Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
arnold kadett
Deelnemerarnold kadett
Deelnemer@joop1970 wrote:
Ik zie het stukje nu pas zitten, toch proberen los te draaien denk ik, waarom zou je dat uberhaupt lassen?
waarschijnlijk een vorige eigenaar het schroefdraad dol gedraait
zou maar in je achterhoofd houden dat je om een andere achteras moet als je dit gaat los draaienarnold kadett
Deelnemeriemand van hier dit dit jaar weer gaat crossen?
ik heb inmiddels de eerste er weer opzitten en heb volgende week al de tweede ;)arnold kadett
Deelnemerstaat indd al bij een crosser
arnold kadett
Deelnemerhe dr ed heb je ons nog nooit horen brullen in driesum ?
arnold kadett
Deelnemerhad ik ook al een paar keer gelezen heb alle plaatjes en info wel opgezocht ;)
zit volgen mij ook wel goed in elkaar eerder ook wel gedaan en nooit problemen gehad
ga morgen of overmorgen nog 1 avond ernaar kijken en dan gaat de kap erop en zien we het wel ;)arnold kadett
Deelnemervolgens mij net als hierboven beschreven staat gedaan
spanrol los erop riem erom spanrol met de imbusbout tegen de klok in op spanning gezet
met de hand gedraait blijft prima staan laten lopen blijft ook prima staan maar heel soms na het uitzetten draait hij een klein stukje terug dan komt die speling erop als ik hem dan weer start ofzo is het meteen wegarnold kadett
Deelnemerloopt stationair nog wel redelijk valt mij niet tegen nokken war echt overduidelijk veel stomper en hij hangt nu veel meer aan het gas
zal morgen een foto of filmpje maken van de distrbutie staat niet extreem slap maar ….
je hebt ook een pm ;)arnold kadett
Deelnemerja precies goed loopt ook perfect vliegt echt in toeren zo :wub
arnold kadett
Deelnemerik heb indd de originele x20xev nokkenas poelies erop zitten
heb me wat verkeken en te vroeg geroepen
tkreng zit me nog steeds niet naar het zin soms komt hij toch weer slap te zitten als ik hem uitzet
hij draait en heel klein stukje terug soms als ik hem uitzet dan komt er wat speling op
is nu wel minder met de nieuwe riem en spanrol maar hij is voor de cross dus gaat heel wat meemaken ;)
zou het kunnen dat de nokkenassen te dik zijn voor deze klepveren ofzo?arnold kadett
Deelnemerwas ik weer heb vanavond weer van alles geprobreerd
distributie wel 10 x overnieuw gespannen maar telkens als ik hem uitzet draait hij een stukje terug en komt er ruimte op de riem
ondanks dat de distributie en spanrol geldeiede rollen nog zgan nieuw waren toch mijn twijfels erbij
vanavond weer een nieuwe distributie riem en spanrol geplaatst
het spul blijft nu wel beter op spanning maar soms als je hem uitzet is er vrij veel speling op de riem
zou dit komen door de dikke nokken? zien er wel extreem dik uit
zodra de motor loopt staat de riem mooi op spanning zodra ik hem uitzet draait hij soms een stukje terug (tegen de klok in )
dan komt er weer speling op de riem tussen de uitlaat nokkenas en de krukas de spanner gaat dan helemaal naar rechtsarnold kadett
Deelnemerzal wel even proberen een duidelijke foto te maken
links om gespannen?arnold kadett
Deelnemerweet zo niet uit mijn hoofd hoeveel graden ze zijn
waren de dikste assen voor normale klepstoters en veren
als je ze naast de originele ligt zou je ook niet denken dat dat gaat passen
hij loopt wel als een malle met deze nokken ;)maar ik heb hem al een paar keer weer nagespannen maar de speling blijft terug komen
arnold kadett
Deelnemerer zit een orginele uitlaat poelie op
inlaat poelie is groter en ook iets breder maar volgens verkoper heeft het altijd zo gezeten
