Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
inderdaad mijn ervaringen zijn ook zachtgezegt perfect.
foutief bestelde spullen mogen gewoon binnen 2weken retour, kost je alleen wel het verzendbedrag maar goed je bent het weer kwijt dan he!!
hij kan inderdaad alles voor je opsnorren!enige minpuntje is dat hij niet altijd de goedkoopste is, er zit op ebay ook een opel klassik parts en deze is toch met veel dingen toch net weer goedkoper.
en ja ook alleen origineel opel!!@gsi maffia dat klopt idd, bedacht me ineens dat die problemen kan geven.
Na een beetje rommelen aan t stekkertje deed ie het weer.
Conclusie, stekkertje gaar!natuurlijk gelijk maar even de dijk op, warm rijden en weer even kijken of ie het wel echt goed doet!
maar hij doet het weer goed.
alleen is het stekkertje zo gaar inmiddels dat tijdens het rijden toch regelmatig het motor management lampje ging branden!
ligt gelukkig niet aan het torretje, dus deze kan de verkoop in!22 april 2012 om 21:03 In reactie op: Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012 #17933974@Kermitkiller wrote:
hebben je je niet gezien duurt zag op de vorige pagina een foto van je TE voorbij flitsen :shock:
Ik was er ook wat later, ik denk rond half 1, heb jou bij een auto zien praten, toen kwam er een aantal buien waarbij een hele harde donderslag en ik noodgedwongen een half uur bij de frietkraam heb moeten doorbrengen :wub
Later jullie niet weer gezien.geen idee, bij jou vandaan liep ie als een trein!
nog hele stukken 170 gereden, en niks aan de hand maar nu vanmiddag ineens :hmmzgisteren met mn 16v heen en weer geweest naar spijk zonder problemen,nu wil ik vanmiddag ff met de auto weg start ie wel maar liep op 3cylinders en erg te pruttelen,m nu had hij dat wel vaker en naar een beetje gasgeven loopt ie weer prima.
alleen nu niet, blijft heel hoog in de toeren hangen en bij gasgeven slaat ie af. starten doet hij daarna niet meer omdat ie gelijk verzuipt.
krijg m weer aan de praat door de pomp uit te zetten.
het lijkt of ie geen benzine krijgt maar starten doet ie alleen wanneer de pomp niet draait :hmmz :hmmz
dacht aan de stappen motor maar dat hadden we al gehad, en had ik een poosje geleden ook al nagekeken.
ook het motormanegement lampje gaat dus niet branden!wie heeft een idee?
ik wil de motor verkopen maar dan moet hij wel goed lopen en de komende maand nog mee proef te rijden zijn!!
22 april 2012 om 17:55 In reactie op: Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012 #17933954Het weer zat voor mij wel mee, het stof van de winterstalling is er mooi afgespoeld zodat ik hem niet van te voren hoefde te wassen ;)
Dan beter maar een V8 in je Manta
http://www.classiccarsforsale.co.uk/classic-car-page/164341/1981-opel-manta/” onclick=”window.open(this.href);return false;@vincent23 wrote:

En wat kijkt die patrick toch weer serieus :ass :ass
Is er eindelijk een actie foto van jezelf, sta je er zo op pfffff, bedankt patjuh :thumbdown :afro
Gr Vinc
hahaha altijd serieus aan het werk he!! :vertag
maar geen probleem kerel, zo kan de rest ook zien dat jij ook niet stil zit! :thumbup
weer een super productieve dag geweest zo!
@rvdheuvel wrote:
Hallo mijn naam is Rik.
Bij deze show ik mijn kadett!
Hij was erg rot maar heb hem samen met me pa gerestaureerd en laten overspuiten! :D
Hij was eerst grijs.




