Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb een vectra met afl hier naast de deur staan :jerry
Heb even onder de kap gekeken. En van de mistlampen dat wist ik omdat ik die laatst kapot had.
Die zilvervison lampjes heb ik via eBay gekocht.
Maar je moet de 12496SVS2 hebben.
Daar staan de nokjes onder een hoek.
En niet recht tegen over mekaar.Maar anders is dit een goede site
http://www.philips.nl/c-m-li/autoverlichting/product-selector.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Hier het verschil tussen de normale en slivervisoin.


Stads licht en kenteken verlichting is w5w steek lampje
Bocht verlichting en grootlicht is een H1 lamp
Kniperlicht is een PY21W met in een hoekstaande hokjes
Mistlampen voor is een H3 lamp.Als je toch bezig gaat met het vervangen van je lampen.
Neem gelijk je knipperlichten mee. En vervang ze door zilvervison lampjes. Dan heb je niet zo’n lelijke oranje dooier in je komplamp.@gerben rsv wrote:
Zit het er wel in? Isofix is ook pas na een bepaald modeljaar gekomen!
Wat ik las vanaf de facelift. 2007 dus.
Je moet je inlaat spruitstuk er af halen. Dammen met het kleppen blok. Dan moet je de kanalen die daar inlopen geheel schoon maken.
Code p0171 is waarschijnlijk dat de egr kanalen in het inlaatspruitstuk verstopt zitten. Is een bekend probleem.
Vaak staat er nog een extra code achter die aangeeft welke cilinder. Meestal is dat cilinder 1.
Zelf al meerdere keren meegemaakt. De boel schoonmaken en het probleem is (voorlopig) opgelost.De andere 2 codes zeggen dat er een cilinder niet mee doet. Kan duiden op een kapotte bobine.
Verdere diagnose is nodig om dat te bevestigen.
Misschien heb je hier wat aan. Zo zitten ze bij een Saturn Astra. Is een Opel astra met ander logo.
https://allcarsallthetime.wordpress.com/2008/01/16/astra-top-tethermy-final-post-on-this-subject/” onclick=”window.open(this.href);return false;
https://allcarsallthetime.wordpress.com/2008/01/12/astras-top-tether-gets-it-together/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb je geen multimeter. Dan kan je het na meten.
Ook zodra je de xenon aangesloten hebt.bij mijn vectra het zelfde probleem.
Als het aardig vriest dan heb ik aan de binnen kant ook ijs zitten.Zoeken op Zender bumper wilt mischien werken.
moet wel zeggen dat het aanbod aardig klein is tegenwoordig20 februari 2016 om 16:58 In reactie op: Vec C1 Z1.9DTH 2004 by jraaf / Kleine handige mod #17785092Pfoe. Geen fijne reparaties. Maar mooi dat de vec weer gemaakt wordt :thumbup :thumbup
De multiriem vervangen. Begon me wat te ergeren aan het bij geluid. Niet piepen maar een heel licht getjilp.
Er zit trouwens een aardig rare maat multiriem op
Heb hem speciaal moeten bestellen. :wtf
Alle grosiers daar we zaken mee doen hadden hem niet.Laat de garage eens contact opnemen met BBA Reman of AC Tronics. Die repareren instrumenten clusters.
Maar ik zou eerst alles eens wissen.@TedMechanic wrote:
@kaneelschep wrote:
:shock: Het is toch het vlak achter de spiegel wat de spiegel opwarmt?? Of is het de spiegel zelf?
Zit aan elkaar vast.
(Al willen ze er ook regelmatig af flikkeren. In de 5 jaar dat mijn vader een Vectra C had, is iedere spiegel er 2 keer afgepleurd).
Groot voordeel van een dimmende spiegel daar loopt het plastic door. Maar dan kan hij er rechts natuurlijk nog af vallen :angel
Idd wat iedereen zegt de thermostaat.
Je meter komt niet omhoog omdat die pas boven de 70 graden reageert.
1 ding scheelt je komt er makkelijk bij hij zit als je voor de auto staat aan de bestuurders kant tegen de zijkant van de kop. En als je de goede besteld zitten er daar ook nieuwe sensoren in.Pff die is duur zeg. Kan minstens 1500 euro vanaf.
Jammer van de Aftermarket startblokering.
En het versleten handvat.Verkeerde banden maat, geeft mij het gevoel dat er bespaart is op onderhoud.
Mocht je geen carramel schijf kunnen vinden.
Lukt het ook met een normaal gummetje.@Andre_Ede wrote:
Ja was te verwachten, er is ook een Chevrolet Spark met een stekkerdoos, als ik het goed heb in basis dezelfde auto.
Nee Dit is de Chevrolet Bolt met een Opel logo.
En komt in 2017 op de markt.Moet zeggen het ziet er niet verkeerd uit.
Nu nog een goede actieradius en scherpe prijs.
Dan verwacht ik dat het wel wat kan worden.14 februari 2016 om 15:58 In reactie op: Vec C1 Z1.9DTH 2004 by jraaf / Kleine handige mod #17785080Grappig dat met zo’n plaat werkt.
Zelf heb ik wel eens lenslampen moeten vervangen waar een schuifje in zat.
Dat is wel handig als je naar Engeland gaat. Dop eraf en schuifje overhalen.12 februari 2016 om 21:13 In reactie op: Vectra C GTS – Verbruik Diesel 2.2 vs Benzine 2.2 #17728716@bladluis wrote:
Mij Vectra gts 1.8 loopt 1op9 since ik mij 19 inch velgen er onder heb liggen
Voor heen reed ik 17 inch en liep de 1op10 1 op 11 in de stad danDus het vebruik is wel wat mee geworden maar lijkt mij sterk dat dat door mij wielen komt nu
Iemand hier ervaring mee?
Klopt mijn gts doet in de winter met 16 inch 1 op 11.
In de zomer met 18 inch net 1 op 10.
Ook hier een 1,8.Vandaag de vectra apk gekeurt. Glansrijk geslaagd natuurlijk
9 februari 2016 om 12:40 In reactie op: Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0! #17979263Mooi om te horen. Eigenlijk is een apk niet nodig bij een goed onderhouden auto.
7 februari 2016 om 19:50 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485206Pfff Lekker zeg. Kan daar zo link om worden schade aan andermans auto maken. :fy1
De velgen zien er weer mooi uit. :thumbup
De originele banden maten zijn. 185/70-14
185/65-15 195/60-15 205/50-16.Is geen geld als je het laat doen.
Er zitten filters in de actuatoren van de nokkenasverstellers. Deze kan je er uithalen
Dan voorkom je dat de Nokkenas verstellers kapot gaan.Ik had het zelfde met mijn 18xer. Net na aankoop wilde die af en toe bij de start kort tikken.
Filters er uit gehaald nu geen getik meer.Wbt de injector reiniger ik gebruik altijd forté heb er geen klachten over.
-
AuteurBerichten