Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
vanmiddag gele manta-a met bruin dak op de Zevenhuisterweg.
Ook nog iets van deze actie meegekregen?
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=85806
Gratis Windows 7, is inmiddels al geïnstalleerd.Dat zijn ze inderdaad, misschien kun je het videofragment via photobucket laten zien, die van de manta bij het stoplicht gaan volgens mij net weer rijden.
Je kon duidelijk zien dat het een Amerikaanse uitvoering was.
Misschien dat het ook de smalle bumper uitvoering was, is ook al weer meer dan 10 jaar geleden dat ik de films gezien heb.
origineel gepost door MonzaRon
origineel gepost door Duurt
In de film van Clint Eastwood met de aap komen er twee keer a-Manta’s in beeld, weet niet welke van de twee delen.heb beide films, als jij wist welke, dan had ik ze er ff uitgeknipt en hier geplaatst ;)
Zit niets anders op om ze beiden even te bekijken.
Bij de ene zie je een manta op de voorgrond geparkeerd, volgens mij bij een restaurant, en later zie je er een bij een kruizing weg rijden, is moeilijk te zien maar volgens mij toch ook een manta.
Blijven leuke films met leuke komische momenten, zoals voor het stoplicht; who’s the ape?
In de film van Clint Eastwood met de aap komen er twee keer a-Manta’s in beeld, weet niet welke van de twee delen.
Moeders is vast trots op de mooie SR:thumbup
Nu nog een mooi lijstje;)
Heb met de verjaardag ook zoiets gekregen.


