Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Aronimo
DeelnemerWat is nou eigenlijk het technische verschil tussen een oliedruk sensor die voor een lampje werkt en eentje die voor een meter werkt?
Aronimo
DeelnemerEen ander vraagje; hoe kan het dat het bij al die modellen dezelfde sensor is? Heeft bijvoorbeeld een 1.2S uit een Kadett even hoge oliedruk als een Senator met een 3.0E?? Heb die sensors gevonden trouwens. Wel prijzig… :???:
Aronimo
DeelnemerCool! Wat vraag je ervoor?
Aronimo
DeelnemerMarktplaats en ebay leveren niks op. Heb een mail richting Brezan gestuurd (zag op een volvo forum een gozer die een sensor voor een Rekord via brezan had gekocht), hopen dat die wat hebben.
Aronimo
DeelnemerWeet je ook waar ik zo’n sensor kan krijgen?
Aronimo
DeelnemerHm, OK. Dank voor je vlotte reactie, maar moet even kijken of dat in de begroting past :hmmz
Is dat veel werk trouwens? Heb weleens gehoord dat zo’n beetje de hele voorwielophanging er onder weg moet?Aronimo
DeelnemerTrouwens,
ik ga morgen eindelijk na alle vakantiedrukte de 2 sets verwisselen. Ik heb dus begrepen dat de oliedrukmeter hoogst, hoogst, hóógstwaarschijnlijk niet gaat werken omdat er nu alleen een sensor in zit voor het lampje, en niet voor een meter. Weet iemand hoe ik aan een juiste sensor kom? En of er misschien motortypes zijn met diezelfde sensor (ik heb een 2.0 injectie)? En ik ben ook verteld dat het mogelijk is (modelafhankelijk) om een draad naar de bobine te moeten trekken voor de toerenteller, en die aan een groene kabel te linken. Maar een injectie heeft toch geen bobine i.v.m. elektrische ontsteking? Ik kan onder mijn kap geen bobine vinden in elk geval, wel een ander apparaat met een groene draad, van waaruit ook weer een dikke kabel naar de verdelerkap loopt, volgens mij moet ik die dan hebben?Danku alvast!
Aronimo
DeelnemerIk heb er geen plannen mee, mag em voor een zacht prijsje hebben wat mij betreft
Aronimo
DeelnemerOK! Dank voor de info, heb reeds een set uit een Rekord gevonden dus dat wordt een makkie :)
-
AuteurBerichten