He mn oude autootje, hij is mooi geworden zeg.
Dikke pluim voor jou en je pa! :thumbup20 april 2012 om 08:56 In reactie op: LAATSTE WENS MANTA-A (OVERLEDEN 19-04-2012)restauratie manta #17969848Onvoorstelbaar dat het zo snel kan gaan…..
Ons medeleven gaat uit naar zijn vrouw en kinderen en de rest van de familie
Duurt & Petra
controleer ook even de kabel (lees stekkers,doppen) die van je verdelerkap naar de bobine gaat, deze was bij mij helemaal gaar, na div verdelerkappen en bobine’s het probleem zich nog voordeed, bleek deze kabel het probleem!
dit was bij mn eerste dettje een 1.3tje.
bij mn huidige gsi ook 2 keer zo iets gehad, eerste keer was er vocht in de computer gekomen, nadat ik m drooggefohnt had was het weg.
jaren later, kabelbreuk in de voeding van het brandstof relais!met zulke storingen zoek je je eigen een breuk! :swear
verder een mooi kadettje, als ik meer ruimte zou hebben zou ik m zo overnemen! :thumbup
ff een kentekenplaat en je turbowielen er op en je bent weer helemaal t mannetje :angel :angel
ff serieus ben benieuwt hoe de 1;1 er uit ziet!!deze week gaat de hele “full option” uitrusting verwijdert worden uit de auto en origineel er weer in!
omdat ik de auto echt weer volgens adremaschild wil opbouwen gaat alles eruit, en volgende maand wordt de champ weer geschorst en ga ik heel op mn gemak de auto in zn oude glorie herstellen!Het gaat om: electrische ramen. verkocht
electrische spiegels. verkochthoogte verstelbaar stuur.
tevens gaan ook de volgende onderdelen de verkoop in:
apex sportset 60/40. onder voorbehoud verkocht.
volledige uitlaat lijn.
voorschermen.
motorblok c20xe incl computer enz
pu rubbers voor onder voorbehoud verkocht.enz. definitieve lijst komt nog wanneer hij geschorst is!
als er iemand ideeen heeft over een spit, ik wil er 1 bouwen, maar overnemen is makkelijker he :angel
***edit aangepast!!
@Mr.F wrote:
Fotoooo’s!!
Je bordeaux kadett komt trouwens in 1:43!
Origineel champion ook enzo!zou je mij eens een link kunnen sturen, via google kom ik niet verder!!
check hier even! halvervege staat het antwoord. :thumbup
succes@Ghanz wrote:
250 km ?? moet je niet telkens een andere route zoeken:D
maar ik was gelukkig niet de enige :angel
Het was een mooie rit en ook nog mooi weer, ik denk dat we in totaal toch weer 250 km. erbij hebben op de teller.
Ook nog een mooie foto meegekregen, wat wil je nog meer.
:wors voor de organisatieGefeliciteerd, nu doe je je naam echt eer aan, hopelijk zien we hem spoedig weer rijden.
Heb je de striping al?
Er was iemand onder in Duitsland die een aantal setjes extra heeft laten maken.toch wel uniek een Black Magic :hmmz

Het woord panne gebruiken we hier wel eens als we pech hebben onderweg en “de” ervoor betekend andersom, ach zo leren we weer van elkaar.
Zo hebben ze voor omleiding ook een ander woord.
Wat volgens mij belangrijker is, is om koperkleurige zekingen te hebruiken, de alluminium uitvoering wil nog wel eens oxideren wat er bij de A-Manta voor zorgde dat de contacten wegsmolten.
even de eerste foto’s van gisteren!
Deze heb ik zelf gemaakt, vince heeft de rest van de foto’s


de auto staat grotendeels in de grondverf “gerold” binnenkort weer verder!
het was een lange geslaagde dag zo!respect man, wanneer de wagen af is zou ik m maar heel goed koesteren!
en heel goed verzekeren, mocht er wat gebeuren dat je niet alles geheel voor niks hebt gedaan!mijn in nieuwstaat verkerende champion is mooi voll casco verzekerd tegen taxatiewaarde, als er wat mee gebeurd heb ik niet direct financieel pijn in mn buik! maar goed emotionele waarde kan je helaas niet verzekeren! :hmmz
heb er nu al zin in :thumbup :thumbup
eindelijk de auto eens afmaken na 2jaar :hmmz :hmmzVroeger nog eens gereden met een 2.4 met 3.89 (1200/1600 achteras), probleem wat ik toen tegen kwam was dat de velgen in de banden gingen draaien, dit is opgelost door een soort lijm op de velg te smeren en was toen ook goed, later toch maar een 3.44 er onder gezet.
In ieder geval succes met de ombouw van de achteras ;)@InjectTheVenom wrote:
Kan Cope eigenlijk aan meer komen als op de website staat dan?
jazeker, naar mijn weten kan hij aan heel veel dingen komen, ik heb al verschillende keren een mailtje gestuurd met de vraag of hij een ondd kon leveren die niet in de webshop staat en dat kon die! duurdt alleen iets langer voor je het binnen hebt omdat hij op zoek gaat voor je!
Ik ben echt heel erg te spreken over de service van hun!Ik heb hem gezien, de originele kleur was inderdaad oker.
Ook stond de accu achterin, maar was 90 graden gedraait tov. de TE2800
Hoewel het kenteken van 74 is, is het toch een A1 chassis dus zonder b-stijl, maar wel weer met de kleine luchtroosters.Toch nog maar wat foto’s van de vooras gemaakt.



Auto is inmiddels verkocht, wie weet zien we hem nog eens weer.
-
AuteurBerichten