Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@ andre, hoe los jij je db probleem op?
mvg Mats
97, hoeveel dempers gebruik je?
te veel herrie? is dat bij time attack dan ook een probleem, ik las iets over 88db,
hoeveel dempers gebruik je? ik gebruik er maar 1, dit zal dan wel te veel herrie maken of valt dat wel mee?mvg Mats
bank was hier nog verkeerd, remde te vroeg af, of ja hield hem tegen, bij 110 kmh in zn 4 bij 4000 rpm had de bank heel heel veel moeite om hem af te remmen, maar hij moet nog wel een keer op een goede bank, ik vertrouw die van school niet. was wel leuk om te zien wat voor krachten er vrij komen
bij deze filmpje van testbank.
dit is niet het beste filmpje, maar wel iets.
http://matske-vdb.hyves.nl/album/43683654/ascona_c20let/ubqEc7Pu/video/890603572/0/pDFk/we hadden hier nog problemen met de testbank (op school)
kwam wel iets leuks uit, of het klopt geen idee454 NM koppel
221 kw oftewel 301.. Pk213 en een beetje p/s :P 225/45/16
heb nu contisport, redelijke wegligging maar niet top.c kadett c20let loopt weer, foto’s volgen deze week!
dat dacht ik ook, waar kan ik deze op korte termijn vinden?
mvg mats
@ andre botter, wat voor banden gebruik je, en waar heb je ze gehaald. ik heb nu nog gewone straatbanden op me ascona, maar dit geeft gewoon te weinig grip.
mvg Mats, oja ik weet niet of je het al hebt, ik heb nu een andere inlaat op me ascona. ik kan je bij deze vertellen, groot verschil!
inlaat is klaar, getest en afgewerkt.
ik zal z.s.m foto’s en evt filmpje plaatsenmvg Mats
ja, maar geen foto’s inlaat is inprinciepe klaar om afgelast te worden.
zodra dat gebeurt, plaats ik foto’s, geld ook voor de c kadett.oja, met de ascona doe ik mee aan time attack :p
je had ook met een c20xe kunnen beginnen, deze zijn vergeleken met een c20let erg goedkoopen heeft leuke prestatie’s.
gezien zn radiateur steunen die gespoten zijn, zal het bij een 1.2 blijven, of vergis ik me?
ja heel veel, maar de computer doet raar, waardoor ik ze niet kan plaatsen.
..
leuke ascona!, engelman spiegels zou hem afmaken!
heb jij toevallig een c kadett 16v 2.0
zojuist nog even het kachelhuis schoon gemaakt, en weer gemonteerd met nieuwe schroefjes. lijkt best vies maar is schoon, ook lijkt de lak raar, maar zit beetje stof op :P

kabelboom net even fris gemaakt, alle oude isolate verwijdert, nieuwe er over heen. ik heb katoentape gebruikt omdat ik dat het netst vind ogen!


motorruimte is klaar!, erg goed gelukt al zeg ik het zelf.
bij deze wat foto’s, ook van de waarschijnlijke nieuwe velgen, heb ze nu in bruikleen. de rand word nog wel gepolijst, en het hart gepowdercoat :pbij deze de foto’s





vandaag weer veel gedaan, samen met bas.
motorruimte is nu spuit klaar, en motorsteunen heb ik nog even doorgelast.bij deze:



dat is geen silicone vriend:p lak druppels van spuitbus, kun je zo weg halen!
origineel gepost door giuliettaevo
Goed bezig..:afroIk zou de remleidingen eruit halen en anders terugleggen. De leiding voor het linkervoorwiel zou ik een nieuw gat voor maken in de buurt van de rembekrachtiger/hoofdremcilinder en dan zou ik de leiding naar achteren en het rechtervoorwiel langs de radiateurbalk leggen en dannaar achteren. Dan zit je niet meer tegen die leidingen aan te kijken en zitten ze ook niet in de bburt van turbo of uitlaat. en die remdrukbegrenzer zou ik in de auto monteren.
Blijf me verbazen over die geniale oplossing met die ‘spacer’:D… dat wij dat nooit bedacht hebben.:cry
Top idee, ik had zelf bedacht om ze zo laag mogelijk te leggen en dan zie je ze ook niet, maar dit is nog beter, oja de remdrukverdeler komt zeker in de auto! en de remleidingen worden zowiezo vernieuwd, tnx
en bas, ik heb nog ff hard doorgewerkt, een kant is nu klaar, staat al in de grondlak, heb meteen even zwart er over heen geneveld, is wel zo makkelijk met het schuren morgen!



voor sommige ziet het er misschien slordig uit, maar zo heb ik het bij mijn ascona ook gedaan en je ziet het resultaat.
ben opzoek naar gele koni’s rondom!!!!
GAVE KLEUR!!!! past echt bij zn auto, net als appeltjesgroen!.
back on topic, ik ben vandaag druk bezig geweest met het strippen van de motorruimte, alleen de kabelboom ligt er nog, maar die moet toch nog vers gemaakt worden dus maakt niet zo veel uit. motor is kaal gemaakt, en heb nu alleen een compleet blok met kop, dus zonder in en uitlaat en steunen want dat word allemaal gestraald,gespoten,bewerkt net wat.
de motorruimte maak ik zelf strak, en zet ik zelf in de grondlak, vervolgens word hij wel bij de spuiter gespoten.
de chassis balken in de motor ruimte worden met 3m chassis lak gespoten, zit een klein probeersel bij op de foto’s te zien, want je kan ook zien dat het maar half is gespoten. oja, bij een foto van de koplamp ruimte kun je zien dat het lijkt alsof het niet is afgeplakt, maar geen paniek dat is niet zo :p
bij deze:
oja bedankt voor jullie reacties en interesse allemaal!





origineel gepost door 16v kadett c
en je de hooftremslinder zit ook in de weg dat klopt ook
er zijn gasten die die ook verplaats heben die zit dan waar de accu zit
dat zou ook mooi zijn dan past een filterbak zoen anders alu schoten of een bak waar je open filter in zit
wilden even zegen dat ik de kadett niet wil afkraaken hoor wand het is echt een bom:D
ik snap je bedoeling, en mensen zeggen vaak van als een aanpassing zoals open luchtfilter beter is, zouden ze dat fabrieksuit al doen. en je ziet zn bak inderdaad wel eens. trouwens bij mijn c kadett zit de turbo gedraaid, waardoor de luchtmassa meter onder zit, en de luchtfilter ook. dus die krijgt vol koude lucht, maar ja ook veel vuil dus daar moet ik nog een hele goede oplossing voor bedenken.
Met hoofdremcilinder bij de accu, zie je alleen bij rechts gestuurde kadettjes, hoe zou je dat anders willen/kunnen maken met een links gestuurde auto?
-
AuteurBerichten