Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
check eerst even je slangen op breuken..
stond laatst bij een e1 die exact t zelfde had die had de slang naar de luchtschuif kaputemiel nogmaals niemand is er op uit je werk af te zeiken…
je toont je project op t forum en dat is te waarderenmaar dan krijg je ook reacties van mensen die echt weten wat ze maken
en niet alleen van horen zeggen..t wiel is al meerder malen uitgevonden…
hechtjes en proppen is leuk voor een plaatje voor apk…maar dat is allemaal tijdelijk2 delen op elkaar hechten met plamuur = 100% scheuren
steek je vinger maar s tussen de sponning van je deur onder t rijden (niet te ver auw)….dan voel je wat plaatwerk doet onder t rijdenje kan aan het vertinnen gaan..maar waarom zoveel nabewerking doen als je basis niet solide is?
als je zon body als die van bill neemt heb je die basis
waardoor al je latere werkzaamheden aan de auto ook nut hebben.en t geen verloren project gaat worden
en ik snap bill zijn verontwaardiging enigzins wel.
hij bied zijn zeldzame! (die vind je geen 2e) body met goede bedoeling aanik denk dat als je wat meer ervaring hebt opgedaan (en tijd en geld hebt verbrast) je nog best eens koppijn kan krijgen als je weet waarvoor bill m wegdoet…
Emiel..ik zou t wel weten.
Wil je werk absoluut niet afkraken, maar als je alles gaat tellen wat je er aan doet.
Je last t niet in en door maar overlap dmv proplassen dus over een tijdje gaat ie weer..
Achterscherm krijg je echt serieus werk mee om strak te krijgen.
Je had t wat kleiner moeten houden ipv t complete inlasstuk aan te houden.
Als je t doorlast gaat ie trekkenHeb betere koetsen naar de eeuwige jachtvelden gestuurd…
Die body van Bill..hoevaak kom je dat tegen?
Was dacht ik nog een gte op kenteken ook?
Ik zie t zo als je een nette wil maken (laten spuiten etc)., zou ik s serieus met Bill gaan praten.
Dan kun je je huidige gebruiken als donor..is ie toch niet verloren?
Maar ieder zijn ding natuurlijkdan is er nog een variant blijkbaar..
kijk net hier op de mijne..en die heeft en geen versteviging en geen nr..wim v6 onze dank is groot! :thumbup
Super haha dat ik dat hier op t opel-forum tegenkom!
Heb zelf nog een honda c321a dus met 19 inch wielen
Motorband achterop
Helemaal omgebouwd naar nieuwer type blok.
Lange slag en 70cc
Echt een supertijd!
Al mijn vrienden reden zon beetje honda in die tijd.
Was ook lid van hvnZal s kijken of ik ergens een foto heb
haha ik had al een vermoeden!
heb zelf ook een 76er
heb m gekocht als tijdelijk vervoer tot mijn voyage weer op de weg is.zit nu even een 1.6s in met 5 bak en een gare 3.44
en dat wil je echt niet meemaken…dat is 10x niks.ga m ook terugbouwen naar 1.6n aandrijflijn omdat ik nog een goede as had.
en dan mag ie naar mijn vriendin als dailydie rijd nu met een fiat 126 met een dikke 650 2 pittert…
heb zelf wel een hoop a ascona spul staan als je ooit wat nodig hebt
ook plaatwerk maar deuren alleen voor 4 drs en spatborden doe ik voorlopig nog niet weg.doe de groeten aan je neef
Ik heb inderdaad oa een witte b ascona…
nou word ik wel erg nieuwgierig hoe je dat weet?
groningen ligt niet om de hoek..
hebben jullie toevallig tijdje terug een jalouzie bij mij opgehaald ooit?
mvg jeroenHoi asconafreak..
