Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hemeltje geplaatst, zit er wel in naar me zin:D

omdat ik niks aan de motorruimte kan doen, toch maar langzaam aan het interieur begonnen.
nieuwe dreunplaat links en rechts, rechts is al dicht, dus dreunplaat,isolaat,vloerbedekking. daarbij ook de motorkabelboom verbonden met die van de auto (toerenteller,aansturing injectors,startonderbreking etc) en netjes weggewerkt, wat ik ook gebruikt heb voor de motorkabelboom.daarbij ook even RA carbon deurpaneel pas gemaakt. ziet er wel stoer uit vind ik zelf.
bij deze wat foto’sOJA, WIE HEEFT ER NOG NIEUWE SPANNINGS/DEUR RUBBERS TE KOOP?





heb hem gevonden:p zat ergens verstopt in me kabelboompje.
toch bedankt,
kan dicht[rquote=1848006&tid=117950&author=Fearless]Waarom niet van die apparte hoofdremcilinders. Desnoods in de auto zelf. Lijkt me beter als wat je nu hebt.
Denk dat zon hitteschild niet veel gaat doen en de boel daarachter alsnog warm gaat worden.[/rquote]
je bedoelt een pedalbox?
nee, ik wil eerst een hitteschilt proberen, en dan moet er nog meer geboord en gepast worden. houd op een moment ook op :P hahaheb vandaag nieuwe dreunplaat gehaald.
komt een vloermat in,gewoon de originele, carbonne deurpanelen enkooi
raam met groene/blauwe rand (zonwerend) en 2 goedgekeurde kuipstoelen met goedgekeurde gordels!
of helemaal std.interieur.. weet ik nog niet helemaal zekerer komt inderdaad een hitteschilt tussen mijn spruitstuk en hoofdremcilinder anders zal het remmen niet zo goed gaan denk ik :P
bedankt voor jullie reacties!!!
eindelijk weer eens wat foto’s
mijn beste vriend ( papa) heeft vandaag nog even een stukje plaat gelast bij de bestuurders kant, dat ook meteen oranje geverfd, zodat het er netjes uitziet. hier komt nog nieuw stuk dreunplaat.
daarbij heb ik toch maar besloten om de motor erin te hangen, anders kan ik niet voorruit. dit ook meteen gedaan en ook nog even het stuurhuis gemaakt, zat speling op. daarbij ook nog wat weggeslepen voor de koeling van de kop.hierbij wat foto’s





