Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
11 december 2011 om 10:45 In reactie op: Opel kadett C2.0xe 16V gsi U9 / klein defect / 500,- ! <TIP #17958139
arnold kadett
Deelnemerdie andere kadett is een nexia ;)
dit casco is erg slecht onder de pedalen
wielkasten zijn wel nog red netjes11 december 2011 om 10:02 In reactie op: Opel kadett C2.0xe 16V gsi U9 / klein defect / 500,- ! <TIP #17958136arnold kadett
Deelnemerviewtopic.php?f=57&t=158101&p=2038562&hilit=arnold#p2038562
deze haalde ik 2 week geleden op ook nog helemaal origineel was alleen zonder motor en bak11 december 2011 om 09:49 In reactie op: Opel kadett C2.0xe 16V gsi U9 / klein defect / 500,- ! <TIP #17958134arnold kadett
Deelnemerja ik weet het mijn kamaraad heeft hem gekocht
het kenteken is er al af
zo heb ik er nog een staan een originele 2.0 16v maar ook zonder kenteken…..11 december 2011 om 07:42 In reactie op: Opel kadett C2.0xe 16V gsi U9 / klein defect / 500,- ! <TIP #17958132arnold kadett
Deelnemerde gsi wordt vandaag opgehaalt en gesloopt
100 euro minder dan de vraagprijs ;)
wordt helaas wel gesloopt onderdelen komen hier wel weerarnold kadett
Deelnemerbij de 1.8 16v zit hij indd carter gedeelte
is dus vrij normaal dat er olie uit komtgr arnold
arnold kadett
Deelnemersuper netjes :thumb
respect voor je nette laswerk en afwerking daarvan :thumb :thumbarnold kadett
Deelnemeroke
en hoe kan ik zien als het een wr of een cr is dan
heb ook 2 bakken daar kan ik niet op vinden of het een f16 of f18 is
ene komt uit een crosser en de ander uit een station (110 in de 2)
beide komen achter een c18xe wegarnold kadett
Deelnemerdeze kwam ik ook tegen op een buurt site hiero
http://waldnet.nl/wn/vraagaanbod/89058/Opel_kadett_manta_ascona_onderdelen.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
arnold kadett
Deelnemerarnold kadett
Deelnemerzo wil ik ook wel overstappen :wub
vind deze toch mooie als de insignia :wub :wub :wub :wub :wubarnold kadett
Deelnemerheej heb foto.s gemaakt alleen doet foto bucket/pocket het ff niet
probeer het morgen wel ff
this nog een redelijk netjes demper moet ff gepoetst worden
voor 2 tientjes isie voor jou ;)
stickers/labels zitten er nog op weet niet of hij zo plug en play is? maar heb er nog een heel stuk aan zitten dus is altijd pas te maken
had jij ook niet een kachel motor nodig? die heb ik ook nog wel voor nopgroetjes
arnold kadett
Deelnemerheb nog een mooie dubbele sebring demper te koop komt onder een kadett gsi weg
kan evt ff een foto,tje schietenarnold kadett
Deelnemeromdat ik benieuwd was wat sterker is wil hem zo hard mogelijk (lees de vraag)
vraag niet wat veiliger is want dat is niet doorlassen en airbags
het is voor de cross en niet voor op de weg zoals vermeld!groeten arnold
arnold kadett
Deelnemerik zit zelf bij de rabobank
staat gewoon links onder transactie,s terug boeken heel simpel
is wel eenn zakelijke rekening maar is bij een prive gelijk denk ik anders indd ff via je bankarnold kadett
Deelnemerdas zeker een ander prijs plaatje maar wel leuk ;)
een c20ne compleet met ombouw denk ik aan max 500?
voor dat geld kan hij hem mij brengen krijgt hij hem c20ne terug ;)arnold kadett
Deelnemerindd beetje jetcars streken :puke
maar heb verschillende opels gehad boven de 300xxx die nog ecth lekker reden
staat van onderhoud is belangrijker maar als die slecht was had je hem niet gekocht?
