Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
net ff fotootje geschoten:

trouwens mocht je het logo toch van je voorbumper afhalen, ik ben de mijne nog kwijt dus dan heb je alvast een koper, tenzij ik de mijne weer terugvindt LOL
heb ik wel voor jou, ruilen voor… wat irmscher dingetjes? :angel voorbumpertje of zo…
logo achter zat bij mij er in geboord, dus als je hem weg haalt hou je een gaatje over!
emblemen zten vastgelijmt, dus kun je wel mooi weg krijgen, alleen heb je de kans op licht kleurverschil
Die impulsen voor de BC waar je het over hebt komen die van het ABS systeem af zodat de BC de gemiddelde snelheid kan berekenen en wat is de betekenis van dat getal
bij een V6 worden ze van het ABS signaal gehaald, dat zijn er iets van 12000 p/k, andere motortypen gewoon met een kabeltje.
Hoe kom ik achter de laatst uitgegeven softwareversie voor een C20LET BC zodat ik die met de mijne kan vergelijken om te zien of hij een update nodig heeft?
ik weet niet of er een update bestaat voor je BC, volgens mij niet namelijk… het werkt ook gewoon goed toch?
stappenmotor / LFR / stationairtoerental klep
allemaal ’t zelfde :)
nu het lampje brand zeker even uitlezen :thumbup
volgens mij zijn alle V6’en met de zelfde versnellingsbak geleverd
je kunt hem ook zelf uitlezen!
dan zie je alle gegevens
kun je oa zien welke software je er op hebt staan
hoeveel impulsen jou BC nodig heeft
en foutcodes uitlezen
hoe het precies werkt weet ik niet, ik heb mij daar nog nooit echt in verdiept… :sleeping
oliepeil is goed?
geen buitengewone lekkage ergens?
normale oliedruk
stationair: 2 bar
tijdens rijden: 5 barHet inhouden kan van alles zijn;
Openluchtfilter zorgde bij mijn auto voor inhouden, maar dat wel met name zomerdag
Bougiekabels kunnen ook slechts zijn, met warme motor houd hij dan vaak niet meer in
Laatste beurt gehad bij? … bougies vervangen doen veel mensen niet bij een V6, allicht het proberen waardje hebt de belangrijkste oorzakers al aangepakt zie ik…
LMM kan verkeerde waarden meten, doorgaans geeft hij dan een foutcode aan
gaskabel loopt wel gewoon mooi soepel?
even een linkje naar een toyota forum, iets makkelijker uit te leggen met wat fotootjes
ik heb deze ook vervangen,
ik heb deze er niet uit moeten persen, met beetje geklooit er zo onderweg. Persen gaat lastig, dan zul je de hale achteras er onderweg moeten sleutelen.
Het zijn overigens flinke klossen ;)

met heel veel vet gaan ze er ook redelijk makkelijk in
met goed gereedschap en een brug, ongeveer 30 min werk
beste is gewoon de hele klauw er af halen, beide kanten goed schoon en gangbaar maken, nieuwe rubbertjes er in en de geleiders goed smeren en alles er weer op zetten.
Dan kan daar het probleem iig niet zitten.
Is overigens wel een prutswerkje om die rubbers van die cilinders er goed omheen te krijgen
(of ik ben gewoon zo onhandig ) :P
Ik heb dat voor een tijd terug gedaan bij de klauwen aan de voorzijde

HIER kun je het bestellen.
Hij zit hier ook op het forum
ligt er aan welk type of uitvoering….
ik heb een DTM edition, dus de DTM emblemen laat ik er fijn op zitten. Had er wel aan gedacht om Calibra_V6 er af te halen, maar op zich vind ik het ook wel mooi staan.
Het opel logo er af kan niet zo makkelijk, want dan hou je een gaatje over!
Bij mijn vorige calibra had ik wel alles er af gehaald, en het opel logo genomen van een nieuwe type (chrome)
mooi :wub
ik blijf gek van jou calibra kleur :wors
velgen zijn ook netjes zo
Origineel Opel schijven van een Astra Opc 308mm.
heb ik hier ook nog liggen :thumbup ongeveer 10.000 km mee gereden
als je die oude dan toch weggooit, wil ik de verzendskosten wel betalen dat ik die overneem, mits het glas onbeschadigd is.
Mag hem gratis hier bij de sloop er uit halen, maar betaal liever de verzendskosten dan dat ik op de sloop sta te klooien met het huidige weer.
Al is het demonteren wel goed te doen :)
:o
jemig!, maargoed, als je met die snelheden rijd dan is de kans groot dat het vroeg of laat mis gaat
het V6 turbo geluid is echt super!
daar kan de 2.0 uit de zafira niet tegenop. Die is gewoon stil, alleen als je hem in de toerenjaagt hoor je hem.
de vectra met starten al het typische V6 geluid. Daarnaast is de vectra ook vele malen krachtiger, en heb je veel meer snelheidsbeleving. Door de hoge zit in de zafira mis je dat snel…
ik ga er van uit dat als hij gericht moet worden, dat de airbags dan ook zeker geklapt zijn… Het lijkt er inderdaad ook op dat hij op een trailier of iets geklapt is. Maar op een foto is een schade wel moeilijk te bepalen.
dit is een handgeschakelde auto…. als met al ben je met deze auto rond de 3000 klaar als je handig bent. De prijs is in ieder geval niet veeeel te hoog.
tis wel een super nette auto, prijs valt nog wel mee hoor….
als je zelf handig bent met schades, en alles al in kleur koopt.
nieuwe motorkap, koplamp, bumper, voorscherm, bumperbalk, radiator en wat kleine dingen. Er wordt genoeg calibra’s gesloopt wat je goede donordingen voor kunt gebruiken.
Calibra zelf lijkt mij een hele nette met niet al te veel kilometers, met een beetje handigheid ben je voor minder dan 3000 euro klaar denk ik, al ik een schade op een foto moeilijk te bekijken…
Ik heb ze van zimmermann, prima schijven, geen last van kromme schijven en ze remmen prima! Al 20.000 km :thumbup
moet wel zeggen dat die gaatjes leuk en aardig zijn, bij dagelijks gebruik merk je er niks meer of minder van

verder zit er echt verschil in kwaliteit, welke heel goed is, en welke juist niet kan ik je niet vertellen. Alleen dat de zimmermann schijven prima zijn die ik heb.
30x bedoel je :D
maar in de link hierboven staat vrijwel alles wel in,
heb je er een foto van?
inderdaad, staat overigens ook gewoon in het instructieboekje
-
AuteurBerichten