Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
is zo te zien in het verleden al genoeg aan gekloot,getuige die dikke laag plamuur op de achterschermen.
Ben je erg gehecht aan dit koetsje?Ik zou eens op zoek gaan naar een wat gavere body(als die nog te vinden zijn)
Ik had in 2003 een 89er gsi 5 deurs en die was idd net zo rot als die van jou,ik heb toen het hele spulletje in een 1.4 gehangen.
Uiterlijk standaard gehouden,een rode expression.Echt lachen was dat,zit er een bmw achter je te duwen met 130/140 is ie je eindelijk voorbij,hang je met 200 nog achter m.
:DQuote:origineel gepost door Ascona C GT jubilee
Dit is mijn Ascona C van Bj. 1987 volgens 2e eigenaar een jubileum uitvoering, mocht iemand meer over deze uitvoering weten laat het me even weten.
(djneo_chaos@hotmail.com)Zo te zien is het gewoon een GT,een jubilee uitboering was meer een wat luxere variant,had,13 inch honingraatvelgen en het velours interieur van de GL.De GT is meer de sportievere variant.
Leuke wagen trouwens,mooi om te zien dat de C Ascona eindelijk meer waardering begint te krijgen.op ebay duitsland staan ze nogal eens,van merk Bosi.
Al vaak gezien.van een vectra is ie sowieso al neerklapbaar en in een Ascona (sedan) niet.
Bevestiging is ook totaal anders,komt meer overeen met de Kadett E. Tsja,en de deurbekleding zal ook niet veel van passen,sowieso de plaats van de deurgrepen is al anders.
Ik zou in DUitsland op een sloop zoeken,daar zijn veel meer GT’s en GLS en verkocht.
Ben nu zelf bezig om de voorstoelen van een 88er GLS pas te maken voor een 83er Ascona,ook dat verschilt weer.Dan heb ik een mooi velours interieur in mn karretje zitten.leuk ding!:wors
Zuinig op zijn,zoveel zijn er niet meer over,zeker niet van de 5 deurs C1.
EN dan ook nog origineel hollands.
leuk,een KH kenteken.Heeft de mijne ook,is ook een witte,alleen een sedan.
Veel plezier met je wagen!:thumbup:kewlpics
Laat eens zien dan!
Groetjes Patrick (Ascona C leip)
origineel gepost door Andre_Ede
Je vitrine, zal denk ik volgend jaar een Ascona C bevatten……….Vrtel,wat weet jij wat ik niet weet?????:o
ben reuze benieuwd wie/wat/waar/hoejah,bij minichamps wordt de e kadett al ruim een jaar uitgesteld.staat nu op de planning voor juni 2009.
Overigens vindt ik de d kadett van schuco beter gelukt dan bij minichamps,die is het net niet lijkt het.
Ik heb ze wel beide,ik had ooit een bruine D dus tsja,wel een must.
Calibra van minichamps valt ook best tegen,ik heb de laatste van Gama maar die is nie echt heel veel minder.
Nu nog een mooie C Ascona,die van Gama ziet er niet uit en ik heb wel de modellen van vanguards,zijn wel vauxhalls maar zien er goed uit.Maar ja,hatchback en ik wil nou net sedannen hebben:vertag6 december 2008 om 09:39 In reactie op: Oldtimers (of auto's van 8 jaar en ouder) moeten worden #17452018origineel gepost door mr.f
als ze dat flikken, nee mijn astra blijft voor altijd, ben verliefd op hem:P en dan moet hij naar de sloop?, Nee:fy1
ga wel ergens anders wonen, in duitsland, daar heeft men fje zoon groene sticker dus ook geen gezeur meer :P :jerryNou,het moet idd niet veel gekker worden hier in dit achterlijke land.
Ik heb af en toe al eens zitten dagdromen om te emigreren als het zo door gaat.
Maar ja,het gras lijkt elders altijd groener,totdat je er bent.5 december 2008 om 09:32 In reactie op: Oldtimers (of auto's van 8 jaar en ouder) moeten worden #17452012das leuk dan,dan kande helft van nederland geen auto meer rijden.
12 jaar dus dat is over een maand auto’s uit 97.
Als ik hier op t forum rondsnuffel lijkt het of 80 procent hier een auto van voor 97 heeft.
Dan is t toch niet meer te betalen,koop je een auto van 99,kan je er nog mar 2 jaar mee rijden.Waarom zou je er in godsnaam nog zuinig op zijn,bij 12 jaar kan je m toch naar de sloop donderen.
leuke jongens die rai.
