Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Veel succes met de imitatie.
Die ben je snel weer aan het vervangen.Origineel of in ieder geval het originele merk is het beste.
Ik had dit bij mijn vorige vectra ook.
Dat was de koppeling die er aan zat te komen.
Hier had ik nog 3 jaar en 35000 km mee gereden zonder problemen.Maar of dit het zelfde is is zo lastig te zeggen.
Damn is die sensor van goud :shock:
Mooie kleur van de vectra :thumbup
Normaal gaan de lampjes weer uit als je 1 maal harder dan 20 km/h gereden hebt.
Zo niet dan is er nog iets mis.
Dan moet de ABS uitgelezen worden.@michelh wrote:
De GTS ingeruild voor een Antara 3.2 V6 cosmo…. :D
Gefeliciteerd. Je gaat het hoger op zoeken. :jerry
Veel plezier met de Antara.
Heb je al getekend?? Zo nee mag je de auto laten staan.
Maar toch wat een rare situatie zeg.
@wagnas wrote:
Mijn Vectra Z18XER staat ook altijd op een 92 graden. Maar loopt zelden verder op.
Mijn vorige Corsa B GSi stond wel op 94 graden. Maar dat was een heethoofd in de file, ventilator sloeg altijd snel aan, zelfs in de winter. Maar ook dat hoorde zo en na 16 jaar rijden nooit enig probleem ermee gehad.
EDIT: Trouwens de Vectra Z18XER zou geen heethoofd moeten zijn, motor draait erg lage toeren vaak vanwege de lange versnellingen in de 5 bak. En ook heeft de motor heel veel ruimte eromheen onder de motorkap. Hitte kan makkelijk weg.
Hoeveel toeren maakt jou auto bij de 120 dan.
Vind dat bij mij de verhoudingen veel te kort zijn.Vooral als ik het vergelijk bij mijn vorige vec.
De banden “hobbelen” waarschijnlijk.
Dat wil zeggen dat de band niet mooi rond is.
Je kan proberen de band een halve slag te draaien.
Maar meestal is een nieuwe band de oplossing.Of de velg heeft een tik gehad.
Dan zal die gericht moeten worden.@lynx84 wrote:
Vind t niet lelijk moet ik eerlijk in zijn. Snap alleen niet dat ze op de latere modellen niet de standaard gts bumper hebben gehouden
Is ook een uitzwaai model geweest.
Dus wel veel opties standaard zoals navigatie bijvoorbeeld. maar dan met een waarschijnlijk goedkopere sedan bumper.Elke vectra vanaf modeljaar 2008 is een temptation uitvoering. Al dan niet uitgebreid met een pakket er boven op, en de eventuele opties.
Ik zelf vind de gts bumper mooier.
Het geeft een mooie breuk in de lijn.
De sedan bumper vind ik te lomp.Maar voorlopig laat ik het nog zo.

Dan heb je andere demper(s) nodig.
Als je een sedan bumper monteerd zitten de eindstuk(ken)tegen de bumper aan.De gts vanaf model jaar 2008(juni 2007) heeft ook de sedan uitlaat.
Moet wel zeggen is wel de leukste foto die er tussen staat.
Heb hem gelikedLees je motor temperatuur sensor maar eens uit.
En nee die is niet het zelfde als die voor het metertje in je dash.@speaker wrote:
Haha.. kijk ook bij alles met het oog op apk-regelgeving.
Kan alleen niks vinden over lichtgetinte folie over de verlichting. Maar wss weet jij dat?!Tja is een beetje een grijs gebied.
Dit zegt het boek:3. De glazen van de lichtarmaturen mogen niet zodanig zijn beschadigd, gerepareerd of bewerkt dat de lichtopbrengst en het lichtbeeld dan wel de functie nadelig worden beïnvloed. Hierbij is het bepaalde in Aanvullende permanente eisen, artikel 128, van toepassing.
En ja wanneer is het nadelig voor het lichtbeeld en de sterkte.
Maar de aanvullende eisen zegt dit weer.
1.De glazen van de lichtarmaturen mogen niet zijn bespoten, geverfd of beplakt.
2.De glazen van de lichtarmaturen aan de achterzijde van het voertuig, met uitzondering van de achteruitrijlichten, mogen geen barsten of gaten vertonen waardoor wit licht naar achteren kan worden gestraald.Helaas door omstandig heden kan ik het niet even aan een steekproefcontroleur vragen.
@speaker wrote:
Ja heb ik op gelet Arjon!
Mooi. :thumbup
Ja Sorry is de keurmeester tik in mij :angel
Is het knipperlicht wel goed zichtbaar 6 meter achter de auto, waarbij je 1 meter van de auto weg stapt?
Voor dat je begint even het zwarte dopje bij de rechter koplamp(zie foto) los draaien, en het ventiel indrukken.
Zo kan je zien of er nog druk op staat.

How too ga je niet vinden.
Evt een zoek bericht plaatsen op http://www.onderdelenlijn.nlDe Egr moet weg geschreven worden.
Dan kan je de klep laten zitten die wordt dan niet meer aan gestuurd.@Vectra G1T8S wrote:
@arjontje wrote:
Is niks mis mee. Het wordt pas een probleem als de meter naar de 110 gaat.
Al blijft mijn vec strak op 90 staan.
Behal e als ik boven de 180 rijd dan loopt de meter terug.Lijkt er dus op dat er niks mis mee is…? Wat sou het verschil met jou moeten zijn dan als we in identieke blokken rijden?
Misschien een iets betere door stroming.
Minder verstopte condensor waardoor er meer lucht bij de radiator komt. Of heel simpel ik kan Een minder goed werkende sensor hebben. Een verschil van 2 a3 graden is echt minimaal.Is niks mis mee. Het wordt pas een probleem als de meter naar de 110 gaat.
Al blijft mijn vec strak op 90 staan.
Behal e als ik boven de 180 rijd dan loopt de meter terug.Zal de hulp in roepen van de importeur.
Laat hun eerst maar uitzoeken.De auto hoef je niet af te nemen.
De auto voldoet namelijk niet aan wat je besteld hebt.
Of er moet op het contract staan dat de Intellilink 4.0 besteld is.Ja ik vind het ook nergens op slaan.
Andere merken kan je veel meer dingen los krijgen.Wat los gehaald moet worden weet ik niet.
Heb het zelf nog niet voor gehad.Helaas alleen een volledige antenne te krijgen.
Er zijn wel een paar forum leden die de antenne afgekit hebben.Sinds wanneer gaat er 10w40 in de 2,2 direct?
Daar hoort 5w30 in. -
AuteurBerichten