Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@gsipiloot wrote:
Misschien een stomme vraag maar past dat ook op een astra? Astra f
Stomme vragen bestaan niet ;)
Maar aangezien de ruit van de Astra dezelfde oppervlakte heeft past de bx wisser daar ook op.
Hoe je het parafaan verhaal moet aanpassen weet ik eigenlijk niet.
Bij de kadett kan je een Engelse lange parafaan helft gebruiken maar bij de Astra zitten de beide gaten in de lange helft dacht ik.
Misschien een topik openen of zoekfunctie gebruiken in het Astra gedeelte :vertagmooi dat ze niet naar het buitenland gaan :thumbup er zijn er al genoeg uitgevoerd
buysell/single_ad.php?ad_id=8883
je gaat toch niet stoppen met de hobby :cry
hopelijk gaan ze niet naar het buitenlandinterval op de Kadett D gebouwd en behuizing om stuuras vernieuwd
@kadett4x4 wrote:
Hallo
ik heb hier nog een 1 armige wisser liggen voor op mijn kadett, maar wil een andere wisserarm.
heb er nu een van, ik dacht een seat, maar vind hem nogal kort.
ik heb gemeten, en kan van bevestiging tot het eind van het wisserblad, iets van 65cm kwijt.
zou ook meteen een met geïntegreerde sproeiers willen hebben.
weet iemand welke wisserarm ik kan gebruiken, zonder al te veel aan te moeten passen.
weet dat er van renault espace 2, mercedes vito, citroen bx, peugot 406, en lotus elise zijn, maar weet niet of ze zo passen.
wie weet een antwoord????groeten.
Gerwin, je moet die van de citroen bx hebben.
Deze heb ik er zelf jaren geleden ook op gehad en past het beste!
Ik had alleen de geïntegreerde sproeier laten vervallen, dus daar moet je zelf even wat op bedenken!ze zijn niet allemaal het zelfde, in die van mij zat er een met aanzuig en retour leiding die in mijn geval niet werden gebruikt http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m813098777-goedwerkende-vdo-opel-tank-vlotter-gt-e-gs-e-of-diesel.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller” onclick=”window.open(this.href);return false;
hij past wel precies maar als hij vol was gaf hij te weinig aan en als hij leeg was stond de meter net boven het rood, nu kun je het stangetje wel verbuigen zodat hij als hij leeg is ook op het goede punt staat maar als hij dan vol is staat hij natuurlijk nog lager als eerst, eigenlijk zou je het stangetje moeten inkorten.
onlangs een nieuwe van Cope er in gezet en werkt weer prima.
Voor de Kadett D moet je even opletten dat je er niet een hebt van een station, die zijn weer anders dan de hatchbackHier de TE weer voor twee APK gekeurd :thumbup
die van mij vloog bij het demonteren uit elkaar, je kunt beter van achter er tegenaan drukken dan de voorkant omhoog te wippen maar twee componentenlijm doet wonderen en Cope heeft ze eventueel nog met nul uren op de klok
klokje was ook het eerste wat er bij mij in is gekomen
Een GT/E tank zou dan ook kunnen, wel even kijken of de slangen tegen diesel kunnen
het was ook maar een vraag, het is ook maar even afwachten wat voor weer het word
@marcohgd wrote:
Vandaag de tweeling broeder van mn kadett gespot, en jawel hij staat sinds kort in dezelfde straat als de mijne.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
kijk maar uit, direct ook nog jonge Kadetjes ;)
nu zit er onder mijn Kadett D deze vlotteraansluiting
Het is een gewone 1200 en de aansluitingen zijn afgedopt en de benzine komt op een andere plaats uit de tank, probleem is dat als de tank vol is staat de meter op driekwart en als hij echt leeg is staat hij nog net boven het rood, iemand enig idee wat voor tankvlotter dit is?
Heb wel eens gehoord dat ze een Calibra schuifdak in een manta gebouwd hadden
moet je niet in de verkeerde stappen, is mij bij mijn Manta ook eens overkomen en daar zie je niet zo gauw een tweede van, leuke velgen trouwens, lijken wel BBSjes
staat er weer 1 op Mp te koop
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m806876788-opel-kadett-d-cabrio-bieber.html?c=c40de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
zal het dezelfde zijn als die hier een tijd terug op dit forum te koop werd aangeboden, zaten toen gekleurde stickers op en was geen kap bij
heb ze inderdaad er af gehaald en zien er beiden identiek uit, 1 is nu bij de maker, als ze er weer in zitten gaan we het proberen
Bedankt voor de reacties, ik ben zelf niet echt bepaalt onhandig en zal na enig zoeken er wel uit gaan komen maar heb gewoonweg de tijd niet. Ik hoopte dat het een bekend “kwaaltje” is.
Het doet me ook echt denken aan de kleppen of iig in die richting, maar ik moest denken aan de Vectra van m’n vader die vorig jaar begon te tikken en daar klonk het als een kapotte vacuümpomp maar bleek achteraf een versleten distributieketting te zijn!
Wat btw ook als eerste opgemerkt werd door wim-v6 :angelOver de olie, ik heb me laten vertellen dat het niet goed is om van een synthetische olie (5w40) over te stappen op een half syntheet (10w40) ivm de reinigende werking van de olieen. Correct me if i’m wrong! Bovendien moet ik nog nagaan welke olie er gebruikt is.
Wat betreft de radio, hiervoor hadden we een Astra g en daar had ik ook gewoon een andere radio in gezet, maar bij de zafira B zit de bediening van de bc verwerkt in de radio.
Dus een andere radio er in zetten kan zonder problemen maar dan kan ik de bc niet meer bedienen.Wie o wie??
zit de ventilator niet omgepoold, als hij aan gaat moet hij de lucht in rijrichting blazen
revisiemotoren hebben wel eens een plaatje over het serienummer geplakt
als je aan de krukas draait zou iedere tuimelaar eens in de 2 omwentelingen een keer los hebben gezeten, als je de eerste bougie er uit draait kun je het bovenste dode punt voelen, dan moeten je 4 tuimelaars kunnen bewegen, een rondje verder de 4 andere, kun je niet de krukas verdraaien dan zet je hem even in z’n 4 en verplaatst de auto een beetje.
Mocht er een tuimelaar niet los komen van de bewuste cilinder dan moet je hem een beetje losser zetten en weer de krukas draaien om te zien of hij los komt.
De uitlaatspeling moet iets meer zijn dan de inlaat, inlaatklep zit tegenover het spruitstuk van de inlaat en uitlaatklep tegenover de aansluiting van de uitlaat, kan niet missen :angelheb je ook al geprobeerd de kleppen te stellen?
Nu worden we ook nog verplicht om naast de toch al hoge wegenbelasting ook nog tol te gaan betalen
http://xandernieuws.punt.nl/content/2014/04/EU-wil-dat-alle-automobilisten-in-heel-Europa-tol-gaan-betalen” onclick=”window.open(this.href);return false;@black_astra wrote:
Zondag 20 april in Norg en later Bij Assen een hele colonne met c kadetten. Volgens mij waren jullie met een toertocht bezig :thumb
klopt, Kadett C team Drenthe
-
AuteurBerichten

