Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
We worden dus met zijn allen voor de gek gehouden!
Als ze denken daarmee klanten aan zich te binden moeten ze vooral zo doorgaan.
Zijn er al mensen die m geannuleerd hebben?
Er waren er hier al minimaal 2 die zoiets meldden…..
Ben benieuwd.En weer wordt het een maand later…..
We hebben genoeg auto’s besteld om te weten dat het wel eens kan uitlopen, dat vind ik op zich ook helemaal niet zo’n probleem, jammer, maar het hoort erbij.
Maar het gevoel dat ik bedondert wordt laat me niet helemaal los.
Vorige x dat ik de verkoper sprak meldde hij dat de bus de week erna zou worden geproduceerd, dat zou dan laatste week mei/eerste week juni zijn.
Gisteren vertelde hij weer dat de bus “op de band staat” en volgende week geproduceerd wordt…..
Nu ben ik sowieso niet tevreden over zijn communicatie dus zitten we maandag maar weer eens tegenover elkaar.
Ik heb er nogal het een en ander op en aan besteld en verzocht daar foto’s van te ontvangen (dakrails, sidebars, frontbar, spoiler) maar blijkbaar kost dat nogal wat moeite.
Ik heb gevraagd of het mogelijk is dat er bij de passagier een handgreep wordt ingebouwd, 3 maanden geleden was zijn antwoord “dat gaan we binnenkort eens proberen”….., niet dus.
En zo nog zeer veel van dit soort vragen die je nu eenmaal hebt als je een nieuwe auto besteld.
Ik heb al gesteld dat als de after sales net zo slecht is als de pre sales dit niet alleen mijn eerste maar ook gelijk mijn laatste Opel is!
Prognose is nu eind juli, dat zou dan 5 maanden na bestelling zijn, het kan nog gekker lees ik hier maar als je dan beseft dat ik ook nog die keyless entry moet laten vervallen en de bus dan nog niet eens geleverd wordt zoals besteld (LED koplampen) dan hou ik mijn hart vast voor de rest van de Opel organisatie!
Als de importeur veel zaken op de toch al beperkte optielijst toch niet kan leveren vind ik dat zeer amateuristisch!
Zoals die spatbord verbreders waar ik het al eerder over had, zoiets als deze cosmetische aanpassing moet je toch een afbeelding van beschikbaar hebben!!
Hoe kun je anders verwachten dat je klanten dat gaan bestellen!?
Belachelijk slecht georganiseerd!Vanmiddag even overleg gehad met de verkoper.
Keyless entry gaat nog wel tot het 3e of 4e kwartaal 2015 duren….
Dus die maar laten vervallen dan kon het nog wel eens lukken om m begin juli te hebben.
Staat op de planning om volgende week in productie te gaan volgens de verkoper.Nog even iets anders.
Op die foto met die spoiler is het net of er onder de achterramen een chromen strip zit.
Weet iemand hier iets van of is het een rare lichtinval?
Zou ik wel interesse in hebben, mijn Vivaro wordt geheel zwart/hooglans RVS.Opgelost?
NOT!
Ik weet nog steeds niets meer over de spatbord verbreders.Idd, neem gewoon allebei, spoiler EN camera!
En sidebars, en front bar…..
Deze spoiler is overigens dezelfde 2 delige als die ook op het vorige model paste.
Past nu ook met de camera en steekt zeker niet boven de bus uit.Maar dan kunnen ze wel meer verkopen, zeker weten.
Wie geeft er nu tegen de €350 uit voor iets waarvan je niet eens weet hoe het eruit ziet!?
Zo vind ik het ook stom dat ze nog geen achterspoiler aanbieden.
Verkooptechnisch een misser!
Nu wordt hij geleverd door een extern bedrijf.Zal waarschijnlijk ook komen omdat het een nieuw model is.
Dat ze dit bedoelen lijkt me duidelijk.
Maar als je zoiets cosmetisch op je optielijst zet zul je toch moeten zorgen dat je klanten die daarvoor geld willen uitgeven kunnen bekijken wat ze krijgen voor dat geld!
Vind ik erg slordig van Opel!Ook ik heb een Vivaro Sport L2H1 140 PK besteld.
Bij tekenen werd er gezegd eind mei, nu is het al eind juni….., zal nog wel later worden vrees ik.
Volgens de verkoper bestaat de kans dat hij geleverd wordt met gewone verlichting ipv LED en dat dit dan later wordt hersteld als er weer voldoende LED lampen beschikbaar zijn.
Door de populariteit van de Sport (oa door de actie gratis Sport upgrade) hebben ze problemen met de LED lampen en de gespoten bumperdelen. -
AuteurBerichten