Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
denk toch dat je lagers te los staan…
achter voel je niet zo met remmen…voor welhej remco
toevallig pas nog een vw transporter moeten maken die wat versnellingen verloren was onderweg?;)ach het heeft zijn voor en zijn tegens…
een 2 deurs zit wel fijner….stoel zit verder naar achteren en ruimere instap door de grotere deuren..4 drs is ook niet echt sportief gelijnd, maar ik had er 8j 13 inch onder met 175 50 en dat maakt zelfs een 4drs ruig:wors
Hoi Jelte…je ziet ze over t algemeen wel minder…
heb er zelf ook een een beige 16s automaat
had nog een monzablauwe 4 drs 1200s ….die zijn echt zeldzaam!
Ben wel benieuwd welke je hebt gekocht, meestal duiken ze hier en daar wel weer op…tja….opelkadetje, ze kunne ook een vals rijbewijs afgeven…?
je kan net zoveel maatregelen nemen als je wil, maar je houd t helaas niet tegennou echt super!
en de kap mistaat helemaal niet…open en dicht..
is wel eens anders…
zou m wel eens in t echt willen ziensnap dat je de oorzaak van t probleem wil vinden,
toch vind het toch niet helemaal joviaal van je om meteen met namen te gaan strooien.
een blok dat 17 jaar heeft stilgestaan?
daar zou ik ook geen garantie op kunnen geven….
bij de 4e zitten de veren vast?
klepveren?..staan je kleppen uberhaupt wel goed gesteld?als je compressie hebt op de eerste moet t daar iig in de ontsteking zitten.
zou kunnen dat er in de 4e een verbrande klep zit?maar zou eerst even bovenstaande verhaal van henk eens nalopen…
ik rij wel met 8j ats et weet ik zo even uit mijn hoofd niet
achter op mijn voyage…a ascona
met 175 50 is dat geen enkel probleem, met 185 60 13 ook niet, maar denk met 205 60 dat ie m wel hapt…zit nu een uitgelaste 8j op van standaard a ascona/manta velg met 205 60 en dat gaat niet zonder de randen om te vouwen
naar mijn mening is een 7j met een 185 60 een mooi compromis tussen looks en rijden…
heeeeeej die rekord ken ik haha!!!
en degene die de 2.4 erin heeft gelegd ook:afro
de originele 2.2i motor ervan staat bij mij in de schuur;)nice work!
had even mijn twijfels toen ik over je plannen las, maar ziet er goed uit!Is gewoon schandalig….
Zon prachtige wagen de schredder in,
en dat is goed voor t milieu?De overheid wil veel te veel….
Word tijd dat de nederlander eens recht overend gaat staan…
Zowiezo die sloopregeling…Kijk ik even naar mijzelf….heb een aantal oldtimers en een corsatje voor dagelijks.
zon ding is prima zelf of anders goedkoop te onderhoudenmaar dan zon jonge auto?
ja doe toch maar allrisk dan…kassa
foutcode huh? even uit laten lezen….kassa..
uitlaat…van voor naar achter? wil t niet eens weten…we volgen met zijn allen maar blind als makke schaapjes de regeltjes van de overheid…
En wie draait er voor de kosten op?
Jan met de korte achternaam!dat moet maar eens afgelopen zijn!
ik zou gaan kijken naar een andere achteras….
die moeten er ook nog zijn…. en anders een dikke van een b kadett of gt past ook…
kun je achter ook nog eens een stukje breder gaan als je wil…hoe doet de 1200 achteras uit veghel het eigenlijk onder je city?:P
heej komt die niet uit omg. boxmeer?
op zich is het idee wel weer lachen…alleen in deze vorm…..
:wtfartaparts?
of jan willem?
daar heb ik ze ook gehaaldis hij nu in prijs gezakt?
dacht dat ie eerst rond de 7 stond???het gaat niet alleen om het gewicht wat je afdraait…
een ijzeren vliegwiel kan haarscheuren bevatten die je zo normaal niet ziet.
en die normaal ook niet voor problemen zorgen, maar in combinatie met t afdraaien veel eerder…..nou niemand is heilig….
heb hier ook wel een wieletje liggen uit vinkeveen….waar je auto de samba op danst…maar ze leveren degelijk werk en dat is niet overal zo…
:hmmz
je hebt ook geen vuistje nodig…kan ook met een stoeptegel?huh?
je kunt ze er gewoon uittikken hoor…
bout erop draaien en met een vuistje een tikje geven dan liggen ze er zo uit….heej john hoe ist met mijn ouwe b kadett
leeft ie nog?
mvg23 april 2009 om 14:48 In reactie op: 20s Varajet II loopt op 3 cilinders (opgelost! inlaatpakking #17477297t ligt niet aan de ontsteking….
niet op een cilinder iig..
ga er maar gerust van uit dat er iets met je kleppen is…ofwel de zitting of de klep zelf…of ene tuimelaar…
heb zelf al gescheurde kleppen gehad of zelfs met de stukken eruit…
op lpg…pakking kan ook nog maar dan zie je dat wel aan den derie in t koelwater of buitenom….
staan de kleppen wel goed gesteld?
zou ook kunnen dat ze te strak staan?
als je kleppen wel goed staan, dan mag je gerust je kop eraftrekken:angelmvg
22 april 2009 om 13:11 In reactie op: waarom zo stiekem met de opel verkopen of hobby opgave? #17478903nadeel van hier verkopen is ook vaak de golf van kritiek en onzin die je te horen krijgt….
iedereen weet wel wat te melden, maar vaak zit je daar helemaal niet op te wachten.nou ik ben voort uitgewinkelt bij de dealer…..
ben pas naar lathouwers geweest in uden….
een verdelerkap plus rotor voor mijn daily corsa 1.4i… samen 52euri!!!!! dat zijn geen prijzen meer
bij de universele materialenzaak….samen 24 euri….en zo ben ik nog wel vaker met lege handen omgekeerd naar de universele zaken
heej een a 4drs 1200
heb ik ook gehad
heb nu oa nog een 4drs 1600automaat
1200tjes zijn er in nl niet zo veel geleverd…in belgie meer
motor is geen probleem, maar de bak is anders…
stuk van de schakelpook is anders als bv c kadett…maar kun je wel overschroeven.
Heb er nog een perfecte achteras van met gereviseerde remmerij en aandrijfassen…en radiator geloof ik….
Veel plezier ermee iig!denk dat ik ook maar even langs kom…helaas wel met d’n corsa
en niet met de asci:cry -
AuteurBerichten