Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@kabouter wrote:
blijf ff on topic
de rest heeft de man niks aangr kabouter
Ik heb hem op een ander forum gezet -offtopic
posting.php?mode=edit&f=40&p=1939255@Opelkees wrote:
was er vorig jaar ook was erg leuk toen maar inderdaad een blubberbende
ben wel in de buurt (Drachten) dus heel misschien waai ik wel effe an maar dan wel zonder Manta
Opelkees zonder Manta :hmmz
De enige stunt met auto’s die ik op de open dagen zie is dat ze er met en tank overheen walsen tot er niets van over blijft :)

Je moet er niet aan denken dat dit van je manta overblijft :vertag
Zijn er nog meer forumers aanwezig?
@manta73 wrote:
Wel tiepies ik was de enige die met een A-manta,TE 2800 uitgezonderd.
Maar een goede opkomst.en wat een variatijd aan opels.
Vaak in topstaatDe meeste A-Manta’s waren waarschijnlijk bij het OldeOpeltreffen.
Toch was de TE2800 een primeur, het was voor het eerst in 10 jaar dat hij weer eens te zien was :kewlpics@manta_dennis wrote:
@Duurt wrote:
@Kermitkiller wrote:
en daar ga ik ook naartoe :wors
Heb jij nog opels dan :hmmz
In ieder geval nog een TE. :angel
Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt?De TE is geen Opel :angel , maar valt wel onder de service van GM.
Ik ben bang dat beide treffens niet gaan lukken dit weekend.
Was eerst van plan om alleen de zaterdag te gaan, maar komt er waarschijnlijk niet van.Zo’n kast zou ik ook wel willen hebben, nu alleen de tuinstoelen nog :angel
Jaah, dat is wel een hele mooie, heb er al verschillende gezien maar meestal ontbreekt de GT/J bies of zitten er weer chrome bumpers op.
Het is zo te zien een van de laatsten?ben er bij met allebij mn champions!
vanaf hoe laat is het terein open? :thumbup
@frank de jonge wrote:
Wat voor GT zoek je dan Duurt? en wat mag het kosten?
Ik zoek een originele Nederlandse GT met 1900 motor en liefst in de gele kleur.
Zelf heb ik eventueel nog een op te knappen originele Manta A GT/E in te ruilen.Stond laatst op het Opel-forum dat de haakse aansluiting nog gewoon leverbaar was, naar ik meen iets van 80 euro.
Voor een langgere kabel moet je bij een onderdelenhandelaar zijn, er zitten hier wel verschillende op het forum.
Even een oproep plaatsen op het forum of aanstaand weekend even in Lent kijken, bij Olde Opels meeting, daar zouden ook onderdelen worden verkocht worden.B-Manta heeft andere aansluiting bij de teller.
Het beste kun je een kabel van een Manta-A automatic gebruiken.
Ook heeft VDO een haakse aansluiting leverbaar zodat je eventueel je oude kabel kan gebruiken
Als de Motor ook nog naar achteren gaat moet je beide gebruiken.
Zaterdag meer weer eens de TE van stal gehaald voor de Sligro oldtimer dorpenrit vanuit Drachten.

De rit leide langs mooie plaatsjes in Friesland.

En ook dit jaar waren er weer een paar Manta’s bij.





