dan naar de DIV (dienst inschrijvingen voertuigen) en dan krijg je daar nummerplaten op jouw naam.bij ons zijn ze dus niet voertuiggebonden zoals bij jullie.
als ik nu mijn auto verkoop dan haal ik de platen eraf en kan ik die na aanpassing (papierwerk) weer gebruiken op mijn volgende auto.een plaat die begint met een O is altijd oldtimer.
platen met een Q is aanhanger met meer dan 1 as vanaf bepaald aantal kilo laadvermogen.
plaat met groene letters beginnend met een Z is garageplaat/handelaar en kan onderling op autos worden uitgewisseld. (bv: testritten, keuringbezoek voor verkoop e.d.)voor:
en na:
:D
ik wil ook wel ooit een mooie manta a of ascona b bezitten:thumbup
verschil is de diameter ja.
ik ben bang dat de groep a een beetje te dik is voor een 1.2.
te weinig tegendruk en dus vermogensverlies.
ik kan wel de standaard 2in1 gebruiken om dat tegen te gaan maar dan moet ik een verloop maken van 35 naar 60mm en dan weet ik nog niet zeker of het beter zal zijn.
dus dacht ik eerder aan een groep n.maar ik ga toch eerst testen wat het geeft met men huidige.
Origineel gepost door pipo
o ja????heb de mijne nog nie in productie dus da kan nog nie:P duurt nog een half jaar dan heb ik de eerste serie klaar van 52 of 63,5 doorsnee:thumbup:jerrydan denk ik dat ik mijn groep a ga verkopen en bij jou een groep n van 52 mm kom bestellen:hmmz
hehe smell my fumes mustang:thumbup
dan kunne er wel geen schijfremmen gemonteerd worden…
maar die 12″jes zijn wel lekker retro:thumbup
-
AuteurBerichten