Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
21 oktober 2010 om 10:41 In reactie op: computer voor HKS GT28RS Disco potato + waterkoeling vraagje #17741792
heb die hks nu thuis liggen, gecontroleerd en is niks mis mee, maar vraagje. net zoals een kkk16 turbo heeft de hks ook waterkoeling aansluiting, is het verstandig om deze te benutten of kan het ook heel blijven zonder de waterkoeling. bij mijn kkk16 turbo gebruikte ik de waterkoeling namelijk ook niet!
mvg mats
ja, ik dacht ineens alweer maar toen had ik al gepost, ik denk dat gtvirus het zelfde bedoelt als hoe het bij mijn c-kadett zat. wel een efficiente oplossing maar niet de meest mooiste.
rene, wanneer zie ik eens wat foto’s van je beestje :p
spreek je snel!
wordt het spruitstuk dan niet een beetje aan de lange kant, ook kwa warmte afdragingen blablalba.. en ik zit ook met me luchtfilter etc. en ik vind het zo eigenlijk het netst!
heeft iemand misschien een idee voor mijn hitte bij de turbo weg te houden bij de rembekrachtiger. de turbo komt nog wel 13mm hoger, dus iets meer ruimte. er zijn toch van die hoezen die je om je turbo heen trekt. of is een rvs hitteschilt een betere oplossing?
mvg mats
nou dat denk ik niet, als ik zie dat een grijze c-kadett is met een std achter as en die heeft 290KW! ik moet alleen wel een stalen staartstuk hebben en mis een andere bak. maar ik ga met deze turbo niet max rijden. vind het er gewoon heel erg leuk uit zien!
haah we zullen zien:$ duurt nog wel ff voordat het klaar is.. ben nu ff oplossing aan het bedenken voor me remmen:p
gaat weer wat kosten dacht ik zo:o
spreek je snel!
een in goed verkerende staat hks gtRS disco potato op de kop kunnen tikken, + spruitstuk voor c20let gevonden
hierbij een plaatje, gemaakt met een blackberry curve, vandaar de kwali:Powhjah, en zoals jullie kunnen zien zal ik wss een pedalbox moeten maken, want ik denk dat me rempotje anders wegsmelt;P

14 oktober 2010 om 06:34 In reactie op: computer voor HKS GT28RS Disco potato + waterkoeling vraagje #17741790en een compleet kms systeem?, oja zou ik mijn zuigers en drijfstangen ook moeten vervangen, of pas bij 350+ pk ?
12 oktober 2010 om 13:04 In reactie op: computer voor HKS GT28RS Disco potato + waterkoeling vraagje #17741785ja, normaal gesproke zou je daar flink voor moeten aftikken, maar conecties doet een hoop.
gaat er mij puur om, wat ik met me computer zou moeten doen, kun je de let computer laten programeren?12 oktober 2010 om 09:42 In reactie op: groter gasklephuis c20let====> custom inlaat c20let #17733670dit is wat ik heb http://opel-forum.nl/viewthread.php?tid=117950&page=7 schilt echt veel. heb wel berekend met computer.
ja staat nog steeds bij de spuiter, en me rolkooi is terug van de coater! binnenkort weer pics.
ben benieuwd heb je foto’smvg mats
@ hellendoornrally een gele b ascona gespot, kon kenteken niet lezen en was te laat voor een foto.. was wel een voor op straat !
die had ik ook besteld, maar waren niet meer leverbaar.
heb nu van een calibra gepakt, zodat remklauw bracket overeen komt met ophangingspunten aan fusseeopt moment nog ff geen nieuwe fotos helaas!
dit was om pas te maken,heb een adapter plaat laten maken tussen schijf en naaf. ik had nu even bout en moer gebruikt met wat ringen om de juiste afstand te bepalen:p
bedankt voor de reacties!
jawa klopt, maar hij is niet van mij. de eigenaar vond het leuk om zn interieur te gebruiken, het ziet er wel mooi uit in het echt, maar het is niet echt origineel!


mijn papa zij dat de oorzaak is van distributie slijtage. eerste wat me vader zij, dat is de waterpomp en toen had hij de fotos nog niet gezien!
verander je waterpomp tandwiel, want een ronde en een met vierkante tanden gaat niet! spreek uit ervaring>
nee, dat ga ik helaas niet halen, en dan zou ik ook niet kunnen want heb dan europeeskampioenschap karten te genk (belgie)
ja, was maar om te passen :p
Remmen eindelijk binnen, deze zijn van een calibra, hierdoor past het bracket maar moet ik waarschijnlijk wel een adapter laten maken tussen naaf en schijf. ook schakelweg verkorting zit in de auto, moet nog een klein beetje worden afgewerkt.
bij deze wat foto’s










oke, maar zou deze evt interessant zijn als ik later besluiten om met andere zuigers etc te gaan rijden?
ik zet de bak vast aan de carrosorie met rubbers, maar de versnellingstafel zit los van de carrosorie, dus uit de versnelling springen lijkt bij mij onmogelijk. ik ben ht in dit geval met rik eens. en enige speling blijft het toch houden.
gewoon de maat, die erin past. dus je moet dat gat opmeten, en dan daar een unibal voor halen. is engelse maat van een golf volgens mij
-
AuteurBerichten