Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Deze kwam ik toevallig tegen. Niet te moeilijk denk ik.

Ok, super. :thumb
Goh :sleeping
Tank aan de voorzijde, dus motor achterin, enz . Maar ik zag het direct ook zonder de voorzetten. Kan gebeuren he.
VW 411
En wat dacht je van de werkgelegenheid! Lassers, spuiters, handelaren, onderdelen bedrijven, vervoerders, monteurs, LPG inbouwstations, enzovoort. Het zal allamaal fors minder worden! :(
Ik denk LPG…. :???:
Voor de 300D en LPG rijders wordt het pijnlijk, maar een gemiddelde benzine auto kost max € 50,- per maand. Maar ik denk toch wel dat het voor de huidige bezitters zo blijft of iig een speciale regeling. Maar de gemiddelde oldtimerhandelaar kan de deur wel sluiten natuurlijk….. :(
Klokkerholm maakt geen voorschermen…. Een serieuze restauratie doe je met originele schermen. ;)
22 oktober 2012 om 12:42 In reactie op: opel kadett e caravan tank (GELUKT) nieuwe tank gevonden #18002044Dan geldt ook voor jou dat je een injectietank hebt ipv een normale tank. Die zijn er ook niet meer trouwens.
Er moet maar net iets liggen bij de dealers in Duitsland. Want daar komt het namelijk vandaan. Wij kunnen op hun partslist zien of het er is en bij wie. Maar als iemand het heeft wordt het toch moelijk om het hier te krijgen vanwege afmeting, verzendkosten en schade gevoeligheid. Die Cope had destijds kwamen van mij en had ik toen hier in Nederland bij een dealer weg gehaald. ;)
ja, is nog Duits
Ik denk dat het er weinig mee te maken heeft. Heel veel autobedrijven hebben op dit moment weinig te doen. Ook de onafhankelijke. En asl dat te lang duurt is het gewoon over. :(
Bij Merel is het ook mis………
In het jaarrapport 2011 werd al melding gemaakt van de slechte gang van zaken bij Merel Auto en van het voornemen in 2012 een besluit te nemen over verliesgevende activiteiten en vestigingen. De gang van zaken bij de meeste vestigingen van Merel Auto bleef zodanig slecht, dat nu besloten is de Opel- en Chevrolet-dealerschappen in Amsterdam Zuid-oost en Amsterdam West nog dit jaar te beëindigen. Merel Auto trekt zich terug uit het gebied boven het Noordzeekanaal. In dit gebied worden de Opel- en Chevrolet-activiteiten gerevitaliseerd door ze zoveel mogelijk te organiseren vanuit de hoofdvestigingen in Alkmaar en Wormerveer. Een aantal vestigingen zal worden omgebouwd tot Stern Point.
De mijne staat nog steeds te koop 18i: €250,- :thumb
De oude erop laten zitten. Heel veel Opels hebben het. Soms zie je het alleen in het donker. Kan echt geen kwaad en er is ook niets aan te doen. Een nieuwe dynamo lost niets op.
Ik zou me geen zorgen maken. Is een veel voorkomend probleem. Ook bij Rekords en zo. Kan verder geen kwaad denk ik.
Ik hab het bij mijn Bitter 3.9 Automaat. Als je goed keek zou je zweren dat het de pakking was van de bak. Maar na 2x de pakking vervangen van de automaat en nog steeds een natte pakking, bleek het de afdichting van de kickdownkabel te zijn. Nieuwe kabel met nieuwe rubbertjes en klaar!! Het is bijna onmogelijk dat als je de pakking op de juiste manier vervangt, dat hij nog lekt.
Kijk eens in de paraventbak helemaal in de hoeken tegen het spabord aan. Daar zit vaak een gat.
14 oktober 2012 om 19:54 In reactie op: Wim’s C-Ascona’s: 03-02-14: Delco ontsteking vervangen #18096768Hallo Willem, het wil wel eens helpen als je de kabel eerst aansluit in het dahboard en dan pas in de bak.
Let op: dit zijn schakelaars van een E1!! ;)
Er is ook geen sprake dat Renault het over neemt. Er is nu sprake van een samenwerking met PSA en Fiat. De samenwerking met Reanault is succesvol gebleken dus waarom zou deze nieuwe samenwerking geen succes worden? Samenwerking zoeken is altijd beter dan elkaar de strot afbijten!
Vergeet niet dat een autofabrikant maar één doel heeft en dat is auto`s verkopen en geld verdienen. En als dat niet lukt op de huidige manier dan moet er wat verzonnen worden. Een Rijke Historie is mooi maar daar kan je niet van leven en geen rekeningen van betalen!
Nog even over die Inhouse concurentie. Dat is juist heel mooi voor de consument en kan een grote uitdaging zijn voor de dealers. Bij ons zit de Opel dealer naast de Renault dealer. Waar koop in mijn Vivaro/ Trafic? Bij het bedrijf wat de beste voorwaarden biedt denk ik. Garantie, servicekosten, inruilprijs, levertijden, enz, enz.
De Renault Vivaro is toch ook een groot succes gebleken? Beter samenwerken dan kapot gaat. Dat ieder concern een serie motoren ontwikkelt is niet zo efficient natuurlijk. Dat het slecht gaat met Opel komt omdat alleen Europa een markt is voor dit merk. Daarom is de Ampera als Chevrolet wereldwijd geintroduceerd. Dan is de investering niet voor niets geweest als Opel dadelijk kapot gaat. BMW is een totaal ander merk met een andere visie en doelgroep. Opel is een merk voor Jan Modaal.
-
AuteurBerichten