spanner is wel hergebruikt maar heeft mischien maar 5 km gereden (1cross)
vind het wat vreemd dat hij eerst wel goed zit maar later weer los gaat en ook de spanner heen en weer gaat tijdens het lopen
ben er maar mee opgehouden morgen maar weer een fris blik op werpen ;)
mischien dat ik hem toch te los heb gedraaid en over het nokje heb gedrukt
kan ik die spanner ook vervangen terwijl het blok erin kan blijven hangen en met de krukkaspoelie erop?arnold kadett
Deelnemerkijk helemaal super hier kan ik wat mee :thumb
21 maart 2013 om 21:24 In reactie op: Heb een gsi gevonden en gekocht!! Toch maar een 2.0 16v… #18117935arnold kadett
Deelnemer@PeterNoFear wrote:
Enne wat gaat er met die astra gebeuren? :oops:
is al gesloopt was niet veel meer recht aan
onderdelen eraf gehaalt en casco weg gebracht21 maart 2013 om 00:13 In reactie op: Heb een gsi gevonden en gekocht!! Toch maar een 2.0 16v… #18117921arnold kadett
Deelnemerhmm nu ik foto,s zoek vraag ik het me ook af heb er zelf ook ee gereden tot vorige week had ze er net onderweg http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/40497/Accu_valt_uit:_auto_in_de_sloot.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
zou het eht niet weten hoe het bij mij zat zal morgen die velgen bekijken
viel me op de foto direct op…gr
21 maart 2013 om 00:05 In reactie op: Heb een gsi gevonden en gekocht!! Toch maar een 2.0 16v… #18117920arnold kadett
Deelnemerjawel toch?
20 maart 2013 om 23:58 In reactie op: Heb een gsi gevonden en gekocht!! Toch maar een 2.0 16v… #18117919arnold kadett
Deelnemerde waaiers horen allemaal naar voren te staan toch?
20 maart 2013 om 23:16 In reactie op: Heb een gsi gevonden en gekocht!! Toch maar een 2.0 16v… #18117915arnold kadett
Deelnemere hebt zeg maar 4 bestuurders kant velgen toch?
heb het wel vaker gezien
heb hier nog wel een sete liggen als nieuw mag je zo wel omruilen gebruik ze voor de cross
woon alleen wel in friesland20 maart 2013 om 23:14 In reactie op: Heb een gsi gevonden en gekocht!! Toch maar een 2.0 16v… #18117916arnold kadett
Deelnemertwee andere kopen ;)
20 maart 2013 om 22:32 In reactie op: Heb een gsi gevonden en gekocht!! Toch maar een 2.0 16v… #18117912arnold kadett
Deelnemersuper bak :thumb
errug strak en netjes :wub
velgjes zitten wel verkeerd bij rijders kant ;)arnold kadett
Deelnemeroke dat begrijp ik ;)
vele zullen wel een 8v wel voor een 16v willen ruilen
ben ook een 8v liefhebber hoor dingen doen het altijd en op vakantie door luxumburg (bergen) :wub klinken zo zo lekker
maar voor zoveel geld moet je wel echt een perfecte 8v kunnen vindenben benieuwd als deze het wordt vind hem wel strak maar erg duur
gr arnold
arnold kadett
Deelnemerik heb eergister even een test uitgevoert en met een astra gsi met 140 km 4 x over het dak en op de kop in de sloot zijn ze er bijde uit zonder de gordel te dragen :jerry
ik kan me ook niet voorstellen dat deze er zomaar uitknallen bij een astra sloop er wel eens een en je moet er aardig oprossen met een moker om ze te laten knallen
astra ziet er wel rete strak uit maar ook erg aan de prijs waarom geen knappe 16v voor dat geld?arnold kadett
Deelnemerhttp://waldnet.nl/wn/vraagaanbod/171573/Te_koop_opel_astra_g_opc_in_nieuw_staat.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
zit hier ook op het forum
zie hem dagelijks staan en rijden een mooie strakke bakalleen die 5 euro voor een advertentie kon er niet af ;)
weet ff nie hoe je letters klein maakt king: -
AuteurBerichten