tja, maar of je die gok wil nemen? hoe is dhz twente?
sorry, op het moment weinig updates, inlaat is nog steeds niet klaar dus kan / ga even niet verder. gister wel even me remmetjes ontlucht:D en dat was het weer..
ga vandaag even lekker dagje karten en van het weekend ook weer 3 dagen dus wordt weer niet werken aan de asci.. :(
hoe werkt dit dan, ik neem aan dat ze een computer aan mijn computer hangen of zetten ze die er tussen met een stekker? heb namelijk geen uitlees stekker etc. daarbij wat kost laten afstellen ongeveer en waar kunnen ze dat echt goed voor een goede prijs..
daar kom ik dus wel uit,bedankt voor de reacties!!
iemand nog een idee betreffende de computer?
heb nu v max evo280is eds ph3 mis een betere optie?
nee heb ik helaas geen foto van,
onderuit radiateur naar pomp, vanuit pomp naar inlaatspruitstuk en gasklepverwarming, ook vanuit dat zelfde stuk naar kachel, en dan vanuit kachel naar achterkant kop. zit geen kachelkraan tussen!!2.0 16v turbo -> c20let.
ik heb geen expansie vat, motor ligt in een b asconaop het moment ff niet, inlaatspruitstuk zaten wat scheurtjes in omdat mijn rubber niet flexibel genoeg was in verhouding met mijn motor rubbers.. alleen degene die het last zou het eigenlijk vorige week maandag al af hebben, is nu nog steeds niet dus kan niet verder helaas..
hoop eind deze week motor erin te hebben, en volgende week even te starten,, :D
Oke, ik heb dan ook slangen voor mijn waterkoeling laten maken, met banjobout aangeperst.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik het het best aansluiten, dus zodat ik mijn koelsysteem het minst beinvloed
En de turbo max koeling krijg.. Nu kijk ik naar het motto: of je doet het goed of niet, maar niet half.Gr mats
haha jij niet maar ik wel:p en hij heeft nog gelijk ook haha. mijn pap zij dd dat het niet perse nodig is.. maar ik weet niet..het zal er niet zomaar op zitten toch?
vandaag slangen gehaald voor waterkoeling, heb gevlochten kabels gehaald bij een pnuematisch bedrijf, met banjobouten leiding eraan laten persen.
nu zou ik graag willen weten wat de beste manier is van er tussen zetten, en zodat ik een goede stroming krijg.
jaa,dat kan die makkelijk aan. heeft er iemand misschien een logisch idee van hoe ik die waterkoeling er het best tussen kan zetten, of een schema van hoe het origineel zit?
graag plaatjes :D:P danku
mee eens, maar is de pomp wel sterk genoeg om alles rond te pompen, als hij van radiateur dan naar de pomp en motor, dan kachel, dan turbo, dan achter op de kop, dan thermostaat en dan weer naar de radiateur. lijkt het mij wijzer om er een elektrisch pomp bij te zetten of geen waterkoeling. als ik ook vaak zie op internet dat er heel veel gasten zijn die een nog veel grotere turbo hebben en er veel meer uithalen en ze de waterkoeling ook afsluiten. daarbij snap ik wel je punt of het aankoeken en niet meer smeren van!!
bedankt voor de reacties, ik heb gister een revisie bedrijf gebeld van garrett, zij zeggen als je de turbo zwaar belast dan waterkoeling erop. is dit niet zo het geval dan is dit niet nodig. de olie koelt namelijk ook!
zware belasting bedoelde hij mij, het maximale uit de turbo halen, dus op 1,6 bar gaan rijden, veel toeren etc etc.
dit wordt niet het geval, duss.. en anders bouw ik het er als nog op! :Pis het denk je nodig om andere software te gaan gebruiken, heb nu een v-max 280 chip.. grotere injectoren etc, en ik heb de kabelboom breuk vrij gemaakt (zaten 5 breuken in!!) en alle sensoren gecontroleerd (fluke) en dat is nu allemaal goed!
[rquote=1840044&tid=140274&author=OPCdriver]In jou geval zou ik voor een absorberende catchtank kiezen , zo
heb je geen last v/d dampen in de auto en ook geen probleem
met keuren.
Hieronder een voorbeeld van een “gesloten” catchtank systeem.
[/rquote]waar zou ik z’n catchtank kunnen vinden/laten maken. ik neem aan dat er dan op een van de 2 aansluitingen een filterje of zo moet zitten?
[rquote=1840039&tid=140274&author=Project][rquote=1839651&tid=140274&author=asconac20let]oke, maar even back on topic, is mijn waterkoeling echt nodig voor deze turbo. is alleen straat gebruik en af en toe circuit.. daarbij over de dampen van het carter. kan ik niet een pijpje op mijn turbo maken en het weer terug plaatsen? wat is het evt.nadeel hiervan, buiten olie in je turbo en luchtfilter etc..
of is een catch tank met filtertje op het tankje toch de beste oplossing? [/rquote]
als de motor goed is,is de olie te verwaarlozen of zelfs geen.
waterkoeling zou ik er op doen[/rquote]heb je daar ook een goede rede voor, de turbo wordt niet max belast.. dat moet ik er dan wel even bij zetten :P
oke, maar even back on topic, is mijn waterkoeling echt nodig voor deze turbo. is alleen straat gebruik en af en toe circuit.. daarbij over de dampen van het carter. kan ik niet een pijpje op mijn turbo maken en het weer terug plaatsen? wat is het evt.nadeel hiervan, buiten olie in je turbo en luchtfilter etc..
of is een catch tank met filtertje op het tankje toch de beste oplossing?
bedankt voor de informatie daarover. dat was ik zelf ook van plan. alleen terug slag klepje gaat redelijk vaak kapot? oorzaak??:S
komt er geen olie uit het filtertje? en ja idd, mijn luchtfilter en inlaat vd turbo blijft dan wel schoon omdat die eerst natuurlijk beetje olie aanzoog zeg maar..
hierbij weer wat pics, onderkant van de auto lijkt dat ik de helft vergeten ben, maar dit is absoluut niet het geval. ik heb alle steuntjes, en boutjes elektrisch laten verzinken. echt top! ziet er heel netjes uit.
dan heb ik ook nog een paar vragen voor de motor:
wateraansluiting turbo? nodig ja of nee?
carterontluchting op kleppendeksel, aansluiten op turbo of een klein k&n filtertje op.. zie foto!







Foto van het gelaste spruitstuk:d

-
AuteurBerichten