Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
op hoeveel bar druk rijd je, en de overboost?
kon zo even niet vinden in je topic wat voor remmen je gebruikt, ik verkoop mijn set namelijkvolvo 4 pots met pagid remblokken en brembo schijven.
15 juni 2010 om 21:07 In reactie op: post hier de foto`s van de meeting in sevenum 2010!!!!! #17683311balen dat die foto’s zo klein zijn, wat een auto.. geweldig :D
de k sport is verandert in d2, k sport was namelijk ineens niet meer leverbaar. de d2’s heb ik over 3 weken binnen de velgen binnen nu en 10 dagen ongeveer.
ben zelf ook erg benieuwd.
en danku zeer voor de reacties :D:D
nieuwe speelgoedjes gekocht voor mijn ascona, nu nog wachten totdat de levertijd voorbij is gedurdende 4 weken:(
Compomotive MO1681 16×8 et27 white wielen

K-sport Big brake kit, 304mm x 30 met 6 pots klauwen zwart. schijven zijn 2 delig. die set is gewoon te koop voor een c kadett/b ascona/ manta

oja, en de accu staat vort achterin, omdat er op de plek van de accu aan de voorzijde nu een catchtank staat voor overloop radiateur.
upje :wub
dus dan zou ik nu eigenlijk ook al andere drijfstangen moeten hebben, lijkt me sterk.
ik heb volgens testbank op school.. die net nieuw is. 301pk, 454 nm koppel.. weet niet of dit veel te veel is voor std turbo. heb wel home made inlaat, 350cc injectors bij 3,5bar en ik rijd op 3,8 bar. v-max chip, grote intercooler en rijd dus op 1,1 bar turbodruk (overdruk)oke, maar dan moet ik dus mijn drijfstangen etc aan passen? als ik de gt2871R zou nemen..
en welke turbo kan ik daar het beste voor gebruiken. het is voor mijn b ascona en dus niet voor dagelijks gebruik maar gewoon af en toe lekker te toeren en veel plezier te hebben:p
zuigers gewoon origineel houden?
dus dan zouden mijn drijfstangen nu ook al kunnen knappen? En nee. zuigerbodem koeling etc heb ik niet. ik rijd nu met kkk16 turbo met 1,1 bar druk. motor heeft al 200k gelopen en rookt niet.
weet ik, hij staat niet in de weg. maar ik wil de ascona nog laten spuiten en ik hecht daar op de een of andere manier toch meer waarde aan. maar de kadett gaat alleen weg als ik er voor krijg wat ik in gedachten heb. anders hou ik hem!
Omdat ik de Ascona toch belangrijker vind, heb ik besloten om de C kadett te koop aan te bieden!
adv, zal vandaag nog te zien zijn op div. sites.mvg Mats
Omdat ik de Ascona toch belangrijker vind, heb ik besloten om de C kadett te koop aan te bieden!
adv, zal vandaag nog te zien zijn op div. sites.mvg Mats
was jij maandag of dinsdag in eindhoven, frederiklaan?
gr mats
zie deze project page:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118685als het om de achterremmen gaat, in dit geval trommels zitten 2 stelbouten. die zitten wel altijd vast :p maar je zou de achterwielen van de grond kunnen halen en kijken welke stroef draait welke niet.
wat ook nog kan zijn, is dat je remdrukverdeler, zit meteen aan je hoofdremcilinder als ik me niet vergis, kapot is.
i had a look on the green one, its whit an c20xe whit carbs isnt it?
it didnt look bad, but not really good aswell.goodluck whit it!
nu met beschermkapje, moet nog een rubber tussen.

p.s zo was het:

nu met beschermkapje, moet nog een rubber tussen.

p.s zo was het:

rijd heel leuk.
maar toch is de ascona sneller :pis al een kapje voor gemaakt vandaag, alleen nog geen foto’s van
c kadett is weer geupdate, bij deze linkie:
en nog 2:


foto’s van de ats cup velgen.


rik, ik heb ook een hydraulische handrem, wel een ander model als jou. maar ik heb nog nergens last van gehad dat ik achter geen druk meer heb of net wat. ook ik vergrendel mijn handrem door mijn voetrem in te trappen, vast te houden dan aan de handrem te trekken, dan hoor ik een klik en staat die erop. zodra ik me voetrem weer in trap, is de ontgrendeling los.
-
AuteurBerichten