Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@wim-v6 wrote:
@Duurt wrote:
@Astraman wrote:
@Duurt wrote:
Deze gister gespot bij de camping


misschien een speciaal model?
Nee niet speciaal, in bepaalde landen is de G nog een hele tijd leverbaar geweest, dus deze is waarschijnlijk van na 2004 en de 1.4 is er altijd al geweest alleen niet in NL.
Nu ben ik niet zo’n Astra kenner, maar met opschrift Classic had ik ze nog niet eerder gezien
De Classic is inderdaad een lang doorlopend ouder model als de nieuwe er al is, deze is tot goed in 2008 doorgeleverd als Classic.
Nu heb je ook nog de Astra-H Classic, Veelal verkocht in het oostblok als Sedan..
die 1.4 16V hadden ze hier in NL juist Wel moeten leveren, is een Heerlijk motortje, Vlotter, zuiniger, en rsutiger als de 1.6 8V die hier geleverd is..
De Classic is er ook met de 1.4 16V Twinport motor geleverd, evenals de 1.6 16V Twinport..Willem
Ik heb de foto nog even bekeken, maar dit is ook een twinport, ook de emblemen op de deuren kwamen mij niet bekend voor.
auto trouwens gespot in KroatiëVorige week had ik het met een vriend over dit verhaal,
en hij adviseerde me van dam motorrevisie in leersum.
Lekker kortbij en erg betrouwbaar.http://www.motorenrevisie.info
Binnenkort maar eens binnen vallen.
@Astraman wrote:
@Duurt wrote:
Deze gister gespot bij de camping


misschien een speciaal model?
Nee niet speciaal, in bepaalde landen is de G nog een hele tijd leverbaar geweest, dus deze is waarschijnlijk van na 2004 en de 1.4 is er altijd al geweest alleen niet in NL.
Nu ben ik niet zo’n Astra kenner, maar met opschrift Classic had ik ze nog niet eerder gezien
even de aanvulling nog van de foto’s van vorige week!


stuk bodem zo ver klaar!

ook het hoekje van het schutbord rot.

naast de doorvoer vd kabelboom is het schutbord gescheurd.


steun stuurhuis verwijderd.



zelf een passend plaatje gemaakt. alleen foto’s hoe het er in zit moet ik nog uploaden!


en uiteraard weer passen!!de rode 8v is te bekijken op sevenum!! op zaterdag :agent
ook van Petra en mij gefeliciteerd :wub
als we weer eens in Nederland zijn komen we zeker eens langs :agent
Deze gister gespot bij de camping