en ander Opel spul




Met startnummer in de 300 was het wederom een goedde opkomst en ook het weer werkte mee.
Dikke pluim voor de organisatie en voor de Sligro natuurlijk, was goed voor elkaar :thumbuphet is nu toch echt gelukt om er apk op te krijgen!!
vd week op de sloop geweest om klemmetjes te halen voor de remslangen (aangezien ze niet geleverd worden bij nieuwe slangen) en nog wat kleinmateriaal!
daarna nieuwe remslangen gehaald en gemonteerd!dus nieuwe apk, en natuurlijk uit de schorsing en verzekering er op :vertag !
eindelijk rijden!!
@manta73 wrote:
Toch altijd jammer van een zonnedak,da hoort nie.
Vin ik.
Maar voor wie dat geen bezwaar is,mooie opknap manta-a-gteJe kunt er natuurlijk ook een Targa van maken ;)
Ben nog op zoek naar een GT, maar dit word hem niet, kleur en geluid zijn trouwens niet verkeerd maar denk dat ik toch maar voor origineel ga.
In het Mantaclubblad stond eens een verhaal van iemand die een dieselmotor in zijn Manta had gebouwd en verbaasde reactie’s kreeg als hij voor het stoplicht stond.
Zo was vroeger de B-Ascona wel leverbaar met een 2 liter dieselmotor, detail was een dikke bobbel op de motorkap omdat het onderblok hoger was dan de benzinevariant en ook dikkere voorveren.
Opel heeft vroeger ook nog een tijdje een BMW 6pitter diesel gehad welke volgens mij minder pk had dan als hij in de BMW zat.
@jblfreak wrote:
wat een gezever zeg :hmmz
patrick ik vind dat je goed bezig bent en een kadett van 20 jaar oud is nooit perfect dat was mijn V6 ook niet en nog niet
ik zou zeggen gewoon lekker door hobby’n
en posten doe FOTO’S :jerry
:thumbup wees maar niet bang dennis, ook deze komt weer in “museum staat”!!
maar ben eerst hard aan t zoeken naar een geschikte ruimte om de dettjes lekker te stallen!gr
Nog wat “nieuws” van Marktplaats;
Voor wie hem nog niet heeft, de autovisie met test op Assen waar ook mijn groene TE aan mee heeft gedaan.
http://link.marktplaats.nl/441780357″ onclick=”window.open(this.href);return false;Dan een rode TE replica met 6 cil op kenteken
http://link.marktplaats.nl/443686628″ onclick=”window.open(this.href);return false;En tot slot een TE uitbouwset
http://link.marktplaats.nl/444684919″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Past op Manta en ascona A?Op de zonneband kwamen op den duur allemaal krasjes van de spons en aangezien hij vrij ver naar onder liepwerd het zicht er niet beter op.

Ik denk trouwens niet dat ik de antenne achter de spiegel plak, waarschijnlijk komt hij onder de tunnelbak te liggen, of in de motorruimte.
Auto daarna maar weer eens een wasbeurt gegeven.

Vandaag gespot in Groningen.


maar net zoals dat bericht van mij naar jou word door jou ook verkeerd begrepen denk ik want als ik het persoonlijk had verteld tegen je had het heel anders overgekomen!!
[/quote]
had dit dan gedaan, via pm ipv mn topik zo te vervuilen!
:hmmzverder reageer ik niet meer! :agent
Afgelopen week maar weer eens een autoradio aangesloten.
De (nieuwere) Philips zat er eigenlijk in ter opvulling maar was nooit aangesloten.
Nu kun je het gat natuurlijk groter maken zoals in onderstaande video :hmmz
http://www.youtube.com/watch?v=hL4iNsIuGqM” onclick=”window.open(this.href);return false;
Maar heb toch maar voor de klassieke oplossing gekozen
Had van mijn vorige Manta nog een origineel inbouwframe met luidspreker.

En al een tijdje lopen zoeken naar een mono Blaupunt met voorkeuze knoppen.

Het dashboardkastje en de tellerset moesten uitgebouwd worden om de luidspreker goed te positioneren.

En dit is het dus geworden, volgens mij werd er in die tijd standaard alleen maar Blaupunkt gemonteerd

Het geluid valt op zich niet eens tegen al is het wel even wennen dat het geluid uit het midden weg komt.
Nu nog even een plaatsje zoeken voor de plakantenne.
Tot slot ook de groene zonneband maar weer van het raam verwijderd :agent@clean_corsa, bedankt voor je eerlijkheid :hmmz :hmmz
maar goed ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt, of niet goed leest!
Ik maak niemand zwart en ik heb wel degelijk respect voor alle werkzaamheden die gedaan waren aan de kadett, en wat gedaan was is ook wel goed gedaan!
Wat jij over het hoofd ziet is dat deze mooier moet gaan worden als de rode.
Ik klaag ook nergens dat ik teveel betaald zou hebben want ik weet echt wel wat deze machine mij waard is!En nog even over dat tanken: in rozenburg zit geen bp dus roger adviseerde mij om een beetje 95 te tanken op de hoek en langs de snelweg ultimate te tanken, dat is gewoon gedaan!
En wat betreft die stalen leidingen, daar was hij de vorige x NIET op afgekeurd!
Oh j nog 1 ding: hou mn vriendin er buiten!
-
AuteurBerichten