Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@kadett4x4 wrote:
hey patrick, heb je mijn pm nog gehad.
ging over je e-mail adres, of je dat naar mij wilt sturen.
dan kan ik je op de hoogte houden van het uitje.groeten.
bericht verzonden!
thanks.nou vandaag is de zwarte weer voor de apk geweest!
resultaat van mn harde werk……….afkeur! alweer!
nu heb ik vd vorige keer alle afkeur punten weggewerkt om m door de apk te krijgen!
nu had ik alleen de stalen remleidingen achter laten zitten (was ook de vorige keer geen afkeurpunt),maar deze zaten met tyraps vast, niet echt mijn stijl maar het zat vast!
en vast is vast dacht ik maar niet dus! nu is hij op die 2 leidingen afgekeurd!
morgen bij een maatje 2 slangen ophalen en de stalen weer vervangen voor originele!
gauw herkeuren!@christiaan-tsx de standaard maat vd champ is 185-55-15 laagprofiel banden!
volgens mij heeft iwan toen de tijd die lampen uit Frankrijk of Belgie gehaald maar dat weet ik niet meer zeker…..
veel suc6 met je zoektocht
euh ben ook wat van de oude garde maar minder actief meer een forum lezer dan actief poster maar euh had de wagen van Iwan (snowflake) niet een 1tje op zijn kenteken ik weet mij te herinner en waar zijn die mooie achterlichten gebleven
Maar voor de rest is het toch wel een zeer mooie tigra
De Manta was wel net iets voor mij, jammer dat hij al weg is.
Een targa vind ik persoonlijk mooier dan een cabrio, de lijnen van een Manta komen er beter uit.Ben bang dat ze nu niet meer door de test zouden komen.
Hier nog een andere advertentie.

Wat zou de prijs toen zijn geweest?
Volgens mij was het toen nog letterlijk knip en plakwerk[rquote=1918815&tid=143256&author=eddepet007]Ja klopt dennis
Daarvoor in ommen waar jij ook je manta weg hebt
Daarvoor in nijverdal
Daarvoor in vroomshoop
Die jongen heeft hem naar nederland gehaald gelijk
Met mijn blauwe cabrioVindt nog steeds appart ding als er dak bij geweest was was er wel wat moois van te maken [/rquote]
Hij is waarschijnlijk ook verkocht
Ik denk dat de Manta niet meer voldoet aan de eisen van tegenwoordig, zou wel een leuk idee zijn maar of het een succes word?
zit trouwens wel een luchtje aan:angel
Is waarschijnlijk verkocht?
heb gisterenavond een komplete kabelboom uit de kast getrokken,met de nodige functies.
Omdat ik van de zwarte een full option kadett ga maken, komt deze kabelboom als geroepen.
Uiteraard wordt alles origineel opel aangeschaft!
Spiegels en ramen heb ik al, ook de mistlampen zitten er al in!
Ook ga ik weer een alarm inbouwen!Van deze bezigheden zal ik de komende tijd weer eens wat foto’s plaatsen!
Vanmiddag ook maar een afspraak gaan maken voor apk!
Mooie foto’s, ik wilde wel dat de mijne al zo ver was:sleeping
Staat wel stoer die dikke velgen maar banden zijn wat mij betreft wat aan de kleine kant.
gisteren heeft vincent aan de zwarte kadett gewerkt, terwijl ik met de gsi van doc hier op t forum bezig was met nieuwe wielranden!
Vince heeft de slangen vervangen, uitlaat goed gehangen, lekkage verholpen, mistlicht vervangen enz enz (nogmaals bedankt voor de moeite kerel)
dus kon er weer getest worden:P:P
dus weer een paar keer door de straat wezen knallen.
Nog een paar kleine dingen afmaken dan kan die gekeurd gaan worden![rquote=1915212&tid=146412&author=js 400]ik verzamel niks,al die troep in je huis:o:o:o[/rquote]
Jij spaart ze zeker 1:1 :D
16 april 2011 om 12:44 In reactie op: Groot internationaal Opel Treffen 2011, 17 april (Dronten) #17778811Kan er helaas toch niet bij zijn, jammer, misschien volgend jaar
[rquote=1912143&tid=80955&author=McLambo][rquote=1893057&tid=80955&author=Duurt][rquote=1892544&tid=80955&author=McLambo][rquote=1881392&tid=80955&author=Duurt]Nog een artikel over de Transeurop en zijn rijder in Spa kwam ik tegen op;
http://www.flyingfinish.be/
Klikken op archief februari en dan de bovenste.
[/rquote]ik heb zelf ook een rode oldie, en vond deze bridgestone bestikkering heel erg gaaf. Er reden in de boucles meer rode en witte auto’s met deze bridgestone bestickering.
Ik vraag me af wat zoiets nou zou kosten, en of je dan bij Bridgestone moet aankloppen voor het ontwerp?[/rquote]
Kan wel eens voor je informeren.[/rquote]
Als je zou willen; ik ben wel benieuwd![/rquote]
kijk even naar je mailbox
[rquote=1914414&tid=80955&author=Henk-J]Hallo Popke en Duurt,
Dank voor de info en mooie plaatjes!
Misschien dat één van jullie ook weet of de (ex?) TE van Marcel v/d Pijl er nog is?Mvg Henk[/rquote]
Deze TE met nummer1029 wacht nog steeds op restauratie en is al op pagina 1 van dit topic voorbijgekomen.
Momenteel ligt hij nog iets verder uit elkaar, maar er is goede hoop dat hij binnen afzienbare tijd word aangepakt.als het geen 16v was, is deze wel heeel netjes verbouwd met front en al!
Denk zelf dat de emblemen verwijderd zijn!Maar ik zou lekker gaan kijken bij interesse, en niet willen oordelen op basis van een paar foto,s.
[rquote=1914135&tid=80955&author=Duurt] :agentBACK ON THE ROAD:agent
TE1050
Voor degene die al een tijdje meedraaien geen onbekende.
Het parelmoer jasje is inmiddels ingeruild voor glanzend zwart.
Ook is de spoiler bij de drempel verdwenen.
Auto is geheel gerestaureerd en het resultaat mag er zijn:thumbup