misschien een speciaal model?
he vince, je to do lijstje is inmiddels een flink korter he :vertag :vertag
enne misschien ff een sneak priev :vertag ??? of laat je ze hier toch wachten op de dag dat ie af is :D :D
Johan en Stefan, veel kilometers gewenst met jullie nieuwe aanwinsten :thumbup
vandaag trouwens nog een beige B Manta in Sibenik gespot
@funkycorsa wrote:
@patrick v voorn wrote:
@funkycorsa wrote:
:shock: dat zou kunnen, haha ik woon in de enk, vlakbij het e&e. De 3DE wijkenaar is bordeaux beauty en geloof dat de brandweer blitz ook nog gaat uit wijk :lol:
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Bordeaux beauty is alweer een heel tijdje gewoon Patrick :thumb maar ik zal eens vragen aan daan of hij de blitz mee neemt!!
Maar kolere, funky je woont letterlijk om de hoek bij me en je hebt mn dett nog nooit zien staan???
Wanneer het weer mee zit ben ik er op zaterdag!!:wtf mischien moet ik dan maar eens langs de hans anders :hmmz
haha, ach zelfs met fitness herkende ik je niet :roll:
-offtopic weet zeker dat je regelmatig hier langsrijdt maar je moet t maar net weten anders zie je het niet! :D
wanneer ben je er weer eens, heb je al een tijd niet gezien! ben je alweer lekker op conditie??? :jerry :jerry
on topic!!
Daan wist nog niet welke auto meeging! wanneer het een beetje weer is zouden ze er wel weer bij zijn!!
Wanner het slecht weer is zal ik ook niet zo’n vaart maken om er te komen! maar stiekem hoop ik wel op mooi weer!!@stefke1984 wrote:
Mooi werk, je steekt er echt wel de nodige tijd en middelen in.
Begrijp alleen niet waarom je steeds het dash erin laat zitten :???:@patrick v voorn wrote:
update!
ook het dashboard en hemel er nog even eruit gehaald en tegen de vrouw er zin in maar op de logeerkamer neer gegooit :angel
morgen weer verder!!een week of 4 geleden verwijderd :angel
bedankt voor het compliment!
je spoelt het stof van het schuren wel op de juiste manier weg :thumb hein*k*n :vertag
m’n ouwe filterbakkie wordt weer lekker verwend zo!
ga zo door!
@trashmetal wrote:
@kaneelschep wrote:
Ziet er erg goed uit zo!! Je dynamo laadt alleen wat weinig bij ;)
Ben elke keer weer jaloers als ik een mooie gsi kadett E zie…. Mis de mijne best wel :(En dat is te merken….. :D geeft niks hoor ;)
Erg gave kadett, hopen dattie zo blijft :thumb
Niet dus!!!
weer 1 platgedrukt, was volgens mij nog een aardig harde kadett! :hmmz
Ben ik het mee eens!
Nu kan de spuiter wel de menie ”isoleren” dat spuiten wel gaat,
maar epoxy is een veel beter idee.Epoxy is harder en ”dichter” dan menie.
Heb al eens vaker gezien dat menie toch vocht doorlaat en het plaatwerk er onder toch ging roesten.
Kijk eens op http://www.rustbuster.nl daar hebben ze voor de hobbyist perfecte alternatieven!zo heel speciaal is het niet, heeft de vorm van een kegel waardoor je niet kan verlopen!
de boor is op het dikste punt 14mm waardoor je niet een v vorm in het plaatwerk krijgt!@Vinci wrote:
@patrick v voorn wrote:
dus ik zal ze groter moeten boren! :hmmz :hmmz dat zal best nauw luisteren denk ik!
Volgens die Engelsen is de bus inwendig gewoon 14mm, dus dat zal het uitboren misschien wat makkelijker maken.
Ik heb hier vandaag een speciale boor voor gekocht! dus als jij ze ook groter moet boren bij jouw straks, kan je altijd de boor even lenen van me!!
wat is iedereen druk met die lampjes :jerry :jerry
als ik ze echt zo hard nodig had, had ik ze al lang gehad!
Wilde er alleen maar mee aangeven dat de onderdelen van kadett aan het op raken zijn! :Dvanavond weer lekker op pad geweest met m’n kadett om het achterpaneel op te halen!


