Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Upie
Hebben ze wel of geen ontstoorder????????
Iemand die dat weet????Is de F5DP0R met of zonder radio ontstoorder? Heb begrepen dat de bosch kaarsjes Altijd met FR beginnen als er een ontstoorder in zit.Ik kom deze bougies ook niet met FR tegen.
Mercedes Sprinter. BMW3serie diesel E46 serie
u2u
Wat een grappige naam Disco Potato
Waar komt die naam vandaan?Ok
Hey Barry
Maar dat gebeurt toch ook als je de originele strakker zetOkeee maar ik bedoel het verschil in werking als ze even jong zouden zijn
Wat is het verschil tussen een versterkte actuator en het strakker afstellen van de originele?
Bij mij waren het de klemmetjes in de stekker van de LMM die maakten slecht kontakt. En de juiste kabel van de bobine naar de verdeler is zeer belangrijk.
Bij de LET hoort gewoon de F28 vind ik omdat het blok veel elastischer is in de tussen acceleraties. Het is toch niks om straks door een snelle diesel gepusht te worden, omdat je met 240 in de 7000toeren hangt.En hoe lekker is het als je met 3000toeren lekker 140 cruist.Heb er nooit spijt van gehad.Als je starks naar het blok loopt hoor je hem zachjes
roepen FFFFF28.:cool:Niet spelen met deze afstelling want de Turbo gaat er aan.
Mijn idee is dat als ie te strak staat de carterdruk te hoog wordt met als gevolg blauwe rook dus lekkage langs de Turbo as afdichtingen.Bij met is door dit geexperimenteer een Turbo geploft.De Remedie is het gehele schakel mechaniek inspuiten met vloeibare vaseline deze zijn vaak droog en dan onstaat dit euvel met de kou dus de mechaniek op de bak . Heeft bij mij geholpen.Suc 6
Traction control motor doet soms lastig bij deze motoren.
De Lmm heeft niet het eeuwige leven de lamdasonde(hoog benziene verbruik) ook niet.Voor de Lmm zit op dit blok ook een luchtinlaat sensor (inlaat temp).
Zo deze ook maar ff doormeten. Als bougies gaan de Fr78x van bosch lekker op deze motoren.Suc624 oktober 2010 om 21:17 In reactie op: Wonderbolt – oil restrictor bout – **Ze zijn op!!** #17655676Bestaat de Bolt er ook voor de K16 van C20LET?
Nou zie ik een revisie kit en de as voor de kkk16 te koop
op Ebay hoe zijn die dan? Ik heb zelf de 16 uit elkaar gehaald. Is dit zelf te doen met het kitje?Vanaf begin schroefdraad dus aan de uiterst rechterkant op de wastegate tot de moer 12 a13mm aanhouden en er dan van afblijven.Ik heb hem zelf op 13mm rijd super.Bij te strak had ik geen over boost.
Bij minder dan 12 veel koppel in de ondertoeren en boven niets(rijd dan als een C20xe) Ook de ECU moet hieraan wennen dus FF de Turbo goed gebruiken.De waste gate moet wel vers zijn voor deze afstelling.Tijdens de start geeft ie 0 aan na 4sec tussen de 4en5bar
Heeft dit blok een oliedruk regelaar?Bij het starten in de ochtend duurt het 4sec voordat de oliedruk meter op 4bar staat.
Hoe is dat bij jullie?Ik heb het idee dat ze lek zijn
Castrol 10w60rs
Was niet nodig volgens tuner er zat geen speling tussen de tandjes
Als het een standaard Let is FR78 van bosch.Bij mij houd ie koud veel minder in met deze bougies,en loopt ie heerlijk.
Is de accu goed de dynamo ook.
FR78 bougies van bosch zijn heel goed voor deze blokken.
De lambda vernieuwen is nooit wegegooid geld bij mij reed ie 100keer beter (C20let).Anders de gaspotentie sensor ff uitwisselen.Dit kan ook een massa probleem zijn.Lmm draad bewegen terwijl die draait testen testen testen.Valse lucht onder de SFI kast.De Lambda is een aanrader. -
AuteurBerichten