origineel gepost door postbusmanta
Ja, bij de B-manta werkt dat hetzelfde, ik geloof alleen dat daar nog een remvloeistofniveau-schakelaar extra toegevoegd is.Dus…………even je voet achter het koppelingspedaal en omhoog trekken.
Als dan het lampje normaal brand, weet je dat je het probleem ergens anders moet zoeken dan in het dashboard.Ook kun je even het dopje van het remvloeistofreservoir afdraaien. Nu moet ook het lampje gaan branden (mits voorzien van deze schakelaar natuurlijk).
Heb laatst een manta-a gezien welke in Zwitserland was gebouwd, daar zat origineel ook een niveau schakelaar op, draadje zat alleen niet aan de bovenkant reservoir maar kwam aan de zijkant uit de pomp.
Is daar misschien wel verplicht tenslotte moet je er niet aan denken dat tijdens het dalen de vloeistof op raakt of omdat de auto niet horizontaal staat er 1 plunjer geen olie krijgt:oVolgens mij had jij het thermostaathuis van een 2 liter injectie op een 1900 motor?
Bij een injectiemotor komt de kachelaansluiting aan de zijkant uit de motor (achter het uitlaatspruitstuk), bij 1900 zit daar een stop in welke er vaak ook niet uit wil.Ook wil het wel eens helpen om de slangen naar de kachel te ontluchten.
Heb je inmiddels het koelwater al vervangen door koelvloeistof?
Zou eerst de kachel goed maken en dan pas het water vervangen.Van een kachel van een a-manta moet je trouwens ook niet te veel verwachten.
Ik had in mijn vorige manta ook zo’n kastje en die heb ik er tussen weg gehaald, volgens mij passen de stekkers zo in elkaar. Bij mij viel de ontsteking soms plotseling uit en na verwijderen van dat kastje was het voorbij. (kwam volgens de garage vaker voor)
Komt inderdaad uit een Record.
@henk heeft gelijk, als de motor zwaarder belast word, word het ontstekingstijdstip iets veranderd.Niet vergeten de weerstandsdraad naar het contact doorverbinden, hadden ze bij die van mij ook niet gedaan.
origineel gepost door willem ascona
heb ik voor pak m beet 2jaar geleden een keer een advertentie gezien op marktplaats nota bene
stond er een te koop wegens overlijden geloof ik.
ik wist toen nog niet wat een t.e was :sleeping
ik geloof t.e.a.b
advertentie heeft geloof ik nog geen uur gestaan.
nu snap ik waarom:sweargr w
Is al weer drie jaar geleden, ging toen om een misplaatste grap:thumbdown
Advertentie is verplaatst.
http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers/21234889/Te_2800_trans_europ.html
Vroeger met de brommer wilde dat prima, LOL
Maar dat was een 2tact
De rode Transeurop heeft met Gunther Monnens achter het stuur de tweede plaats gehaal in zijn klasse bij de Haspengouw rally.
http://www.dailymotion.com/video/xappbd_haspengouw-rally-2009_auto
TE is 5 keer in beeld; 1m40, 4m28, 7m35, 8m50 en 10m00.
Stefan, gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst, ziet er goed uit.
We hadden vandaag visiete anders was ik zeker even komen kijken.
Nu nog even wachten op mooi weer:agent
10 oktober 2009 om 22:12 In reactie op: Kadett ongelukken (niet voor mensen met een zwak hart) #17534266origineel gepost door calibra-91
pfoe die laatste is wel goed krom hoor is niet zacht gegaan denk ik.hoop dat de bestuurder(ster) het overleeft heeft zo.n klaponderstaande link gaat over het zelfde ongeval, misscien even verder googelen voor meer info.
origineel gepost door JOZO
In Duitsland staat er ook een te koop voor iets minder: 22.500,- euro
Keus genoeg ineens… :hmmzDe Zwitserse TE is waarschijnlijk verkocht, advertentie is inmiddels van Mobile.de verwijderd.
De ontwerper en bouwer van de TE’s was vandaag bij de start van de oldtimer rally in Bochelt:thumbup
Ben er helaas niet geweest, maar misschien iemand anders die foto’s gemaakt heeft?
Is een hoop geld maar heb de restauratiefoto’s gezien, elk onderdeel welke vernieuwd kon worden is vervangen en is echt beter dan nieuwstaat.
Persoonlijk vind ik de twee kleurenuitvoering mooier, maar voor de eersten was deze kleur origineel.
En wat de prijs betreft is het nog niet eens de duurtste TE:o
origineel gepost door Tristan81
origineel gepost door Duurt
origineel gepost door ST1 V6
Originally posted by m400
Hmmm, de start in Bocholt. Daar staat de 1015 ook……De 1015 staat zaterdag hier niet aan de start Marcel maar de 1010.
De eigenaar van de 1008 rijdt zaterdag in een daf 55 mee.:thumbup
De planning was om te gaan kijken net als vorig jaar,maar vanwege omstandigheden blijven we thuis.ST1 V8.
Dat is jammer, zat er aan te denken om misschien toch heen te gaan.
Hmm.. Bocholt is bij mij om de hoek !
Weert==>Bocholt = 15 min kachelen
Is voor mij toch bijna 300 km, moet er nog maar even een nachtje over slapen.
Als ik ga kom ik zeker even langs, ligt toch op de route.
Hangt alleen even af of het lukt ivm. werk ed.
Als ik wel heen ga mail ik wel van te voren.origineel gepost door ST1 V6
Originally posted by m400
Hmmm, de start in Bocholt. Daar staat de 1015 ook……De 1015 staat zaterdag hier niet aan de start Marcel maar de 1010.
De eigenaar van de 1008 rijdt zaterdag in een daf 55 mee.:thumbup
De planning was om te gaan kijken net als vorig jaar,maar vanwege omstandigheden blijven we thuis.ST1 V8.
Dat is jammer, zat er aan te denken om misschien toch heen te gaan.
Zaterdag 10 oktober is er weer de ‘The legend of the Fall’
Deze rally start in Bochelt (België) en dit jaar doen ook de twee okelgele TE’s weer mee.
Ook zijn er vaak meer TE’s te zien, zo zal ook de 1056 weer even komen kijken.
Meer info op; http://home.scarlet.be/~bdenhart/LRhome.htm
Hieronder volgen nog een aantal foto’s van vorig jaar.
Onderstaande foto zijn van 1008, ook Vic was weer bij dit jaarlijks evenement aanwezig.

Verder kwam ook 1056 nog even kijken.

Verder was er natuurlijk veel meer te zien.




Foto’s kwamen hier niet op het scherm maar dit is de bovenste.

Pas toen de rit afgelopen was begon het gure weer (gelukkig)
Helaas geen plaatjes gemaakt.
-
AuteurBerichten