Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dan worden die van ons denk ik zij aan zij geproduceerd :-) wij hebben wel bijna 3 weken eerder geconfigureerd. Maar afleverdatum lijkt gelijk.
Dat is niet zo heel raar hoor, bij ons duurde het ook lang. Hij werd bij ons ongeveer 6 weken voor de geplande bouw ingepland. Dus als we terugrekenen vanaf 12 oktober, kom je op ongeveer 29 augustus dat hij echt ingepland zou moeten zijn…
De dealer zal niet goed op de hoogte zijn denk ik. Hij wordt nu nergens anders geproduceerd, maar van wat ik gehoord heb is een maand of 2 geleden besloten de fabriek 364×24 uur open te houden momenteel. We kunnen er natuurlijk met zekerheid achterkomen door NU de fabriek te bellen en te vragen.
Ik had begrepen dat ze maar één dag per jaar dicht gaan momenteel, en verder 3×8 uur per dag werken momenteel. Dus er zou helemaal geen vakantiesluiting zijn in dir specifieke fabriek…
vind hem er in het wit erg mooi uitzien, dan valt die chromen strip aan de zijkant ook n et genoeg weg om mooi te zijn. Veel plezier met je auto! (tijd om de profielfoto te updaten ;-) )
Bedenk maar zo: Als je hem bij bestelling met een week had gehad, had je nu al 25% afschrijving gehad ;-)
De auto tracker zou het al wel moeten doen op zich, staat los van je persoonlijke onstar abonnement. Maar wellicht moet je dealer wel weten hoe het allemaal werkt.
Als het geen innovation is….
TOV Insignia weet ik het niet (volgens dealer meer passagierruimte in Astra) maar tov de Golf is hij las ik ergens 17CM langer en tov de Passat maar 7 cm kleiner.
Ook is hij net zo groot als de BMW 3 serie, die BMW graag als D segmenter verkoopt.
Ik weet niet wat de eisen zijn voor ABCD segment, staan die zwart op wit?
Voor zover ik weet moet hij voor 1 september gebouwd worden voor modeljaar 2016
Tof!
Dus een andere auto helpen of de jouwe met startkabels is ook wat lastiger…
Leuke foto’s! En goed idee van spullen opbergen. Kan niet wachten op de onze!
@jgcramer wrote:
Ik denk dat je dit dan bedoelt, voor en achter verschild.
Heb gewoon de 1.0 met automaat, de automaat heeft alleen geen navigatie, wel weer gewoon Apple Maps via CarPlay.
https://goo.gl/photos/ZLYC1mv6uQwcGxJq8″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Super bedankt! Dat zijn prachtige brede dakdragers. Enorme verbetering ten opzichte van de oude Astra. Top!
@jgcramer wrote:
De 1 liter rijd erg pleziergi en best rap met versnellen. Heb de automaat versie trouwens.
Welke maar bedoelt u precies, opmeten is geen probleem.
Hij zit met een pen een de binnenkant van mijn deur, en over de zijkant en daarna geklemd om de lijst.
hierbij een foto van mijn huidige dakdragers vanaf de onderkant. De rode lijn is bij ons 85 centimeter (en dat had geen 84 moeten zijn, dan had het niet gepast). Bedankt voor het opmeten! Heb ook zin om lekker naar Zuid Frankrijk te gaan. Nog bijna 3 weekjes wachten…
PS, ik dacht dat mijn dealer mij verteld had dat de 1.0 niet in combinatie met de automaat kon. Maar hij zat er denk ik naast ;-)
EDIT: foto vergeten toe te voegen, bedankt Beosoft!

@jgcramer wrote:
Eerste rit naar Frankrijk zit erop.
Onderweg wel twee keer problemen met de ‘audio’ installatie gehad, deze begon te brommen, na herstart auto was dit weer weg. Ook laat de sierlijst aan de zijkant boven het kleinste raampje los.Goed van je het te melden! Ben benieuwd hoe het afloopt.
Mag ik je een gunst vragen? Ik zou zo graag willen weten hoeveel.centimeter het ‘bruikbare’ deel van de dakdragers is. Dus van pal naast de aansluiting tot pal naast de volgende aansluiting… Kan het nergens vinden tot nu toe…
PS, er is voor GM een voordeel wat het artikel ‘vergeet’ te melden: De loonkosten vanuit de EU/USA naar VK zijn opeens een flink stuk lager geworden omdat de Pond minder waard is geworden…
De veerboten hebben last gehad van verscherpte veiligheidscontroles waardoor er uren vertraging was. Maar dat heeft nikt met Brexit te maken.
Alles wat hierboven staat is inderdaad nog niet geldig, al kunnen sommige effecten (eventuele sluiting fabriek voordat de Brexit echt door gaat) eerder komen.
Zolang de EU en het VK nog niet uit onderhandelt zijn (officieel weet de EU nog niet eens dat ze er uit willen, en dat kan nog maanden, jaren of decennia duren in theorie) is er technisch niets aan de hand.
Je dealer heeft dus echt absoluut echt ongelijk. Dat is stemmingmakerij of een zondebok zoeken oid :-)
Een schietstoel zou ik je niet adviseren zonder het schuifdak…
Maar als dat eerst wel standaard was zouden ze het toch gewoon gratis moeten leveren denk ik? Ik heb dezelfde auto besteld (deep sky, innovation, 1.6) en mag dus wel van die wattlink uitgaan? Wordt in augustus nog geproduceerd.
Bij mij heeft de dealer mij aan moeten melden en auto erin moeten zetten. Ik moest zelf activeren via diezelfde mail als vorige poster. Nu kan ik via internet de data (productieweek) bekijken, maar auto staat niet in OnStar op de app gek genoeg.
onze vorige auto was ook ongeveer die kleur grijs. Mooie kleur (wilde zelf nu wel iets anders, maar dat is gewoon gewenning ;-)
wel leuk dat je nu nog die kleur kon krijgen en dat je niet een maandje later bent :-)
welke kleur had je gekocht? Ik heb tot nu toe alleen maar grijs, zwart, wit, en zilver gezien. Nog niet één blauwe :-)
@Beosoft wrote:
Ok helder.
Weet je ook wat de nieuwe boordcomputer minder te bieden heeft?Dat weet ik niet nee. Heeft in ieder geval met de bediening te maken, maar verder werd ik niet heel erg wijs. Dealer vond het erg jammer dat opel het aanpaste omdat het nu juist perfect werkte. (en dat het nu een beetje voelde als stap terug) Geen idee dus wat er exact wijzigt. Sorry.
Eenvoudiger display tussen klokken (boordcomputer)
Bij Innovation geen 17″ maar 16″ lichtmetaal
Bij innovation daardoor 467€ duurder en 100€ extra op prijs
On star nog maar 3 maand WiFi ipv een jaar. Service wel een jaar.Ik ga er wel vanuit dat de laatste 3 dingen geen rol spelen bij al bestelde auto’s.
-
AuteurBerichten