asconac20let

Aangemaakte reacties

9 berichten aan het bekijken - 326 tot 334 (van in totaal 334)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577231

    owh en @ vectratinus, ik heb het probleem al gevonden, bij deze de foto’s:p

    zo kocht ik de ascona, de c20xe is er wel al uitgehaald.

    toen ben ik de motorruimte schoon gaan maken. ik vind dit leuk om zelf te doen, en heb met behulp van wat verfafbijt,slijptol,veel schuurpapier, enz dit strak gekregen voor het spuiten (valt op de foto’s niet heel erg goed te zien) en voor mij paste het niet in het budget om dit te laten doen. en het resultaat is erg erg mooi geworden.

    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577228

    http://www.migweb.co.uk/forums/projects-restorations/419500-opel-ascona-c20let-holland.html
    hier staan al wat foto’s op.

    en @ johani500driver, ik ben al een tijdje 18, dus ik rijd er wel mee. alleen vanwege het fijne weer hier in nederland staat de ascona nu warmpjes binnen.

    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577227

    origineel gepost door vectratinus
    als je hulp nodige heb met je foto,s geef maar even een gil

    gr

    GIL! :p

    welke maat foto’s want 320×340 is te groot en 150 x 112 ook

    mvg mats

    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577224
    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577222

    origineel gepost door hillclimber16V
    Ik ben heel geinteresseerd in de voorrem setup
    opzoek naar meer remkracht dus had ik graag
    een foto gezien

    Ivan

    morgen zet ik er meer foto’s op.

    ik kan je wel alvast het volgende vertellen:
    remschijven van een honda accoord/prelude uit 1988 (voorzijde) van brembo heb ik gepakt. hierbij heb ik het naafgat groter laten maken en 4 nieuwe gaten laten boren.

    klauwen van een volvo 240/244 turbo. dan heb je 4 pots girling klauwen. hierbij moet je de bevestiging van klauw aan fussee 2 mm laten afdraaien, omdat anders je schijf niet in het midden staat. je kan hierbij remblokken van ferodo pakken, maar die vielen mij tegen enheb nu remblokken van ap racing.

    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577220

    op papier: 1900 sr uit 1977, gekocht met een 2.0 16v (c20xe) maar deze had oliedruk problemen, bleek later door de kleppendeksel te komen ( dubbele ruimte zat vol met troep wat in de oliepomp kwam waardoor plunjer vast ging zitten).

    nu:
    c20let vmax chip.
    qsp large intercooler.
    400cc injectoren.
    3,8 brandstof druk.
    18s getrag bak.
    turbodruk meter, temp meter, mengsel meter.
    binnekort dan andere inlaat.
    motor ruimte is gespoten bij schade bedrijf.
    uitlaat met 1 eind demper. pijp dikte is 73 als ik me niet vergis!

    onderstel:
    extra korte koni’s voor (gele)
    gele koni’s achter.
    honda accoord 1988 geventileerde schijven voor (brembo)
    volvo 240 turbo 4 pots klauwen voor (girling)
    powerflex rubbers/bussen onder de hele auto!.
    versterkte draagarmen en ophangen onder de hele auto!.
    dikkere stabi voor (blauw gecoat, zo ook achterstabi en panardstang)
    bmw 316 achter remschijven.
    Mercedes 123 type klauwen achter.
    gevlochten remleiding vanaf hydraulische handrem tot achteras.
    remdrukverdeler.
    hydraulische handrem.
    nieuwe remleiding onder de hele auto.
    azef 16 inch et30, bandenmaat 225 x 40/16
    alle draagarmen,stabi’s,stangentjes is gestraald,daarna verstevigd en gecoat of gespoten!.
    Recaro gsi interieur in nieuwstaat.
    kabelboom zeer netjes weg gewerkt!.

    auto heeft slechts 57k gelopen.

    In reactie op: DIKKE ASCONA'S TOPIC #17346022

    In reactie op: Show hier je ascona #17303836

    oke,
    intercooler die erop zat was test model btw, er zit nu een grotere op!.
    inlaat word een inlaatcollecter, berekend en hoop die deze week af te hebben.
    specs van mijn ascona:

    op papier: 1900 sr uit 1977, gekocht met een 2.0 16v (c20xe) maar deze had oliedruk problemen, bleek later door de kleppendeksel te komen ( dubbele ruimte zat vol met troep wat in de oliepomp kwam waardoor plunjer vast ging zitten).

    nu:
    c20let vmax chip.
    qsp large intercooler.
    400cc injectoren.
    3,8 brandstof druk.
    18s getrag bak.
    turbodruk meter, temp meter, mengsel meter.
    binnekort dan andere inlaat.
    motor ruimte is gespoten bij schade bedrijf.
    uitlaat met 1 eind demper. pijp dikte is 73 als ik me niet vergis!

    onderstel:
    extra korte koni’s voor (gele)
    gele koni’s achter.
    honda accoord 1988 geventileerde schijven voor (brembo)
    volvo 240 turbo 4 pots klauwen voor (girling)
    powerflex rubbers/bussen onder de hele auto!.
    versterkte draagarmen en ophangen onder de hele auto!.
    dikkere stabi voor (blauw gecoat, zo ook achterstabi en panardstang)
    bmw 316 achter remschijven.
    Mercedes 123 type klauwen achter.
    gevlochten remleiding vanaf hydraulische handrem tot achteras.
    remdrukverdeler.
    hydraulische handrem.
    nieuwe remleiding onder de hele auto.
    azef 16 inch et30, bandenmaat 225 x 40/16
    alle draagarmen,stabi’s,stangentjes is gestraald,daarna verstevigd en gecoat of gespoten!.
    Recaro gsi interieur in nieuwstaat.
    kabelboom zeer netjes weg gewerkt!.

    auto heeft slechts 57k gelopen.

    In reactie op: Show hier je ascona #17303833

    ik ben niet zn held in forum’s maar hier een linkje naar de mijne.

    mvg Mats
    http://matske-vdb.hyves.nl/album/43683654/ascona_c20let/ubqEc7Pu/fotos/795483326/0/k2_c/

    de ascona staat nu warm binnen, en word voorzien van een nieuwe inlaat.

9 berichten aan het bekijken - 326 tot 334 (van in totaal 334)