armando

Aangemaakte reacties

18 berichten aan het bekijken - 51 tot 68 (van in totaal 68)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: hoe kan dit????staartje aan het verhaal #17703836

    Lijkt erg op een motor die een tikie aan de voor zijde heeft gehad (tegen de turbo)

    In reactie op: 16-6 bij Klasen motors geweest #17690256

    Dit moet behoorlijk tekeer kunnen gaan.(Killer)
    Ben heel benieuwd hoe lang dit heel blijft.
    Hou ons op de hoogte
    Deze is echt vet.:cool:

    In reactie op: probleem c20let pag 3 help? iemand een idee? #17691578

    Als ik dit zo lees kan het heeel goed te maken hebben met je Dumpvalve.
    Deze blokken zij er heel gevoelig voor.
    Als ie verstelbaar is staat ie te open. Anders FF testen zonder externe dumpvalve. Niet gaan lopen knallen dan,maar gewoon rustig kijken wat ie doet.En phase 3 is eigenlijk niet voor een Garrett turbo,maar kkk16/24/26
    deze zijn trager in opspoelen.

    In reactie op: Koppelings vraag i.c.m Chip #17689135

    Ok kan ie er weer uit dat setje.
    heb toen een platvliegwiel gepakt omdat de komvliegwielen heel veel haarscheuren en paarse plekken
    vertoonden.

    In reactie op: Koppelings vraag i.c.m Chip #17689133

    Rij nu met c20xe drukgroep en vliegwiel+F28 plaat
    Lukt het ook met een verzwaarde c20xe drukgroep?
    Het setje zit er 18maanden in.

    Wel in combinatie doen met 4bar drukregelaar zwaardere pomp koudere bougies (fr6dtc) en arp drijfstang bouten anders is het genot van korte duur.

    In reactie op: CO te hoog?? OPGELOST! #17686881

    Dit komt mij bekend voor tot 2keer gehad bij de apk.Het was bij mij steeds de Lambda sonde. Wel 1tje van bosch doen.

    In reactie op: Weer een probleem erbij :( #17682258

    Waste gate die slapper wordt? zou hem ietsie aandraaien.

    In reactie op: probleem koppeling? #17670959

    Ken dit geluid van een sinterbrons plaat zonder veren.(F28BAK)

    In reactie op: amal valve #17678228

    Dit komt inderdaad voor als je met eds chips rijd. Het viel mij op bij de phase 3.
    Als het contact voor langere tijd aanstaat stopte dit getik.

    In reactie op: Kop of Turbo probleem???? #17506840

    Wat is voor Mr(Orang-Pinda) een leuk prijsje?

    In reactie op: Kop of Turbo probleem???? #17506837

    OK
    Warm Rijden doe ik altijd 20-30km rond de 2500 toeren met een teentje gas.Dit blok is van 1994 heb hem al 5jaar dus weet de voorgeschiendenis niet.Loopt verders goed.Woon rond amsterdam
    Leuk prijsje is voor mij iemand die weet wat ie doet en er niet de hoofdprijs voor
    vraagt maar een Let broer het gunt

    In reactie op: Kop of Turbo probleem???? #17506835

    Coscast omdat ik op save wil spelen,niet zelf sleutel en nog geen Let Sleutelaars ken die het voor leuk prijsje willen doen;)

    In reactie op: Kop of Turbo probleem???? #17506832

    Dat klopt maar voor de Let moet ie niet gevlakt zijn.
    Iemand nog een verse Coscast op zolder?:cool:

    In reactie op: Kop of Turbo probleem???? #17506830

    Ja inderdaad Coscast maar weet jij er 1 voor een LET?????

    In reactie op: Kop of Turbo probleem???? #17506826

    Nee geen rook als hem van koud weg rijd alleen als ie 30 min uitstaat na een rit en je start hem dan komt de blauwe rook.

    In reactie op: Kop of Turbo probleem???? #17506824

    Dus het is zeker niet de turbo?????

    In reactie op: Kop of Turbo probleem???? #17506822

    Heb de 400 er op maar is het zeker de kop???

18 berichten aan het bekijken - 51 tot 68 (van in totaal 68)