Het lijkt me geen onaardige basis?heb zelf ook een b 2 drs moet ook nogal wat aan gebeuren
Wat betreft die as…als je t bij een 1.6s houd moet de as van een 1200n nog wel volstaan..
meningen zijn erover verdeeld maar zover ik weet scheelt t niets met de overbrenging met een 1.6n.
die had ook een dikke 60 pk unter der haube..alleen met die tussenas kan je niks want de aansluiting voor past niet op een cih bak.
achter aan de as wel..
dus dan moet je een 1600n tussenas hebben
(Deluxe77 hier van t forum heeft er nog een te koop)mvg jeroen
die grijze manta…..
die hej geen abs nie nee….mooi blokkerende sr velgjes hahaafgelopen woensdag een blauwe b2 manta gespot bij de leijgraaf in uden…
viel een beetje op door de mantzel uitbouw.
lag een 4.0 24v in…en 14 inch bbs erachter op
een bekende van hier?btw zijn er dan nog uitzonderingen?
op welke cih blokken ie niet past?
en past die trouwens ook in de ohc blokken bv een manta 1.8s?
de binnenmaat moet t zelfde zijn toch iig? mbt tot de getrag?
mvgH-400
Super!
Ja hij kwam er niet uit hij had volgens hem alleen een 1200 ohv lager liggen dacht ie maar wist t niet zeker..
en bij piet heijl zeiden ze dat ik naar de dealer moest gaan?
maar iig bedankt kan ik morgen weder weiter mit der ascona! :thumbniemand die t nummer weet?
wil m zo snel mogelijk bestellen…heb gekozen voor de lincoln 161c
heb zowel met de cebora 160 en lincoln gelast…
cebora last heel fijn…
maar lincoln ook
lincoln zat wat degelijkere draadtoevoer op en euroaansluiting voor de toorts
maar tijd zal t leren…heeft er niemand ervaring met een lincoln 161c?
wil van t weekend een lasapparaat halen..hoi Mark die ascona a voor de sloop is van mij.
dit is een b ascona
stuur me maar een pm
mvg jeroenHoi Arv
Ik zou eerder kiezen voor eroverheen..
Als je de spaghetti pakt van een b zal je m aan moeten passen, maar dan kan t wel.
Als je er onderdoor gaat ga je te laag ben ik bang…
en je moet toch ergens weer terug omhoog om bij de hoogte van je dempers uit te komen.je zou r evt nog een zeef tussen kunnen steken.
maar dat moet gewoon kunnen..rijden met die rooie prut
ik flikker ook altijd oude benzine in mijn auto als ik iets heb gesloopt..
als t stinkt kan ik er op rijden hahabedankt voor de info!
heb er de gordels al uitgegooid.
rechts heb ik al een stuk ingelast, maar links was niet zo ernstig wil dat ding eerst keuren, dan kan ik om mijn gemak verder..
projecten zat…je ziet die gast gewoon achter t stuur zitten met zijn stropdas….:wors
enne hij heeft wel zijn spiegeltje ingeklapt zodat er geen krasjes op komen..jahaaaaa :thumbupwat een gigantische k.t actie!
totaal zinloos!
en bovenal zo ontzettend laf!!!!mischien hebben ze wel in de tank gezeken?:thumbdown
iig sterkte ermee en hoop dat dit jullie niet ontmoedigd er weer wat moois van te maken
7 april 2011 om 17:02 In reactie op: Naar welke garage voor onderhoud regio Den Bosch / Veghel #17850860ik ging in t verleden wel eens naar vd heijden in zijtaart.
is van de ouwelui van een maat van me, vond ze nooit echt duur…lathouders in veghel is erg duur
groeten uit veghel..
vandaag gezien…een smetteloze paarse a manta..
met zender lm eronder
en een dikke 6 pitter in t vooronder!..stond op parkeerplaats bij meubelboulevard tov siba in uden….
iemand van hier?aandrijfas van een b manta/ascona heb je nodig
en baksteun aanpassen..andere maken
en afhankelijk van hoe de pook mag komen het schakelmechanisme wel of niet inkorten -
AuteurBerichten