Autoverkoop stort in vanwege economische crisis en dan gaan ze dit maar verzinnen.
Laten ze eerst maar eens nadenken. ik wil best een nieuwe auto kopen maar een beetje Corsa kost al rond 15000 euro.Is toch niet te betalen als je wat jonger bent…….
En hoe komt dat?Juist door al die bizarre veiligheidseisen en al die electrische klerezooi die eropzit.
Zo’n 10 jaar geleden reedt ik E Kadett en Corsa A,ZONDER: stuurbekrachtiging,elctrische ramen/spiegels/abs,dozijn airbags enzovoort.
Had ik niet nodig.tegenwoordig kan je nog geen cuore kopen zonder al die zooi.
Auto’s worden ook veel te zwaar.TIs toch niet normaal dat een corsa met rond 90 pk traag is.Ja logisch dat ze dan ook hun stinkende best moeten doen om t spul wat zuiniger te maken.
Ik begon met kadett 1.4i uit 90.Verbruikte met gemak 1 op 16/17 en als ik echt mn best deed en heel rustig langere stukken reed kwam de 1 op 20 in zicht (ruim 750 km rijden en net 40 liter tanken)hoezo vooruitgang.
Laten ze eerst maar eens normale betaalbare auto’s gaan maken.Niet iedereen wil immers in een Dacia Logan:Pmerk van de kadett champion velgen is overigens intra.
Staat een setje op MP van te koopkadett heeft een bredere rand,ascona velg is wat vlakker.
Zal best wel mooi staan denk ik al is t niet origineel.
Zijn in elk geval denk ik makkelijker te vinden dan die 13 inches.maar die van de ascona zijn 13 inch.
een kennis van mij heeft ze ook op zijn Ascona Keinath Cabrio zitten.
ik meen dat ze van ronal warensuc6
nou,hij rijdt alweer 2 dagen.
Alles gaat prima,hij rijdt helemaal top.
Later nog maar eens de schoonheidsfoutjes wegwerken,voorlopig eerst lekker tuffen met m.
Geen spijt dat ik m gerepareerd heb.
Zodra er weer nieuws is verschijnt dat hier wel weer.
Bedankt voor het meeleven!!:PMmmm, kan je nagaan hoe een foto bedriegt.
Dat de achterbumper wat naar binnen zit is wel te zien maar die wielkasten zien er op de foto nog wel aardig uit.
Toch had het netter geweest als die man vermeld had dat er roest aan zit,voor 2250 verwacht je toch wel een redelijk gaaf ding.
Als je perse een cabrio Opel wil zou ik idd wel voor een astra gaan.
Kadettjes zijn vaak aardig rot,astraatjes vallen wel mee.
Zet wel voor je m koopt de tuinslang erop.
Ik heb 2 astra’s cabrio gehad en beiden lekten op het dakrubber,zo’n beetje ter hoogte van de driehoeksruitjes van de deuren.was dat die witte die op marktplaats stond?
30 november 2008 om 22:33 In reactie op: Oldtimer regeling toch bevroren vanaf 31 -12- 2011 #17451252en als dan de wegenbelasting verdwijnt (zoals beloofd) en die ellendige kilometerheffing er komt?
Wat dan? en hoe gaan ze dat dan doen op lpg/diesel/benzine??
Volgens mij weten ze zelf niet war ze mee bezig zijn.
Terwijl het zo simpel is.
Alles moet toch in EU verband geregeld worden,alle beslissingen gaan via Brussel.
Gewoon in heel europa 1 vast accijns tarief op de brandstof en de wegenbelasting laten vervallen.Veel rijden of een zware wagen die veel verbruikt?dan veel betalen.en andersom. Geen elctronische troep,kastjes die je zelf moet betalen.
En voor lpg en diesel eens per jaar een vast bedrag,die je er dan weer uit hebt als je meer als een bepaalde hoeveelheid km’s rijdt.
Of nog simpeler,gewoon houden zoals het nu is,werkt toch prima?over dat bevriezen van de leeftijd zie ik wel wat in,of bijvoorbeeld opschroeven naar 30 jaar.
Dan haal je de echte liefhebbers eruit en de lui die “klassiek” rijden alleen maar voor de kosten haken dan wel af.Vandaag weer even aan het knutselen geweest.
Het is weer bijna een auto.
Morgen even de finishing touch,paar kleine dingetjes nog.
En dan rijdt ie weer.
Nu eerst even sparen om de delen te laten spuiten,en een niet te dure spuiter te vinden zodat ie weer netjes 1 kleur is.
