Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
In de aftermarket inderdaad niet. Zijn ze origineel ook niet te krijgen?
Ja, dat klopt. Maar wel met een beetje leuke motor, dus vanaf 18i. En in een kleur die past bij een grijs interieur. 5 bak is ook wel een must en stuurbekrachtiging zou ook leuk zijn maar is geen must. Daarom was ik zo blij met die rode duitser. Maar ja, er komt er nog wel een voorbij…
Nou, dat ging weer flink de mist in. Toen ik belde om een afspraak te maken om hem op te halen had hij hem net verkocht. :swear:fy1
Voor de duidelijkheid; ik vind het prima hoor, die topics van Eric en zijn zoon. Altijd leuk om te bekijken. En een hobbyist die in z`n vrije tijd booskijkers maakt en verkoopt? Ach………….. ook leuk toch? De hobby is al duur zat!!
Dat kan wel, maar ik moet hem eerst nog hier zijn te krijgen. (ik koop altijd auto`s zonder ze eerst te bekijken ;)) Hij staat boven Bremen. Er ligt hier in het noorden zo`n 25cm sneeuw. Dus het wordt wel eind deze week of anders volgende week.
@ Asconahobbyist: dit interieur in ieder gaval niet. De achterbank van de station is anders. Daar komt bij dat het ook grijs (velours) is, dus dat past mooi bij het rood. Het is inderdaad een 84er.
Nee, dat wordt allemaal magazijn. Af en toe werk ik ook nog……… :cry
Maar eerst moet mijn Kadett E gesloten bestel af en daarna begin ik aan et Ascona Stationcar project.

Dat zijn echt de laatste want het wordt al aardig vol…

Ok, dat is duidelijk. Ik heb gisteren een Duitse 18i Sport gekocht. Volgens mij kennen we die niet in Nederland. Ik denk dat het een soort SR/E is. Deze ga ik gebruiken om mijn station om te bouwen. Net als jij dus; een voorkant van deze Duitser tegen de achterkant van mijn Station. Ik wil hem SR/E uitvoeren, dus onderkant antraciet en de rest rood en de raamlijsten en dakgootlijsten ook antraciet.





Had een Junior geen dashboardje met toerenteller?
Hier nog eentje………. Wel vreemd dat Eric Romijn regelmatig met een fotoreportage van zijn bedrijf, inclusief jaar meeting, zijn bedrijf mag promoten……….. Ik vind het best, vind het wel leuk, maar het is en blijft een commercieel topic. ;)
Allemaal achterstallig onderhoud. Niets aan de hand dus. Een super-grote-beurt kost een paar centen. Denk je ook aan alle vloestoffen die erin zitten? Remvloestof, olie ed. Moeten ook zeker vervangen worden. En inderdaad eerst de distributie!!
1 januari 2010 om 18:30 In reactie op: HELP! MOTOR VALT TELKENS UIT! (Dringend, ik zit zonder wagen #17580389Brandstoffilter verstopt!
nee hoor is gratis
Stomme opmerking misschien maar heb je de + en – wel op de juiste polen?
Klopt helemaal. Werkt goed hoor. Het enige probleem is vaak dat je met deze construtie niet altijd bij de draagarmen of stuurstangen kunt komen.
Kar huren is meestal rond de € 50,- en een bus € 75,- Lenen is makkelijker natuurlijk.
Een ambulance trekken met een kleine personen auto blijft minder natuurlijk. Mijn Bitter hebben we in Belgie gehaald met een Chevy V8 pick up. Daat rijdt je zo 120 mee. Geen enkel probleem. Zelfs een noodstop niet. Mag wel niet natuurlijk, maar het gaat makkelijk. Je rijdt dan wel 1 op 5 of duurder BTW……..
Een bus is veel zwaarder dus hij staat veel steviger op de weg.
Als de ambulance 600kg weegt achter een auto die 1300kg weegt, kan de auto op de ambulance maar 700kg wegen.
Elke aanhanger boven de 750kg moet een eigen kenteken hebben. Dat heeft verder niets met een E rijbewijs te maken.
origineel gepost door Gommel
Kijk dat B achter E vind ik niet de grootste ramp. Heb ik idd niet maar nog nooit problemen mee gehad en wel veel gereden met karren. En je mag best boven de 750kg komen maar dan moet er een kenteken op en hij mag niet zwaarder zijn dan het trekkend voortuig.Dat is dus niet waar. Het max toelaatbaar gewicht van de aanhanger mag niet zwaarder zij dan het leeg gewicht van de auto, met een totaal max van 3500KG. Als je aangehouden wordt als het niet klopt mag je niet verder rijden, boete van € 250,-. En als je schade rijdt betaalt de verzekering niet uit want je bent in overtreding.
@ hanskadett; de grap is dat er niemand in hoet te zitten. Door bevestiging aan de stuurstangen stuur hij gewoon mee. Ik heb het wel zien rijden en het gaat perfect!
Bus met ambulance of oprijwagen is de enige mogelijkheid. Nooit met een Astra of een Golf een ambulance met een auto erop gaan trekken. Ook al kloppen alle gewichten en getallen het kan ontzettend fout gaan!!
De bouten zijn te lang! Ik heb precies hetzelfde gehad!
Misschien kan iemand het topic “Show hier je Ascona” uitsplitsen? :hmmz
Goed werk!! :wors:wors
Dat komt door de lage buitendemperatuur, dan krimpt het gas. Als het weer beter wordt zal je er geen last van hebben. :thumbup
Hangt dat niet van de kleur van de auto af? :hmmz
Voorportieren van een 4 drs zijn anders als van een 5 drs!!
Sedan links voor 124154, links voor Hatchback 124155
Sedan rechts voor 124653, rechts voor Hatchback 124654;)
Dat gaat helaas niet………
-
AuteurBerichten