Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
6 augustus 2009 om 20:39 In reactie op: 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland #17448388
origineel gepost door js 400
origineel gepost door ar
We komen nu met nog meer:D:D;);)ja ik hoorde je op de achtergrond:P:P:P
Ja, ik vond dat ze daar ook bij hoorde te zijn;)
6 augustus 2009 om 12:28 In reactie op: 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland #17448386We komen nu met nog meer:D:D;);)
Hier in andere kleur.

Dit zijn bbs replica’s
31 juli 2009 om 09:48 In reactie op: 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland #17448379Wij komen alle dagen:D
origineel gepost door manta_dennis[/i]
*Goed bezig. Al enig idee wat voor een maat wielen het gaan worden?
Ik denk 17″ maar weet nog niet wat voor wielen.
*Zag dat je de Manta te koop hebt staan. Moet ie plaats maken voor de Astra?
Nee maakt geen plaats voor de manta maar ben met een race team bezig en ik gebruik hem nooit meer en dat is ook zonde.
Netjes:thumbup
Ik heb ook een c station en weet nog een ander zal het even aan hem doorgeven.
Ja dat is ook een mooie gril. Deze is van lexmaul, sinds gister ook een complete lexmaul uitlaat eronder:thumbup
Nu nog andere velgen:hmmzJa zeker ik geloof alle optie’s het is een 2.2 uit 11de maand 2002 .
Inmiddels is hij verlaagt rijdt een stuk beter:thumbup
En een andere gril
Deze heb ik net gekocht een 2.2 uit 11-2002
Zal zodra ik er verder mee ben betere foto’s maken.

Ik ben uiteindelijk bij het GWK geweest ging erg snel en gemakkelijk:thumbup
Oke’ ik dacht al:D
origineel gepost door Goossens Bjorn
langst de douane gaan, die geven je formulier 705 (roos papier met groene sticker), dan een gelijkvormigheids precedure laten uitvoeren in een daarvoor bevoegd keuringsstation. Krijg je een nieuw identificatieplaatje. Gelijkvormigheidsattest bij de dealer aanvragen. Als je deze documenten hebt een keuring voor verkoop doen en kan de wagen ingevoerd worden.???:hmmz
Oke’ Bedankt dit dacht ik ook al maar toen ik met de rdw belde werd het niet echt duidelijk.
origineel gepost door m400
sorry hoor, maar wat een onzin……Ben ik helemaal met je eens.
Mocht er nog iemand zijn die de soft in de maat 195-50-15 nodig heeft ik heb nog 2 setjes nieuwe liggen.
Vanochtend op de n201 reed richting schiphol rijk een rode b met 400 achterklep spoiler, zag er netjes uit:thumbup
Zonde van dit topic, en ieder kan er toch een andere kijk/ervaring mee/over hebben?
Maar dan hoef je toch niemand aftezeiken:thumbdownIedereen die hier zijn mening/idee/ervaring beschrijft daar kun je zelf mischien wat mee en haal je vanzelf de dingen uit die jou aanstaan , maar dan niet gaan afzeiken:thumbdown
Dit is niet de bedoeling van het forum.
En er zijn zat mensen die mischien net op het forum zitten maar wel heel veel ervaring hebben met deze motoren.
Je kan van ieder wat leren.Ik wilde ook al zeggen, de druk wordt niet groter alleen de hoeveelheid olie die hij rondpompt is iets groter.
Ze zijn wel eerder stuk dan de orginele als ze niet perfect pas gemaakt worden.
Ik heb nog een cih staan een 2.0 met dubbele webers en deze draait gewoon probleemloos 7300rpm hierbij is wel alles aangepast van binnen en uitgebalanceerd.
Deze motor heeft inmiddels zo’n 23000km probleemloos gelopen.origineel gepost door TRPower
ik heb ff met engeland gebeld… toch wel handig als je vloeiend engels spreektik kan ze, incl verzenden naar nederland krijgen voor € 78,60 incl verzenden per band!! dit wel bij aankoop van 20 banden in 1x
ze hebben ze op voorraad, dus laat maar weten wie er hoeveel wil ;)
Moeten ze dan van één maat zijn?
Prijs klinkt goed.Ik zal eens navragen wat ze per 6 sets kosten, en de andere maten zal ik ook even vragen.
Als iedereen eens aangeeft hoeveel ze er willen hebben (en welke maat) dan zal ik het zo snel mogelijk vragen.
Ik krijg ze via een duits race team voor die prijs, mischien, als er genoeg intresse is kan het nog wel wat goedkoper.
Hij klonk ook een beetje vreemd op een bepaald moment, maar mooi dat je hem kon repareren, was het verschil goed te merken met de semi slicks?
Op assen weer?
-
AuteurBerichten