Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
arnold kadett
Deelnemernee indd
arnold kadett
Deelnemer:thumb :thumb
arnold kadett
Deelnemerals je graag motor problemen wil kan je indd goed naar dhz gaan :jerry :jerry s
sorry kon het niet laten
12 oktober 2012 om 22:53 In reactie op: Heeft er iemand interesse om als OpelForum.nl te gaan racen? #17839923arnold kadett
Deelnemerzo had ik al eens met de cross gedacht een opelforum crossauto Bam
4 oktober 2012 om 08:21 In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059316arnold kadett
Deelnemerik heb evt nog wel een tank onder een auto zitten met alles erbij
26 september 2012 om 22:12 In reactie op: Calibra word 100+ graden :( Motor stuk gelopen 19-9-12… #18065062arnold kadett
Deelnemergeen idee ;)
is best sneu zoals het nu gaat en er staat powerd bij klasen achter
hoop voor een goede afloop voor je en dat je snel weer kan cruisen :thumbuparnold kadett
Deelnemerik heb mijn poelie na mijn revisie gewoon met de electrische ratel (dikke hitachi ) aangerost met de oude bout
rijdt er cross mee als ik de bocht induik rem ik soms zonder te koppelen
dat is zeer belastend voor de distributie en het spietje neem ik aan
maar nog nooit geen problemen met een spietje gehad26 september 2012 om 20:28 In reactie op: Calibra word 100+ graden :( Motor stuk gelopen 19-9-12… #18065060arnold kadett
Deelnemerlaat de moed niet zakken komt vast allemaal weer goed
volg het al een tijdje maar :wors voor je geduld al heb je weinig keus
is en blijft een super mooie calibra al isie Powered By Klasen Motors ;)arnold kadett
Deelnemerhee rik
zo,n spoiler heb ik nog wel voor je liggen in driesum is net naast autosloop keizer
zit ook op zo,n zelfde kleur gsigroetjes arnold
arnold kadett
Deelnemerdie heb ik nog wel liggen ook een mooie voor achter erbij
arnold kadett
Deelnemerals je een nieuwe kop nodig bent pm me maar ff
arnold kadett
Deelnemertap revisietechniek
0636267273
0621920596
ben er zelf nog nooit geweest maar veel c20xe crossers gaan daar heen schijnt goedkoop en goed te wezen
kop vlakken en persen krijg je er een pakking en bouten bij ofzo iets
je kan er altijd een belletje aan wagenarnold kadett
Deelnemerhoeft geen gescheurde kop te wezen hoor kan ook alleen aan de koppaking liggen
kop eraf halen en laten persen
in kootstertille zit een goeiearnold kadett
Deelnemerzal je vast een keer zien rijden hebben een sleutel hok vol opels in driesum
arnold kadett
Deelnemerniemand? ;)
arnold kadett
Deelnemernetjes ding ziet er nog strak uit veel crossen mee gereden?
arnold kadett
Deelnemerja was een mooi cross kadettje ben er ook vaak 1ste mee geworden in de 1.8 klasse
arnold kadett
Deelnemerja indd
ben dwars over een golfje :puke heen gereden en werdt toen in de lucht gelanceerd
een keer op de snuit toen op de kont en toenop het dak
de bodemplaat is onder de stoel wel 20cm naar boven gekomenarnold kadett
Deelnemerja ik denk niet dat deze nog een keer gaat het ”veilige” is er nu wel af denk ik
arnold kadett
Deelnemeroke dus die passen ook gewoon ;)
ik rij minimaal 5 setjes per jaar krom dus ben altijd opzoek nooit geweten dat die ook gewoon pastearnold kadett
Deelnemer@arnold kadett wrote:
de mijne staat ook weer klaar

heb maar een nieuwe gebouwt de oude was krom

en hij is weer plat ;)
arnold kadett
Deelnemer@patrick v voorn wrote:
@arnold kadett wrote:
zijn op de schotel na gelijk ook de dempers/veren bij bepaalde types
ook van een astra is redelijk gelijk ene is iets stugger dan de ander maar net wat je gebruikt 1.4/1.6/gsi
stomme vragen bestaan niet daar in tegen antwoorden……..ze zijn wat maatvoering betreft misschien zo goed als gelijk, echter is de zuigerstang van een astra demper verschillend met de kadett schokdemper waardoor je de toplager niet zo op een kadett schokdemper kan zetten!
Zo is dus de astra veer (naar mijn idee gezien het gewichts verschil) dus echt wel langer als een kadett veer.
gemeten met een vergelijkbaar model.
De windingen van de veren zijn wel gelijk dus het past wel maar zal geen 80mm inveren vanwege het gewicht van een kadett!Nog een “weetje” de veren zijn bij alle bv hatchback kadett modellen gelijk uitzondering de 16v!
dit zijn uitsluitend eigen ervaringen! :vertag
toplagers zijn gewoon uitwisselbaar volgens mij
ik zet altijd op astra voorpoten de toplagers van een kadett
die van een astra scheuren altijd op de cross
als je nu zeg maar nieuw bilsteiners besteld voor kadett d/e of astra f krijg je dezelfde schokdempers
heb voorpoten van een d kadett liggen waarvan ik alleen de schotel van een e kadett heb opgezet paste er zo onder
de veren werken met kleur codes de ene is wat stugger dan de ander
onderpoten zijn allemaal 100% gelijk d/e astra fgr arnold
arnold kadett
Deelnemerals je je fsi bak eraf haalt dan kijk je je gasklephuis in dan zie je een verhoging zitten met 2 boutjes vast kan niet missen
plaatje heb ik neit maar in de cross zie je ze niet meer dus zal gerust zijn voordelen hebben
ik heb hem weggebracht en dicht laten lassen en poliijsten
maar voor de doe het zelver kan het ook met 2 slotboutjesarnold kadett
Deelnemerveel pk,s scheelt het niet ik denk precies 0
hij pakt wat eerder op
draai hem maar open met het halve maantje erop zal je zien hoelang hij dicht blijft
als hij eruit is gaat het (gat) eerder open dus krijgt hij eerder meer brandstof/lucht en gaat hij eerder……mvg arnold
arnold kadett
Deelnemerzijn op de schotel na gelijk ook de dempers/veren bij bepaalde types
ook van een astra is redelijk gelijk ene is iets stugger dan de ander maar net wat je gebruikt 1.4/1.6/gsi
stomme vragen bestaan niet daar in tegen antwoorden…….. -
AuteurBerichten