Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mijn ascona is ook groen
dus bij deze :D
Bedankt heb hem ondertussen gevonden !!
thanx !
De groene Ascona uit putten was ik
Opel Keeswas aan het test rijden:thumbup
en maakt het nou nog wat uit of je er mineralen in gooit of half synteet
Ik heb er inmiddels al een gevonden hartelijk bedank allemaal:thumbup:wors
dan weet ik dat Heel erg bedankt:thumbup:wors
en de rest dan (lagerkappen drijfstangen enz…)
ik heb wel de vraag baak daar staan wel alle aanhaal momenten in maar een 2.4 komt natuurlijk meer krachten op dan bij een 2.0
maar die 110 nm bedoelde je voor de cilinderkop
Ik ben overal aan het vragen geweest en de meesten zeggen dat de lagers versleten zijn
dus ik ga die maar eens vervangenIniedergeval idereeen bedankt
dat er iets niet goed is is wel duidelijk.
ik had gehoop dat er opel monteurs waren op dit forum die mij helpen konden.Maar de oliepomp is ontwikkeld op de 2.0 motor.
Maar is wel meer dan een meter kabels bij gekomen en een cooler waar ook olie door heen moet.
Is de pomp daar ook op berekend dan ??ik had het idd ook al
Maar dat was toen redelijk opgelost.Maar nu is het gewoon wel heel laag.
soms lijkt het wel of ik helemaal geen oliedruk heb.Is een grotere oliepomp een oplossing ??
dan ga ik die eens op zoekken dan
In iedergeval bedankt
ja dat weet ik ik heb hem er tussen in
dan denk ik dat de meter niet helemaal goed is
want soms als ik wat langer daar trek dat schiet hij naar 7 bar dat is volgens mij ook niet helemaal goed ik denk toch dat hij niet goed isde druk meter is op de aan sluiting waar de standaard druk meter zit onder het spruitstuk
er zit zeker genoeg olie in.
en het blok is zeker niet gaar.
het is net compleet gereviseerd, dus aardappels zijn het niet :Ddan denk ik dat het metertje niet goed is.
maar is de olie tempratuur wel goed ??en op welke datum is dat
en welke kleur zoekje ongeveer
het is natuurlijk het mooiste als je de zelfde auto hebtVoor die deuren moet je een slag pennen set hebben dij elke doe het zelf zaak te krijgen eruit slaan gaat wel rottig als het niet hoeft moet je het niet doen
Ik heb ze er eerst een stukje eruit geslagen en dan met een griptang er op en met de hamer tegen de griptang slaan en veel olie gebruiken als je de deuren weer erin zet zal ik wel weer nieuwen pennen er in zettenSorry voor de grote foto’s ik doe het voor het eerst
en zie dat ik wat vaker de enter toets moet gebruikenHallo
Ik zal mij even voorstellen
Ik ben Arno van Beek kom uit Putten (gld) en ben 20 Jaar
Ik heb een Opel Ascona B uit 1978 met een 2.0 E
Heb hem vorig jaar December (2006) gekocht in Zeeland
Zat veel Roest op ben hem dus aan het restaureren ben nu zo’n 3/4 jaar bezig hij is nu zo’n maand terug van de spuiter ik heb hem weer in de originele kleur laten spuiten Metelic groen en ben hem nu weer aan het opbouwen ik heb net de motor er weer in ik heb er 2 dubbele Weber’s op gezet ik hoop dat dat mooi draaien gaat verder heb ik hem 40mm verlaagd en er gele koni’s opgezet ik wil hem verder zo veel mogelijk origineel houden:)






-
AuteurBerichten