Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1859456&tid=141645&author=iSuperSSam][rquote=1859370&tid=141645&author=asconiakkefietje]
4 jaar in arhem zuid gewoond…toen terug naar brabant maar
nu ben ik er weer veel te vinden
want mijn meisje en haar mannetje wonen in arnhem…[/rquote]
Bedoel je daarmee dat je vriendin een vriend heeft of bedoel je met meisje, je dochter?[/rquote]
euhhhh als in mijn vriendin en haar zoontje
geen jerry springer taferelen haha:Pik heb ook in arnhem op school gezeten of eigenlijk velp…mbcs bos en natuurbeheer…
toen had ik mijn eerste auto een gele c kadett station…toen een babyblauwe b kadett4 jaar in arhem zuid gewoond…toen terug naar brabant maar
nu ben ik er weer veel te vinden
want mijn meisje en haar mannetje wonen in arnhem…geen verkeerde opel buurt…..staat een monza…rekord…en natuurlijk de verzameling van fun driver:thumbup
31 januari 2011 om 21:30 In reactie op: Vervangen voorste veren manta a "iemand ervaring?" #17704110[rquote=1729297&tid=130233&author=postbusmanta]Dat is het mooie bij de A-Manta:
Hier zit normaal de schokdemper in de veer.
Als je deze los krijgt, kun je deze demonteren en een draadeind gebruiken met een flinke stalen plaat aan de onderzijde.
Bij mij was het wel nodig om de stabilisatorstang los te halen van de balken, anders kwam de draagarm niet laag genoeg.[/rquote]
doe ik ook altijd…
stabi los van de balk..en fusee draagarm ff lostikkenliever dan de veer te ver op spanning zetten…
heb wel eens gehoord van iemand dat de veer door t golfplatendak van de schuur plofte…
nou….heb 8 opels op mijn naam staan
niet de flauwste ook..
dus zat er niet om te springen;)viel me gewoon op…dat er steeds meer van die snelle handel op mp staat tussen de oldtimers..
maar ik denk dat ik er vanavond nog wel van kan slapen hoor..;)valt me vandaag iets op…
stond hier in veghel een d kadett te koop…op mp voor 400 euro…
auto is nog niet opgehaald of staat een dag later al te koop bij de nieuwe eigenaar….
ook op mp…
natuurlijk in zeer goede staat…zal wel een echte liefhebber zijn geweest…..
of een goudzoeker?
:thumbdownik heb gewoon een manta 1800 pan eronder als ook de motorsteunen
daarmee staat de lexmaul net te hoog, bij t gasklepgedeelte.
je kunt de flens los zagen en er onder een andere hoek weer vast lassen
of flens schuin af laten vlakken, maar ben eigenlijk van beide geen voorstander..prayer….sorry dat ik inbreek op je topic, maar
vroeg mij dus hetzelfde af, maar dan voor een lexmaul op een 2.0 xe
aangezien die niet onder mijn kap past…( manta B)heb hier van een a een 1.2 remcilinder en bekrachtiger liggen maar kan er niks aan zien tov een 1.6 0f van een 1.9
Remmerij is vooraan ook gewoon hetzelfde.
Mits die niet ooit vervangen is natuurlijk.
Dat weet ik niet.
Zit alleen verschil in remmerij achter, grote of kleine trommels/voering afhankelijk van een dunne of dikke as.
gte zal wel groter zijn.Zou er niet over in zitten….gewoon laten zitten.
Mocht t tegenvallen kun je altijd nog overgaan tot zwaarder geschut…
hej gerrie
dit topic ga ik toch eens efkes volgen
het lijkt mij trouwens een gte
gezien de gaten voor de leidingen in de kriksteun?
en effe off topic
jullie pa werkt bij heijmans?
kent ie toevallig jack van hal?
rijd met een van der linden bus..
das men oom:)heb wel eens in sevenum een keer met die man staan praten…
wilde wel eens weten hoe de setup was aan zn vooras.
Omdat ie zo laag stond…
De duitsers zijn errug vindingrijk weet ik nu.. haha
;)persoonlijk vind ik t wel kunnen,
mijn a ascona is nu 40 verlaagt met gele koni,
als je een ballonband hebt 205 60 bv houd t bij min 40 wel op, maar bij een 175 50…
dan kan ie echt nog wel een end omlaag, alleen heb je dan wel een uitlaatschrapert…bij 40 mm kun je nog wegkomen met originele dempers, maar konis maken echt wel verschil, al zou ik dan wel voor een complete set gaan.
u2u gestuurd!
bestaande tussenas heb je niks aan omdat de 5 bak een dikkere uitgaande as heeft
moet te doen zijn
zou t gewoon proberensuper 98 moet helemaal geen probleem opleveren
als je een 1.6s had en 95 tankte weer wel
denk dat je de oorzaak ergens anders moet zoeken
wat bedoel je precies met slecht lopen?jezus mark!
lees t nou pas..zal mijn ogen ook openhouden!voorzover ik weet is een 1200 tunnel bij een a niet dunner als bij een grotere motor…
maar als je t mij vraagt zou lekker de 1200 erin houden.
heb er zelf met beide gereden in een a ascona en om nou te zeggen dat je met een 1600 nu de klinkers uit de grond trekt…tov een 1200?als je dan om gaat bouwen kun je beter meteen voor een 2 liter gaan…
ff zuigers eruit halen en met een 3m schuurmatje schoonmaken..
insmeren met ate vet bij terugplaatsen
meteen een revisiesetje ertegenaan
dan hedde weer goei huuj ijzers…:Pamen…!:thumbup
wie is degene met die ascona voyage?
ben nie nieuwsgierig ofzohoi bipsus ben je nog geweest?
is hier zowat om de hoek…ben wel s nieuwsgierig wat dat kost
ivm met mijn eigen plannenzit er nog wel genoeg lpg in de tank?
zeg niet dat t niemand overkomt…is dus 14000 km pj mee gereden…meer lijkt me ook onlogisch dan kies je wel voor een diesel of g3
middendemper is t zelfde als bij de b manta
en middenpijp moet leverbaar zijn…bv brezan bv.
ik kon ze nog aankomen iig
heb zelf nog een pijp liggen van een 1.2s manta paar maandjes gebruikt, dus nog zgan..maar je zal wel van cih zoeken?hej zie daar autobedrijf vos in voorst..?
moet me vergissen maar volgens mij ben ik daar pas geweest om een 1.6cih op te halen..
die manta komt volgens mij bij ons uit t dorp…
heeft er hier een in de buurt (veghel) in dezelfde kleur te koop gestaan -
AuteurBerichten