Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb je deze knop in het dashboard.

Dim licht H7, groot licht B1 H1, B2 H7 stadslicht w5w.
Ik neem aan dat er geen xenon in de auto zit.
Anders is het dim licht een d2sIdd oliedruk sensor lek. Zo snel mogelijk vervangen.
Anders gaan er meer sensoren kapot. De olie kruipt de kabel boom door. En kan uiteindelijk je ecu slopen.Zelf een keer een corsa gehad. En om het olie probleem op te lossen is uiteindelijk zelfs de complete motor kabelboom vervangen.
Als ik de auto niet ken vervang ik standaard bij een beurt die sensor. En dan om de 4 a 5 jaar uit voorzorg.
En voor die 10 euro hoef je het niet te laten.@bart-gsi wrote:
Op kenteken zoeken i.v.m. de maat en juiste amperage.. Ik zou bosch of varta als voorkeur hebben
Niet door vertellen he maar Bosch en varta accu’s zijn het zelfde ;)
Coldax accu zijn niet geweldig.
Heb er meerdere na 2 jaar al weer moeten vervangen.
Zelf zou ik ook een Varta monteren.
Black of blue is goed genoeg. De silver is een beetje overdreven.@kadett4x4 wrote:
Vectra c2 volle can bus, ramen gaan alle 4 open en dicht met de sleutel.
doet het gewoon bij mij.groeten.
Bij mij niet. Alleen als ik handmatig de ramen naar beneden doe. Kan ik ze wel sluiten met de afstand bediening. :hmmz
En mijn vectra zit dik in de opties. (temptation excellence)
Heb alleen geen elektrische stoelen, vol leer, stoel verwarming/koeling, ids en alarm.Zou dat in te stellen zijn via de Op-.com?
Klopt ik ben ook erg foto georiënteerd.
Lees de tekst nooit kijk naar de foto’s.
En als er niks op te zien is kijk ik niet meer naar de auto om.Echt veel dealers/garages moeten een foto cursus krijgen. 4 foto’s van het onderhouds boekje maar geen een van het midden console :thumbdown
@dappie wrote:
Ja dat is inderdaad wel jammer, het is toch een leuke functie, en raar dat ze dat schrappen.
Maar heeft de c2 geen functie,s die de c1 weer niet heeft ?De c2 heeft helaas minder functies dan een c1.
Is een iritant trekje van Opel.
Hoe verder de model jaren hoe minder er in en op de auto zit.@Maurice89 wrote:
Ja en hoe of wat? Zijn tog genoeg setjes voor te krijgen om dit werkend te krijgen.
Niet voor de canbus modellen
Helaas hebben ze dat bij de c2 geschrapt :(
Ik heb ook b8 dempers achter.(b12 set gemonteerd)
En de komt slaat nu veel minder door als ik een drempel af rijd.
De voor dempers zijn wel aardig stugger dan de normale. Maar de dempers aan de achterkant is eigenlijk zo als het origineel had moeten zijn.Ja als je sport dempers plaatst dan word de auto stugger.
Als ik het zo lees. Zijn de normale dempers van Monroe of sachs goed genoeg.6 mei 2016 om 08:22 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993965De waardes zijn goed.
Gaan ze rond de 4 of 5 zitten is er een verstuiver kapot.
Maar het mooiste is negatieve waardes.@jraaf wrote:
Same here,
CIM kuren. :vertag Duurt lang voor ’t echt een probleem wordt en dan heb je voor rond de 200€ een nieuwe CIM.Groet jraaf
Hmm dat is wat minder.
Kijken hoe lang de cim het uithoud dan.Wat wil je.
Wil je origineel dan zijn Sachs, Monroe goede merken.Wil je wat extra betere demping of zelfs uit eindelijk verlagen.
Dan zou ik bij Bilstein kijken. En een set B6 pakken.
De b12 set is schokdempers voor en achter met verlagingsveren.Iemand dit al eens mee gemaakt?
Na het starten van mijn auto ging alles op zwart.
De radio hoorde ik wel. Maar het display was zwart.
Zo ook mijn teller bak naalden lagen onder in, en de km stand was ook zwart. :hmmz2 tellen later deed alles het weer.
Of het plastic ringetje op de a stijl is niet goed meer.
Al gaat hij daar eerder een knak geluid van geven.Alle beugeltjes en schaniertjes in gespoten van mijn bestuurdersstoel. Werd gek van het gekraak en gepiep.
Persoonlijk zou ik ze poedercoaten.
De eindafwerking is veel harder.
Let wel op dat je de boutgaten en het pas vlak afplakt.
Anders moet je dat eerst weer weghalen. Ivm trilling en loslopen.Maar bij poedercoaten heb je minder keus in kleur.
En de irmscher velgen hebben erg veel metalic in de lak.
Zou je dus zo origineel mogelijk willen blijven is spuiten mooier.Als je elektrisch inklap bare spiegels hebt kan dat Standard al. Even de sluitknop voor 1 seconde vast houden van de afstands bediening.
Heb je geen elektrische in klap spiegels dan dien je dat eerst in te bouwen.
Je kan weinig verkeerd doen.
Zo lang je niet op reset ecu drukt.
Of op een programming knop.X18xe1 of de z18xer
Welke motor praten we over?
Ids is her sport onderstel. Met elektrisch in stelbare dempers. Heb je een soort knop naast de radio zitten dan heb je ook het ids onderstel.
-
AuteurBerichten