ik had zeker geprobeerd wat terug te krijgen bij deze garage
ze ruilen vaak zomaar een auto in en met een (kleine ) winst marge waar ze gek op zijn wordt hij weer doorverkocht dus verwacht er niet teveel van
een fijne opel is een fijne opel 100xxx of 300xxxarnold kadett
Deelnemermijn eerste auto was ook een club :wub 4 deurs
heel netjes ding heeft mijn pa ooit nieuw gekocht
van 89 tot 2001 bij ons geweest toen opgegeten door de roest duiveltjes
dat was een gewone die ook hierboven op de foto staat
grijze 1.6arnold kadett
Deelnemerheb er net een in het oud ijzer gepleurt ;) heb wel nog zo,n computer
arnold kadett
Deelnemerheb vorig jaar mijn detje plat gereden daar zaten 2 6×6 kokers in 4mm dik pasten precies voor in de chassis balken daar weer een dikke koker tussen
die was ook voledig doorgelast en zat tot het shutbord in elkaar was een flinke klap maar heb een goede stoel gordel nekband niergordel en helm
kan net nog een beetje links en rechts kijken zelfs de koprollen vallen me reuze mee ;)
liever een paar dagen spierpijn dan weer een casco krom :Darnold
arnold kadett
Deelnemerindd helemaal mee eens
c20ne kost weinig met bak enz rond de 200/250 euro
dingen lopen lekker en zijn goedkoop in onderhoudarnold kadett
Deelnemerde deuren worden indd ook dicht gelast net als de kofferklep
alle naden en kieren worden gedaan
heb nu al heel veel stukjes zeg maar gelast dus kan atijd nog die andere stukjes vol lassenarnold
arnold kadett
Deelnemerheb ook nog wel een kachel motor liggen ligt op de bult voor het stort dus mag je zo ophalen
arnold
arnold kadett
Deelnemerdat heb je indd mooi opgelost
ik heb gister een kadett 2.0 16v opgehaalt dus heb wel materiaal steunen enzo
was er een zonder blok en bak maar echt een gaaf ding aleen was het kenteken al opgestuurd :swear
was mij ook opgevallen dat dat gat in het schutbord anders was stang staat nu scheef zeg maar…
ik maak hem voor de cross dus echt netjes hoeft het niet
is ook nog dubbel plaatwerk dus word wel ff slijpen denk ik
probeer hem zo rond mogelijk te krijgen en dan het rubber erop kitten ofzo wil het wel graag dicht hebben
viel me wel op dat deze veel minder kit en bitumen matjes heeft dan de gsigroeten arnold
arnold kadett
Deelnemerheb er net een uit 88 gestript super gave bak geen roest op de achterpanelen en hele motorruimte en wielkasten niet ook nooit aan gelast
deze heeft wel overal van dat tectiel/vet zitten dus is eens goed behandelt
wordt doorgelast voor de cross dus is helemaal kaal
maar toch onder die bitumen? matjes onder de pedalen en vooral bij rijders kant hele grote rotte plekken/gaten
stond echt raar van te kijken
vorig jaar een gsi seh gesloopt van 89 had rotterij bij de wielkasten beide lekbakjes weg. schutbord was erg rot zaten andere dorpels en schermen in die ook alweer slecht waren eigenljk overal roest
vind die van 88 echt 100 x harder
kijk goed naar de ophanging voor waar de draagarm aan vast zit ;)arnold kadett
Deelnemerde tunnelbak is ook anders kwam ik vandaag achter ben een 1.2/1.3 (weet het ff niet meer )
aan het slopen en zag tot mijn verbazing dat de schakelstang in de tunnel dus onder de auto hangt
is dit wat om te bouwen?gr arnold
-
AuteurBerichten