en nog een uit den oude doos
[/rquote]Hij is idd nog steeds van dezelfde eigenaar
14 april 2011 om 20:10 In reactie op: Groot internationaal Opel Treffen 2011, 17 april (Dronten) #17778794Kom ook nog even kijken onder nr.232
:agentBACK ON THE ROAD:agent
TE1050
Voor degene die al een tijdje meedraaien geen onbekende.
Het parelmoer jasje is inmiddels ingeruild voor glanzend zwart.
Ook is de spoiler bij de drempel verdwenen.
Auto is geheel gerestaureerd en het resultaat mag er zijn:thumbup


en nog een uit den oude doos

dit jaar ga ik echt proberen een beker mee naar huis te krijgen!
vorig jaar niet gelukt, maar nu moet het wel gaan lukken!:angel
hou toch mn topik maar open, er gebeurd nog wel het 1 en ander!
heb de eerste test ritten achter de rug met de zwarte champion.
en gelijk komen de eerste mankementen aan het ligt!
koppeling deed het niet goed. dit is na een paar keer heen en weer rijden verholpen (zat te veel roest op het vliegwiel).
een koelleiding stond te lekken nadat de motor goed op temperatuur stond draaien.
ineens een flinke bezine lucht in de auto, de retourleiding zweet als een bezettene!
er was behoorlijk in de bedrading geknipt, dit ben ik rustig aan aan het herstellen (solderen uiteraard)
dus de komende week ga ik dit allemaal oplossen en dan kan hij gekeurd gaan worden en kan die de schorsing uit!
ik zal nog even wat fotootjes plaatsen vd week van hoe hij er nu bij staat.
8v staat lekker binnen, ook heb ik het taxatie rapport binnen gekregen vorige week.
[rquote=1912143&tid=80955&author=McLambo][rquote=1893057&tid=80955&author=Duurt][rquote=1892544&tid=80955&author=McLambo][rquote=1881392&tid=80955&author=Duurt]Nog een artikel over de Transeurop en zijn rijder in Spa kwam ik tegen op;
http://www.flyingfinish.be/
Klikken op archief februari en dan de bovenste.
[/rquote]ik heb zelf ook een rode oldie, en vond deze bridgestone bestikkering heel erg gaaf. Er reden in de boucles meer rode en witte auto’s met deze bridgestone bestickering.
Ik vraag me af wat zoiets nou zou kosten, en of je dan bij Bridgestone moet aankloppen voor het ontwerp?[/rquote]
Kan wel eens voor je informeren.[/rquote]
Als je zou willen; ik ben wel benieuwd![/rquote]
Was zondag trouwens ook een stukje over de rally voor op RTL7 waarbij een andere auto met dezelfde bestickering door het beeld kwam.
-
AuteurBerichten