Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
EGR zou ik sowiso afdoppen, sommige types kan dit ook softwarematig met de tech II
Ik heb dit destijds ook gedaan bij mijn vorige auto
in die spotjes heb ik toen LED’s in gestoken, zag er super tof uit

die paar PK’s die je eventueel meer zou krijgen zijn net zo goed merkbaar alsof je windkracht 5 tegen je hebt tijdens het rijden of windkracht 6, niet meerbaar dus …
kijk eens op google / marktplaats / ebay
vrijwel elke winkel die ook maar iets met automotive onderdelen / xenon doen
je mag overigens niet met de ene kant xenon en de andere kan halogeen rijden, of je moet ze niet aan doen, dan valt het niet op
maar de oplossing kan aan meerdere dingen liggen, heb je de startkastjes en lampen al uitgewisseld met elkaar? MIsshien is er 1 stuk …
puur nieuwschierigheid hoor, maar waaorm zou je zelf de unit er uit willen halen? :P
gewoon originele astra G xenon lampen dus, die optioneel waren op alle uitvoeringen
naar mijn mening ook de mooiste! Er gaat DS2 in inderdaad
dit is die stop, bij mij lopen er wel wat draden door heen, maar bij de meeste astra’s is dit een dop waar niks doorheen gaat

achter het remvloeistofreservoir
een x22xe is nooit in een astra geleverd,
denk dat je in het omega gedeelte meer kans van slagen hebt, daar zijn ze in geleverd na de facelift
hier zitten ze bij mij, origineel

maar het kan zo zijn dat de reik-hoeken van die sensoren heel anders zijn waardoor je ze gerust wat lager kunt plaatsen.
ik denk zelfs dat wanneer je de bumper demonteerd dat er al iets van markeringen of zo in staan waar de gaten moeten komen als er originele sensoren in moeten komen.
maar wat ik eerder zei, verschilt allemaal per inbouwset
Brezan heeft ze wel, zitten overal in het land
verschilt allemaal per inbouwset
als het goed is moet er een handleiding bij zitten toch?
de voeding komt bij die setjes vaak van het achteruitrijlicht
dat zou echt eeuwig zonde zijn
als je met de auto toch de autorodeo gaat rijden en je wilt het doen voor de gein, zeker doen. Maar niet als je de auto nog een beetje fatsoenlijk wilt houden
ik heb spul van raggtop (als ik het goed schrijf?)
werkt super :)
toen ik de astra kocht was de kap in matige staat, vooral heel smerig en vlekkerig
resultaat:



wanneer het garantie op garantie is gelden er ook andere regelingen volgens mij, daarnaast monteren veel dealers niet originele startmotoren of ruil-motoren waar andere garantie bepalingen voor gelden
achter dashboardkastje zit de kachelweerstand bij een G dacht ik,
en heel goed, heel vaak gaat zo’n weerstand stuk door een kachelmotor die zwaar loopt. Dan vervangen ze het ding terwijl de veroorzaker blijft zitten
je moet de bestaande montageplaat er uit halen die moet je er heel voorzichting uit wippen met iets van plastic zodat je het niet beschadigd. Kunnen goed vast zitten.
andere spiegelglas druk je er zo in
je hebt toch wel een glas besteld met spiegelverwarming? dat maakt die spiegels vaak zo duur
succes!
inderdaad 5×110 of 4×100 afhankelijk hoeveel gaten je hebt :P
ET waarde origineel is dacht ik 48 of 49 die moet je ook aanhouden als je naar een kleinere maat gaat, lichte afwijking daarvan mag
probeer dit eens:
toets dit in bij google:
http://manualeopel.weebly.com/
en dan het 2e resultaat bij mij, dan moet hij het bij jou ook doen
staat in de boekjes het mooiste weergeven :)
1 minuut op google:
http://manualeopel.weebly.com/uploads/2/3/8/7/2387469/manuabanketstaaf20utilizatorului20astra20g.pdfvanaf pagina 24
kunnen veel dingen zijn,
kan een tempratuursensor zijn, dat hij denkt dat de motor nog koud is en daardoor extra brandstof inspuit
apperatuur er aan en kijken wat die specifieke sensor meet zal uitsluitsel geven
brand er een motorstoringslampje?
kan heel veel zijn
ik denk dat de zuiger van je remklauw vast zit,
wat er dus op neer komt dat jou blokjes niet meer mooi terug komen en tegen de schijf aan gedrukt blijven, wat op den duur heel erg heet wordt en ze slijten ook heel snel weg zo
ik zou er ook zeker niet meer dan noodzakelijk mee gaan rijden
Soms kun je de remklauw nog wel gangbaar krijgen, alles uit elkaar halen , rivisiesetje er op, maar waarschijnlijk zit je aan een andere remklauw
26 maart 2011 om 10:44 In reactie op: Infinity Sound System Astra Sports Tourer heeft kuren #17843456ik denk dat het met jou radio te maken heeft, niet zozeer met het infinity probleem. Is geen bekend probleem wat ik zo even heb nagekeken.
Maar ookal is er geen update, ik zou in ieder geval even aller opnieuw laten programmeren (reflashen) om te beginnen
-
AuteurBerichten