Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
prachtige wagen!!!! In Dronten te bewonderen??
Bijna elke automaterialenhandel zou deze moeten kunnen leveren. Weet zo even niet uit mn hoofd of de zender aan de linker of de rechterkant van de radiator zit,maar je herkent m zo,zitten 2 schuifstekkertjes op
thermoswitch op de radiator,aan de zijkant,2 stekkertje erop verbind die maar eens door en zet het contact aan,als de vin dan wel gaat draaien dan heb je de schuldige gevonden,is simpel te vervangen en kost een heel tientje.
Zafira A z16xe lpg 2005 nu 256000 km
Astra G x16szr 2000 lpg nu afgelezen 268.000 maar op basis van papieren en boekjes zou er nu ongeveer 500.000 op moeten staan (nog geen NAP rapport aangevraagd,ben best benieuwd naar het verloop)
Kadett 13NB 1987 67.000 origineel
Ascona 16SH 1983 nu 118.000toplagers veerpoten kraken?
2 maart 2016 om 17:26 In reactie op: Past een trekhaak van een Astra F onder een Kadett E? #18311684past idd grotendeels,alleen de plaat van het achterpaneel zit bij de kadett iets verder naar achter,moet je opvullen,ik heb m er onder zitten van een f
Deze heeft een riem.
Zwakke punten,vooral roest.Wieranden achter
dorpels
kuipjes onder de achterbumper
Veerschotels achter
Bevestiging schokbrekers in kofferbak
vloer bij ophanging voor
onderzijde deurenAls dat in orde is en de auto goed rijdt en schakelt kan er niet heel veel mis zijn,verder beresterke auto’s
Je moet best wat rijden wil je de 1650 euro eruit halen die je moet investeren,voor dat geld is ook een complete astra op gas te koop in goede staat.
Ik heb een 16 8 klepper op gas uit 2000,luxe pearl uitvoering,wel veel km’s gelopen,vermoedelijk richting de 5 ton,gekocht met slechte motor en bak voor 350 euro,motor en bak gekocht voor 150 euro samen (140.000 km) meteen bij het wisselen van motor en bak de koppeling en distributie meegepakt,all in heeft de auto me 800 euro gekost en rij nu al vanaf september nagenoeg probleemloos (nu reeds 12.000 km gereden).Zou deze investering niet doen als je de km’s niet rijdt (overigens rijdt mijn astra op gas rond de 1 op 12,1 op 10 op benzine voor de jouwe vindt ik erg veel,dan moet je aardig planken)Deze zal gewoon met stangen zijn.
Zolang de hoeveelheid bruin dan ook beperkt blijft dan gaat t goed.
Makkelijke vraag,heb je het faceliftmodel of niet,zoja,motor kan NIET tegen LPG,model voor de facelift,die kan er zoals gezegd uitstekend tegen.
Heb je al compressie gemeten?
Das net als de hj-ll reeks,bijna allemaal calibra s, iets met feyenoord,zelf had ik de hj ll 55,een groene c20ne
29 januari 2016 om 22:25 In reactie op: Internationaal Opel-Treffen 22 mei 2016 in Dronten! #18309267Uiteraard present,bij goed weer met 2 auto’ s,met de rode c ascona en de zilveren e kadett
Nieuw rubbertje gemonteerd,maar helaas,het zeikt er gewoon tussen uit als je pompt,alsof er niks tussen zit,snap er nu niks meer van…………
Wat kan je qua montage fout doen,rubbertje op zn plek en het blokje weer terug klikken.Ik heb het nummer,hij blijkt voor een corsa c wel los te verkrijgen,en das hetzelfde ding,dus maandag ff opel bellen
@opelpower89 wrote:
word tijd dat ze 1:18 ascona c gaan maken :P
Wordt tijd idd,dan kunnen hier de planken de weer eens gevuld worden,donderen we de kaarsentroep de deur uit ( gelukkig leest ze niet mee :jerry)
Ik heb m eruit gehaald en het is een rond rubbertje die qua diameter 1 keer verspringt naar iets smaller.
Kortom,even een andere dealer bellen die verder kijkt dan zn neus lang is,thanx man!Toevallig ook een nummertje? Opel gebeld en die zeggen dat alleen t geheel leverbaar is,a 85 euro. :swear
Druklager is vervangen,remolienivo zakt niet waarneemvaar. Nippel zit vast.
En is dat rubbertje los verkrijgbaar of zit ik dan vast aan het geheel?
Top!! Hebben we weer wat om naar uit te kijken! Wordt de opzet weer zoals de laatste keren?
De CD had als C1 versie (tot modeljaar 85) wel electrische ramen standaard,ook alleen als 18E ;everbaar,zeer bijzonder interieur,de latere versies hebben gewoon een GLS interieur,de C1 echt afwijkend,ook geen plasic bakjes aan de deuren maar echte tassen met CD logo,waren heel apart! Koste in 1983 wel eventjes 37000 gulden!
Duidelijk!! Thanx.
E16NZ cabrio heeft het vaak,stuurpomp zit dan met 3 bouten tussen de distributie,geen idee of een 13S die montagepunten heeft.
-
AuteurBerichten