Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
astra GT
DeelnemerAls ie goed loopt geen probleem toch….
Hebben ze hem waarschijnlijk iets schraler afgesteld.
Zal net iets meer verbruiken maar verder… en met een beetje mazzel iets meer vermogen?heb er tot nu toe wel al een stuk of 3 gezien met een 1900 motor en een 1700 carb,
maar voel je wel dat ie inhoud en niet lekker stationair draait.astra GT
DeelnemerHeej,
Dat is wel ene hele nette rekord :wors
staat ie nog in de originele lak?groente johan
astra GT
DeelnemerHeej, jawel dat is een 1900 carb..
op de zijkant van je blok aan de kant van de bougie’s staat je type nr van het blok.
de eerste 2 cijfers geven cil. inhoud aan.groente johan
astra GT
Deelnemerjawel dan kan er eindelijk fatsoenlijk gewerkt worden, zo’n tent is wel leuk voor ff
maar gaat op den duur toch ook lekken :???:
en zo ik kan straks alles netjes opbergen en een vaste plaats geven, ipv zoals nu op Ludolf’s styl…. :D
Heb er net eindelijk de laatste dakplaat opgelegd king:
zal d’r morgen ff fotoke van maken…. was net te donker voor de simpele camera…..astra GT
DeelnemerOok maar weer eens een update plaatsen….
we hebben de A rekord tijdelijk aan de kant geschoven ( wegens andere kortere projecten.. )
aller eerst men tijdelijke zak-japanner misbruikt voor materiaal te halen :D

daarna de zandbak aangepakt en verhard, staan de wagen’s er net wat beter bij..

omdat nog niet alle materialen binnen waren zijn we al ff met de witte C begonnen
fotokes spreken voor zich..










en het schermke weer terug erop…
toen eindelijk v/d week de materialen binnen en meteen begonnen met het belangrijkste project van dit jaar :wors
een leuke hobby ruimte van 5×10… zodat we niet meer weer’s afhankelijk zijn en gewoon daar kunnen gaan :thumb




morgen weer vlug verder met bouwen zodat we weer verder kunnen met sleutelen…..
astra GT
Deelnemersoow dat gaat hard vooruit…. ga zo door :thumb
astra GT
Deelnemerziet z’r goed uit… maar zeker rood :thumb
astra GT
DeelnemerJawel dat ziet d’r al veel belovend uit das netjes gedaan :thumb
astra GT
Deelnemeraha, dan heb ik niet goed gekeken ;)
maar dacht dat die altijd in het midden omhoog staan, om daar geen last van te hebben..astra GT
Deelnemermmmmm :wub :wub die zien d’r wel heeeel dik uit…..
nou heb ik meteen ook een betere indruk van de ronde achterlichten ( bij deze mijn mening hier over herzien :D :D )astra GT
Deelnemerdas weer een mooi fris blok…… en weer een grote stap richting top 5 :thumb
benieuwd naar de volgende filmpjes….astra GT
Deelnemerdas idd vet, ben je al gevrodert met de achter lichten?
oh’ en heb je misschien ook een foto van de voorkant van het model?
heb m eigenlijk nog nooit in chevy uitvoering gezien…..astra GT
Deelnemerlekker bezig met een hele mooie astra :thumb
maar is het met zo’n snelheden een enkele ruiten wisser niet een optie ( zag dat ie toch wel een stuk omhoog kwam )verder een dikke astra…..
astra GT
Deelnemerwielen staan er mooi onder :thumb
ga je hem ook lager leggen??astra GT
Deelnemerzier d’r netjes uit… en met voorbank king:
heb je kadett’s regelmatig zien staan, die vallen wel op daar :thumb
staat je ontsteking misschien net niet helemaal goed? mbt nadieselen…astra GT
Deelnemerjawel daar ben ik het ook geheel mee eens..
maar wilde er meer mee aangeven welke optie je ook pakt, zei het benzine, electricsch of op waterstof ed.
de technieken en mogelijkheden zijn er, maar worden helaas tegen gehouden.astra GT
Deelnemermaar uh… een benzine motor/wagen kan echt wel veel rendabeler zijn hoor..
maar het zijn de dikkoppen die graag z’n zakken willen vullen net als overheden en oliemagnaten die dat tegenhouden
bekijk deze maar eens ( en die is al oud… )http://www.amklassiek.nl/zuinigste-opel-ooit%E2%80%A6/27045/” onclick=”window.open(this.href);return false;
en zo gaat het nu dus ook met de electrisch rijden.. de mogelijkheden zijn er, de techniek is er… maar ja…
het is zo’n lekkere melk koe die auto….astra GT
Deelnemerheej wesley,
als je zuigerveren versleten zijn gebruikt ie idd olie, die lekt er dan langs.
maar dat blok wat je wil aankopen ziet er naar mijn mening niet echt fris uit :???:
en hoe die ingebouwd is ook niet…..
zou als het niet om de snelheid gaat gewoon een cih erin houden,
weet niet of je gewoon kan rijden met je wagen?
anders kan je wel langs komen dan kijken we er eens naar…..groeten
astra GT
DeelnemerHeej goed bezig met de Coupe’ ziet d’r nog goed uit…
alleen zou ik persoonlijk ook de originele achterlichten behouden…
Maaar gelukkig smaken verschillen :thumbsucces met de voortgang….
astra GT
DeelnemerHallo wesley,
Gefeliciteerd met je wagen, en veel veilige km……
Maar nu nog de :kewlpicsgroeten
astra GT
Deelnemervandaag weer bezig geweest met de A rekord.
de linker voorkant is weer hard…