Neusje is nu Ascona C3 dus toch weer even anders.
Hij was gewoon nog te netjes om te slopen.
Wel een sprong in het diepe hoor! Ik had dit nog nooit gedaan.
Enige is dat de motorkap iets te hoog ligt en de naad langs het rechter voorscherm wordt naar voren toe iets breder.
Verder zit alles perfect.Daar moet ik dus nog eens naar kijken.
Foto’s volgen,dat regelt Astra x18xe weer.ik heb m vrijwel zeker gevonden.
Hij staat op marktplaats,weliswaar is het kenteken onleesbaar gemaakt maar aan n aantal dingen kan ik zien dat het hem gewoon is.
Hij ziet er nog steeds goed uit.Hij staat in Nijkerk.
Het is dat ie 1650 euro moet kosten anders ging ik denk ik heen om te kijken,zou m best terug willen hebben.
Was een heerlijke wagen,denk de fijnste die ik ooit had.
Ik heb ze een mailtje gestuurd maar nog niks gehoord.Vandaag het front erin gebakken,het wordt weer een auto.
Morgen het spul afwerken en in de grondverf zetten.
foto’s volgen.
Astra x18xe is zogezegd mijn foto-bitch,ik heb er zelf geen geduld voor en krijg neigingen om met mn laptop te smijten.:cool:Inmiddels een compleet voorfront besteld.
Zou volgende week binnen moeten komen,weliswaar immitatie maar vooruit.
Donderdagavond het oude front eruit halen (alle puntlassen uitboren) en volgende week met hulp het nieuwe spul erin lassen.Alles afkitten,wit spuiten en tectyleren.
Nu alleen nog op zoek naar een witte motorkap en dan is ie weer zoals ie wasNou,die sloopwagen was een grote domper.
Het kreng liep niet eens dus thuis krijgen ging al niet.
Ik moest hem maar vast tenaamstellen dan zou hij hem wel even aan de gang helpen,nou hij heeft het even gedaan en daarna niks meer.Dus maar weer overgeschreven naar hem.
Dan deed de verzekering ook nog eens moeilijk om 1 dag een auto te verzekeren,anders had ik gewoon gaan slepen.
En bleek er in het rechter koplamphuis een rotte hoek te zitten.
Dus al met al voor niks heen gereden en een halve dag naar de knoppen.Fijn bedankt meneer de autohandelaar.
Nou heeft arjan tabak wel het boven en het onderfront in het assortiment maar zeg maar achter de voorbumper aan de achterzijde van het onderfront zit een balk en die heeft ie nou net niet en die is mij mijn wagen compleet aan puin.dus….. Hoe nu verder weet ik ook even niet.Ik moet ergens zo’n ding zien te vinden waar ik het front uit kan slijpen.
En anders is het toch over vrees ik.:(volgens mij niet.
de auto loopt nog mooi rechtuit.
de naden van de deuren zijn nog mooi gelijk en ook van onder is er niets krom lijkt het.
ik wil er idd een ander front in lassen,dan moet ie weer kunnen.
vanmiddag kijken voor de sloopwagen,en als ik het spul voor mezelf eraf heb dan is er een Ascona slachtfeest.
DUs als er iemand nog wat nodig heeft van een 88er Asci 4 deurs sedan….
Kleine prijsjes,als bijdrage in mn schade:DEnneh,Asci 2000 dank voor je aanbod maar eerst eens mn eigen wagen weer op de weg krijgen.
Overigens is zo’n irmscher kit wel leuk,zou best staan op de mijne.Maar ja,650 euri’s,beetje te om als sloper te gebruiken denk ik.En dan moet alles nog gespoten worden ook.
Maar om m eens te pimpen,iets om in gedachten te houden.Had ik gezien ja,maar is een lichtere kleur wit.
Wel een geinig ding om te zien,jammer dat er laswerk aan zit.Vandaag even aan het slopen geweest.
Het complete front is krom,maar de langsbalken zijn nog recht.
Deuren sluiten toch nog goed,naden kloppen en hij spoort nog mooi recht.
Ik ga zaterdag kijken voor een sloopwagen,dan haal ik daar het front uit.
Een kennis van me wil het dan in mijn auto lassen,de voorschermen hebben gelukkig niets,alleen de motorkap.
Dus heeft iemand nog een polarwit 452 motorkapje staan dan hou ik me aanbevolen.
Dus gelukkig gaat ie gewoon weer rijden. -
AuteurBerichten