Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Hacula
Hoe doen deze banden het bij normaal gebruik in de winter? Een stuk slechter dan goedkope all-seasons, of valt dat mee? Met mijn huidige all-seasons kan ik amper zonder wielspin wegrijden bij een stoplichtsprintje, heb liever niet dat dat nog erger wordt :hmmzDan zou ik deze banden maar niet kopen, het zijn semi slicks en voor in de winter niet echt bruikbaar.
Hier nog verder meegegaan?
Ik ben er nu ook mee bezig en ben mijn bovenste draagarm aan het verbouwen.origineel gepost door custom
waar koop je ze dan..?Bij mij te koop voor deze prijs.
Ik ben benieuwd naar de prijs , ik koop de 195-50-15 voor €89,- per stuk incl btw.
Ik koop 195-50-15 voor €89,- incl btw.
Ik vond er maar weinig rijden zaterdag die op 1maart meerijden.
@miruni,
Waarom stelden jullie de astra af op slicks?
Was wel een moeilijke auto om op de baan tehouden geloof ik?
Maar snel was hij zeker:thumbuporigineel gepost door Richard-V6
Okay is goed, zal ik morgen direct ff doen… Bedankt!!!Was effe vergeten tezeggen dat ze maandag dicht zijn , dus vanaf dinsdag bellen.
origineel gepost door Richard-V6
origineel gepost door ar
In de lexmaul catalogus staan ze gewoon nog voor de c ascona.En via waar te krijgen???
Moet je even bellen met speedequipment(importeurs van nederland) 0297-266109 vragen naar marcel.
In de lexmaul catalogus staan ze gewoon nog voor de c ascona.
Volgens mij heeft lexmaul ze nog, moet je hun dealer eens bellen.
origineel gepost door mr-turbo
hangt ervan af of ie van voor of na 73 is… na 73 kan het wel..Ik heb er een van de 12 maand 73 en deze zijn in iedergeval anders. Dat ze daarna weer anders waren wist ik niet.
Zijn anders.
Geen controle gezien , maar dat was gister en dan is het nog niet erg druk met nederlanders.
Ik vond het wel stiller dan andere jaren:thumbdown(crediet crisis???????????)En dit doe ik maar dan met de manta.
Hieronder zitten dikke stabi’s van bilstein in combi met gele koni’s en spaxx veren.
En dit is af en toe ook wel leuk!!

origineel gepost door mr-turbo
M400, laat toch doen, als ze denken dat minder overhellen ook altijd beter is, wordt het verschil tussen hun en ons alleen nog maar wat groter :jerryen circuit auto op droge baan: bla bla bla :P
Ik weet het ,ik heb er ook zeker geen verstand van :hmmz(en de jongens van intrax al helemaal niet:hmmz)en al helemaal nooit iets uitgeprobeerd:hmmz:hmmz
Maar één ding is zeker je moet het allemaal zelf testen en wat voor jou het beste aanvoelt rijdt voor jou meestal het snelst.origineel gepost door m400
origineel gepost door Jaccoooo
tis veel geld voor een stukkie ijzer,maar als je hard wilt gaan is een goed sturende (en remmende) auto belangrijker dan een dikke tuf.
ik zou mijn rallyauto achter wel iets stijver willen, maar de veren (ingekorte voorveren)en schokkers(bilstein rally)zijn hard genoeg,zijn daar ook stabi’s voor te krijgen,of beter nog te maken.Ik hoef het je denk ik niet te zeggen, maar doe het toch. Hoe stugger je de Ascona achter maakt , hoe minder de wegligging zal zijn(vooral grip).
Ben ik met je eens voor een rally auto, maar voor een circuit auto op een droge baan heeft het wel zin.Met een natte baan wil je hem ook iets minder stug hebben.
origineel gepost door mantaroel
http://www.manta-b.de/strauss/neues/stabi_kit.htm
misschien zoiets:thumbup
Dit komt bij bilstein vandaan.
Ik heb ze via bilstein gekocht.
Ik had een set voor voor en achter.Ken ik niet , maar ik heb een zware van bilstein onder mijn race manta en dat maakt een heel verschil:thumbup
Die uit veghel is voor mij onbekend ,maar ben wel benieuwd.origineel gepost door Basgsi
Dit is wat ik gevonden hebSEMI-PRO STREET KLASSE
10 André Botter Opel Kadett Gsi Turbo 300 pk
15 Martijn Brink Opel Corsa 190 pk
16 Kees van Rumpt jr. Opel Manta 170 pk
32 Herman Gast Opel Exige 410 pk (is toch een lotus een exige :hmmzVrij rijden:
A-VR-S1-18 Donny Hund Opel Kadett
TA-VR-S1-27 Robin Zijl Opel Manta
TA-VR-S2-07 Alex de Jonge Opel Corsa
TA-VR-S2-21 Arjan Gordijn Opel Manta
En Pro street Arjan Gordijn Opel Manta.
Ik rij er ook met mijn manta(ik hoop alleen dat ik de motor optijdt klaar heb)(anders maar met minder pk’s, maar rijden zal die):thumbup
origineel gepost door Andre Botter
Ja Zondag is het weer zo ver we gaan weer KNALLEN:D:D en heel het opel forum komt kijken zeker :hmmz hahahahahaa.:angelEn er rijden er nog meer van het forum mee:thumbup:thumbup
vandaag om +/- 17.10 in aalsmeer op de brug van aalsmeer en reed in de richting van rijsenhout een bruine manta b cc verlaagd en dikke uitlaat.
IK heb bij mijn vorig jaar nieuw opgebouwde 2.0l nog geen problemen gehad en deze draait ook gewoon 7600 toeren en heeft 200nm koppel en 151,3 pk.
Ik heb ook nog een 2.0l staan die met gemak 8500 toeren draait maar hier is wel veel aan veranderd van binnen deze heeft 198pk en 236nm koppel.
Maar het is wel van belang dat je de motor goed afsteld, je mengsel verhouding (onder andere)is van groot belang om de motor goed te houden.
Wat voor motor heb je erin liggen?
Hoorde dat de ascona netjes lag in de bochten. -
AuteurBerichten