Nu heb ik voor voorlopig genoeg plaatwerk in huis om eens een poos vooruit te kunnen! :vertag
@vincent23 hoor het wel kerel :thumb[/quote]
:shock: dat zou kunnen, haha ik woon in de enk, vlakbij het e&e. De 3DE wijkenaar is bordeaux beauty en geloof dat de brandweer blitz ook nog gaat uit wijk :lol:Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk[/quote]
Bordeaux beauty is alweer een heel tijdje gewoon Patrick :thumb maar ik zal eens vragen aan daan of hij de blitz mee neemt!!
Maar kolere, funky je woont letterlijk om de hoek bij me en je hebt mn dett nog nooit zien staan???
Wanneer het weer mee zit ben ik er op zaterdag!!deze mannen moet je eens benaderen.
http://www.pandertax.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
zij hebben mijn champ getaxeerd en zitten door het hele land!
zij taxeren op basis van meerdere factoren als alleen maar uiterlijk :thumb@Corsa_GSi wrote:
Ik zou op zoek gaan naar 20SEH zuigers en nokkenas, dit levert je wel wat extra vermogen op.
En je gebruikt origneel GM spul.
Dan alles doen wat jij al zegt en de boel laten afstellen (chip op maat).Kan je OMR aanbevelen zitten wel in Hengelo.
http://www.motorenrevisie.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;Ik hoef niet zo zeer extra vermogen, maar het is wel een idee om nokkenas en zuigers van een seh te gebruiken!
Verder ben ik echt op zoek naar een bedrijf die aan mijn wensen kan voldoen, misschien is het wat, zal eens op de website kijken!
bedankt.ik heb idd alleen de onderste gaten verplaatst, de bovenste gaten kan je niet verleggen aangezien dat “gootje” in de weg zit!
heb eerst het gat met een ronde vijl uitgevijlt naar beneden (de helft) en daarna het plaatje er achter geplaatst en gehecht.
daarna vanaf de voorkant het gat naar beneden vol gelast (vergeet er niet een bout in te draaien) na het lassen de bout er uit en vlak slijpen.Het is nog niet helemaal perfect, wil nog een paar dingetjes verbeteren dat je er echt niks meer van ziet! :angel
maar let op, het is nogal een karwei dit als je het perfect wil doen!
ben vanmorgen om ong 10uur begonnen en ik was om 1600 pas zo ver dat ik m thuis kon passen!
nu heb ik vanmiddag wel een uur met mn tante zitten tafelen :jerry :jerryclassicparts heeft ze volgens mij niet meer!
dus ik heb het hele deel veranderd dat t wel past op mn 16v!Maar doe je nog wel eens wat aan de dett?
Ben wel benieuwt hoe hij er bij staat nu!
:angelIk dacht gisterenavond: wat is restaureren als je geen uitdagingen aandurft.
Dus vanmorgen beide bodemplaten en wat gereedschap enz in de auto en naar mn oom!
Hij heeft veel meer ruimte en veel meer gereedschap :angel


hij heeft een kolomboor dus, losboren die handel.

steun los!




steuntjes vd spoorstang los.


oude troep!

in de ijzerbak die zooi.


ook het verloop aan de bovenzijde aangepast naar schutbord voor schakelstang binnendoor.


resultaat!

terug naar huis en passen!


zoals jullie zien past t perfect :thumb
nu vd week dat grote gat nog dichtlassen en de motorsteun terug zetten van mn oude plaat op de nieuwe dan hele deel in de epoxy en dan hebben we dit gehad!kreeg ook vandaag een mailtje dat mn binnenpaneel voor linksachter ook binnen is! :wub
even een vraag over de draagarm bevestiging/ bodem
hier heb je de verkeerde!

en hier de goede!!
waar heb je de goede plaat vandaan??ik heb de mijne er ook uitgeslepen om te vervangen maar heb ook de verkeerde!!
Vandaag maar bij de opel dealer binnen gelopen maar denk dat ik echt goed moet gaan zoeken.
er is helemaal niks meer leverbaar van kadett.
Ze konden me zelfs niet meer helpen aan lampjes voor mn digi dash :swearHet wordt nu toch steeds lastiger aan oem spullen te komen :hmmz
miss toch in de toekomst uitwijken naar goedkope immitatie troep :cry :hmmz
Morgen ga ik dan maar de bodemplaat aanpassen!!
:kewlpics komen later weer.
Het is vandaag gelukt om het schutbord/bodemplaat geheel te verwijderen.
verassend om te zien dat alles wat er onder vandaan kwam er goed er uit zag maar het deel zelf had het geen jaar meer uitgehouden!Nu ga ik toch eens beginnen aan een zoek tocht naar een opel oem exemplaar voor een 16v, mocht dat echt niet lukken pak ik degene die ik heb en pas ik die aan, maar in eerste instansie vindt ik dat toch erg veel werk!
ook het losboren is echt f**king veel werk, dit doe je echt niet even in een avondje!
zal gauw de foto’s er bij plaatsen,
***edit** foto’s toegevoegd





morgen maar eens een bezoekje brengen aan de opel dealert voor info en matriaal!
-
AuteurBerichten