Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Met even gekeken. Mijn motor draait ongeveer 3200 toeren bij 120 km/h.
@dappie wrote:
Zo hee, die is goed naar de Kl.te, ik heb veel gezien maar dit nog niet, maar lekker dat je auto
Het nu weer goed doet, :thumbVr,gr, jac.
O dit komt wel eens voor.
Vorige eigenaar waarschijnlijk een file racer geweest.
Koppeling is te vaak te heet geweest.
Dan krijg je kleine scheurtjes.
En uiteindelijk is het gedaan.@dappie wrote:
Ik ben net toch ff weze kijken, en er stond de letter W op, het is dus een wr versnellingsbak.
Maar of alle GTS-en dat hebben, dat weet ik niet.
Vr,gr, jac.
Nee ik heb een cr bak. En ik zou graag willen ruilen.
Maakt veel te veel toeren vind ik.
Ik zit bij de 65 km/h al in de 5de versnelling.http://workshop-manuals.com/vauxhall/corsa-c/k__clutch_and_transmission/manual_transmission_front_wheel_drive/transmission_housing/repair_instructions/transmission_housing_replace_(f17″ onclick=”window.open(this.href);return false;)/
http://www.opel-infos.de/getriebe/f17.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
@bart-gsi wrote:
anders als je geen keus kan maken.. een bilstein zet pakken.. meerdere leden rijden er al mee.. en als je gts standaard verlaagd is zul je met de bilstein op het zelfde uitkomen… bij standaard niet verlaagd ga je dan 2 a 3 cm lager… dat is een set van dempers en veren tussen de 500 a 700 euro voor de set
Voor 700 euro heb je zelfs een hele b12 set. Veren en dempers rondom.
Dan moet je kijken of een vrij programmeerbare ecu werkt.
Maar die moet dus ook dat EOBD protocol kennen.
En hopen dat die met alle sensoren overweg kan.
Zoals de 2de lambda evap enz.Ook bij zelf bouw auto’s zijn de milieu regels het zelfde.
Heb bij een apk een keer een klant aardig over de zeik gekregen hier door. Dit was een import kit auto(viel ook onder de categorie eigen bouw) maar ook die moest aan de geldende regels voldoen.En dan zijn de apk regels maar een lachertje wbt milieu.
Alle gts’en zijn verlaagd tegen over de sedan.
Een c20xe krijg je niet op kenteken.
Aangezien je een auto gaat bouwen in het jaar 2016/2017.
Heb je dus ook met die milieu regels van doen.
Dat betekend dat de motor EOBD protocol moet hebben.
En een euro 5 aan uitstoot.Veel succes.
Beste is een donor auto gebruiken en daar de body van veranderen.
Nogmaals verdiep je eerst eens in type goedkeur en de milieu regels enz.
Zet er aub fatsoenlijke bougies in. Dat zijn Champions zeker niet. NGK of Bosch is het beste.
Als je de sleutel uit het contact haalt hendel van groot lich 1 keer aan tikken.
Of anders een happy light show aan schaffen.
5 augustus 2016 om 11:21 In reactie op: versnellingsbak olie bij uitnemen aandrijfas astra G CDTI #18324087Wat je ook kan doen is de kant waar de ashoes gemaakt moet worden hoog op krikken.
Dan loopt het er niet uit.Astra g heeft geen can bus.
Het enigste wat can bus kan hebben is de verbinding van je scherm en de radio.Maar dat is bij de duurdere originele radio’s.
@ras78 wrote:
@arjontje wrote:
Als je hier het chassis nummer invult. Kan je zien welke dynamo gemonteerd is.
Waar is hier?
Oeps de link vergeten. :angel
http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/” onclick=”window.open(this.href);return false;
@ras78 wrote:
ok dus als er 14 volt staat maakt het niet uit.
Jawel als je een 100A monteert en er zat een 120A in dan kom je tekort.
Gewoon terug monteren wat er in zat.
Als je hier het chassis nummer invult. Kan je zien welke dynamo gemonteerd is.
Nee niet mogelijk. Als je iets wilt aanpassen heb je een code nodig. Die weet alleen de fabriek.
Helaas hebben de auto’s in Nederland te veel vermogen.
Het wordt niet aangesproken waardoor de boel dicht koekt.Even bij de oosterburen langs en het los vaak problemen op.
Een motor mag best 5000 tot 6000 toeren maken. Gaat die zeker niet kapot van.
Kan zijn dat je auto schuin stond.
En de andere keer niet.En met een al relatief lege tank kan dat toch verschil maken.
Het is beter om je tank niet zo leeg te rijden.
Bijna 140000 km. Gaat voor mijn doen nu even aardig snel. Met 110 km per dag.
De model naar wisseling is elk jaar in september.
Dan is de auto. Van de volgende jaar specificatie.
Om er zeker van te zijn welk bouw jaar de auto echt is.
Kan je dat zien aan het chassis nummer.http://www.opel-infos.de/fgst/fgst9_97.html#astra_j” onclick=”window.open(this.href);return false;
Wat is het probleem en wat is er gebeurt.
Meer uitleg nodig.@Kietje wrote:
Doe me dan maar een reservewiel. Ik zou me kapot schamen als ik ze voor een lekke band moest bellen.
Die auto regelen ze vast wel voor je, maar dan moet je hem de volgende dag weer om gaan ruilen. Lekker als je een eind van huis bent of onderweg naar je vlucht vanaf Schiphol.Waar ik gewerkt heb. Kwamen elke week wel 2 of 3 auto’s achterop de auto ambulance. En alleen maar omdat ze een lekke band hadden.
Als mijn volgende auto geen reserve wiel heeft, dan zorg ik er wel voor dat die er in komt.
@juruca wrote:
Ziet er goed uit je astra :thumb
Ik begrijp de fun niet van de kenteken platen met dikke letters :hmmz
Rondom de letters cijfers blijft het altijd vies want de wasstraat borsels komen er niet goed bij!
Maar misschien zie ik het verkeerd :D
Veel veilige km gewenst.
Wasstraat wat is dat?
Ken wel de krasstraat. -
AuteurBerichten