Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
arjo v d beemt
Deelnemerziet er zeker heel goed uit:D
arjo v d beemt
Deelnemerwil je het goed doen
nieuw stuk er in,het kan een rand zijn of een nieuw scherm,het zal ook zo zijn dat als je het oude deel er uit heb je ook nog wat aan het binnen scherm moet doenarjo v d beemt
Deelnemerje haalt alleen je buiten plaat los,je dakspanten blijven er in zitten,net als de binnenplaat van je a/c stijl
arjo v d beemt
Deelnemerwil je het goed doen moet je er een nieuw dak op zetten.
probleem is alleen waar koop je een nieuwe dakplaat van een manta a.je zou ook nog een gebruikt dak kunnen nemen,neem er dan wel een zonder vinyl dak deze zijn allemaal rot.de dakplaat goed voor bewerken en er netjes in lassen
arjo v d beemt
Deelnemerik laat het bij mijn corsa er uit snijden,krijg je de tekst netjes in de kleur van de auto
arjo v d beemt
Deelnemerof in de zwarte band op de achterklep
laat je het daar uit snijden,ene kant opel andere kant kadett 4×4arjo v d beemt
Deelnemeru2u
19 augustus 2010 om 06:17 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302140arjo v d beemt
Deelnemerdenk dat geluid wel zoiets zal zijn ja:D
14 augustus 2010 om 09:39 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302137arjo v d beemt
Deelnemereerste keer dat de motor na 1,5 jaar weer rond gaat van de z20let in de corsa a
arjo v d beemt
Deelnemerdie 0,8 met of zonder kat
arjo v d beemt
Deelnemergaat lekker freek:D
wat was je c0 uitstootarjo v d beemt
Deelnemerarjo v d beemt
Deelnemer@sw er is gewoon teweing ruimte in een corsa, maakt eigenlijk niet wat je erin bouwt:)
ik heb wel een front er in gezet van een diesel dit geeft ook iets ruimte maar daarna heb ik de diesel radiateur er in gezet en was ik heel veel ruimte kwijt
bij mij zit ook de leh turbo er op nou weet ik eigenlijk niet of die in diameter groter is dan de orginelen van de z20let/c20let turbo.ik weet wel dat als ik een andere versnellings bak er achter hang de motor zeker 8cm naar achteren kan.
ik hou het nu orgineel z20let met f23.kan het later altijd nog veranderen;)
arjo v d beemt
Deelnemerdeze mod voor niets gedaan dan ?
gasklephuis z20let van electronice naar kabel bediening gemaakt
dit van wegen dat op het kms nu nog geen electronice gaspendaal kande bedoeling was om kms erop tezeten maar , v-max zegt dat hij de z20let met een verkorte kabelboom in de corsa draaiend kan krijgen.probleem was dat de orginelen kabelboom van de z20let gewoon nooit in de corsa past.
daarom heb ik het orginelen electroince gaspendaal er toch maar in gebouwt,krijg v-max het niet voor makaar om de motor telaten draaien is het niet veel werk om het gaspendaal met kabel temaken
[/quote]
arjo v d beemt
Deelnemereven goede vrienden sw
maar als je de corsa in het echt zou zien zal je begrijpen dat het echt niet gaat zo als jij denktarjo v d beemt
Deelnemersw bij deze zeg ik het nog een keer tussen het front/koplamp en de cilinderkop zit 40mm ruimte als je blijft denken dat daar een slang van 72mm tussen past dan denk ik dat jij iets niet snapt.
de z20let ligt nou een maal niet het zelfde in de corsa als een c motor dus bij deze houden we er nu over op.
de orginelen inlaat is veranderd de slangen zijn van samco bij de bevesteging van de slangen naar filter en lmm zit een alu ring van 45mm,dus de tussen afstand is zo klein dat de slang niet kan vacum zuigen
arjo v d beemt
Deelnemereven een update;)
een hele tijd niets gedaan aan de corsa, getrouwt, vacantie.
de hydraulische koppeling zit erin net als het electronice gaspendaal.
remmen en koppeling nog ontluchten.dashboard erin en dan kan de corsa naar v-max.als de corsa rijd dan nog de voor wielen en achteras uitlijnen,en de rest van de binnen zijde afbouwen.apk erop even wat dingen proberen met rijden.
kan ik daarna naar de rdwarjo v d beemt
Deelnemerik heb via opel den hartog 10jaar ervaring met eds.heel veel klanten van den hartog hebben daar hun auto laten chippen.begin jaren 2000/2001 reed het personeel van den hartog allemaal met eds.
mijn mening over eds is. als je een standaart chip neemt, zijn zij een van de beste . voor iets specials op maat denk ik dat v-max en van de laaste tijd klasse beter is,gewoon omdat het bij eds tedruk is en dan wordt er net even niet genoeg tijd voor gemaakt,en dan gaat er wel eens iets mis.
ik ben zeker van mening dat bij eds de montage van onderdelen zeker beter kan
arjo v d beemt
Deelnemerik ook, kompleet anders bij mij:angel
arjo v d beemt
Deelnemerhet zou best kunnen dat je met een standaard z20let de diesel niet bij houd met optrekken.
pk’s zeggen niet alles ik denk dat je moet kijken naar de nm van jou z20let en de diesel plus dat jou auto 150kilo zwaarder is.arjo v d beemt
Deelnemerhet is niet makelijk om tedoen
de stoel bevesteging van een corsa a is compleet anders dan van kadett-vectra-calibra-corsa barjo v d beemt
Deelnemercorsa is bekent op het corsa a forum
corsa is heel goed gebouwt :Darjo v d beemt
Deelnemerals ik wat weet hoor je het:D
arjo v d beemt
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
in borger compagnie schijnt ook n bedrijfje te zitten;)heb nog op hun stand gekeken op techno classica
zal wel ff kijken of ik der nog info van heb
had wel n foldertje meegenomen;);)
hey bedankt heb ze een mail gestuurt:thumbup
arjo v d beemt
Deelnemerorigineel gepost door Corsa_GSi
Hurlimann toch?En volgens mij kon Den Hartog in Hellevoetsluis ook wel iets regelen…
ja klopt
naar hurlimann op sturen -
AuteurBerichten