zo deze kant is week klaar voor apk… nu de rest nog :D
we hebben tevens de raam van de voordeur weer goed gangbaar gemaakt ,
en de kachel radiator gedemonteerd om eens goed door te spuiten en weer op kleur te maken.
volgende punt is de linker koker, deze is voor volgende week….astra GT
Deelnemeren weer verder met het verhaal……
intussen heb ik de rechter a stijl van me eigen rekord ook weer hard gemaakt:






tevens nog een kleine aanpassing in de motorruimte gemaakt/weggehaald….


Daarnaast zijn we ( omdat we die twee deurs niet willen slopen ) maar opzoek gegaan naar
onderdelen die we nog nodig hebben.
Hebben met een mazzeltje een complete 4 deurs met een originele 1.9 motor gevonden,
welke we mochten komen ophalen inruil voor een fles wisky :jerry
bij deze een paar fotokes ervan…….



bij thuiskomst hebben we de wagen eens goed bekeken…. en jawel deze is er rijp voor :cry
dus hebben we ons eens flink uitgeleefd en klein gemaakt,
( let op de volgende beelden kunnen schokkend zijn voor de liefhebber :shock: )






het over gebleven pakketje is inmiddels ook al afgevoerd….
daarnaast hebben we een begin gemaakt met de A rekord uit 64”
met deze gaan we zelf lekker mee rond toeren en meetings bezoeken.
eerst het linker scherm eraf ( deze blijken helaas van polyester te zijn? )
verder viel nog niet eens tegen kwa roest.. beetje schoon gemaakt waar nodig en in de menie
meteen de binnekant mee gepakt.
v/d week gaan we ook hier verder met de nodige laswerken klaar te maken…








zo nu maar weer eens verder met hobby’e…..
astra GT
Deelnemeroke, maar die originele pijp zal niet gaan passen, heb zelf een motor swap gedaan bij een C rekord ven 1.7 naar 2.0.
maar de voorpijp van een 1.7 is te klein voor op een 2.0 spruitstuk….groeten
astra GT
DeelnemerZiet er al goed uit, die roest plaatsen zijn vrijwel standaard bij een C :cry
hoe ziet ie er onder achter de achter wielen uit, en onder de achterbank? daar zit meestal ook veel rottigheid..,
maar als ik zie wat je d’r aan al gedaan hebt, komt dat ook wel weer in orde :thumb
wat voor uitlaat ga je eronder zetten?groeten
astra GT
DeelnemerHeb je misschien wat meer informatie, Bouwjaar, welke motor?
hoelang geleden heeft ie onderhoud gehad?mvg johan
-
AuteurBerichten