Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@VasLegas wrote:
Bij deze :





Zoals jullie zien , is dit eigelijk een astra of corsa model (weet het niet exact) aangezien er in de front cover een ‘knik’ zit die in een vectra dash niet voor komt .
Mij stoort het niet maar het is iets om rekening mee te houden moest dit je wel storen en je eentje wil bestellen.Ook is men bij mijn bestelling het geheugenkaartje met gps programma vergeten bijvoegen. ik heb hier woensdag voor gemailt en wacht nog steeds op reply. Snel zijn ze toch niet bij die TJM.
Al bij al een erg prettige radio tot hier toe, hij is snel genoeg en sync met iphone via kabel of bluetooth werkt perfect. Ik weet niet of ik het vaak ga gebruiken maar het is handig om te hebben.
Hoi VasLegas.
Hoe bevalt deze radio zo na ruim een maand?
Ik wil voor in onze zafira ook deze radio bestellen maar welke heb jij besteld?
Wij hebben namelijk die met knik nodig maar op de website is het niet goed te zien welke ik bestellen moet.
Vr. Gr Patrickleuk al die reacties, ik wist het natuurlijk wel maar wilde even weten of er nog oplettende mensen waren, de opzet is geslaagd :angel
ik meen dat de GT/E ook een verstevigde vooras hadden
@midnight black wrote:
Gefeliciteerd met je dochter! En nu met de paplepel aan de gang…..
Thanks, ze mag af en toe mee in de kadett en dat vindt ze nu al leuk dus dat komt wel goed denk ik :thumb
@kadett4x4 wrote:
Hey, gefeliciteerd gozer.
Een kleintje is altijd leuk, veel plezier ermee.
ga je dit jaar nog naar sevenum, word weer eens tijd om te babbelen.groeten.
Sevenum staat idd op de planning, wordt wel maar 1 dag maar kom je zeker even opzoeken.
Beetje afhankelijk wat voor weer het wordt maar Miss dat de kleine meid wel mee komt ook :angelvind ik leuk :thumbup
maar eens een laag stof van het topic blazen!
het is inmiddels bijna een jaar geleden dat ik voor het laatst aan de auto heb gewerkt.
Alle plannen zijn gewijzigd, zo komt er voorlopig geen nieuwe garage, staan de auto`s alweer een lange tijd thuis en ook de onderdelen!
de astra heeft het veld moeten ruimen en betreft de 16v champ is er wat veranderd in het oorspronkelijke plan.Dit alles heeft een rede, namelijk september vorig jaar bleek dat er een nieuw klein opel liefhebbertje onderweg was dus moesten de prioriteiten bij de baby gelegd worden ipv garage of auto.
Nu na een hele winter en voorjaar verbouwd te hebben in huis en een kerngezonde dochter te hebben gekregen hebben we de astra omgeruild voor een zafira b en ben ik inmiddels weer aan toe om aan de auto`s te werken.De 8v heeft een paar weken geleden een glans apk gekregen en is weer voor 3 jaar getaxeerd
Deze gaat over een paar weken weer mee naar sevenum.
Heb er weer zin in :thumbje kunt het ook gewoon testen door hem in de versnelling te zetten, de beide achterwielen opkrikken, als je het ene wiel vooruit draait moet het andere wiel ook vooruit draaien, draait die juist de andere kant op zit er geen sper in, ook kun je hem in de vrijloop zetten en als je de wagen aan 1 kant opkrikt en aan dat wiel draait moet er weerstand te voelen zijn.
scheelt weer een pakking.
Als je hem dan toch los haalt kun je gelijk zien wat voor overbrenging er in zit, de verhouding staat op het kroonwiel, misschien wel een 3,18, deze zat indertijd onder een GT/E en zijn al behoorlijk zeldzaam.
Is hij nog wel stil, is ook altijd goed om te weteneen sper was een optie die je wel eens in een SR tegenkwam omdat die wat meer voor sportievere rijders bedoel was, alleen een TE2800 was standaard voorzien van een sper. Het deksel van een originele sper is een beetje anders, staat iets over de speciale olie die er in moet op.
ik denk dat de koop van een GT/E niet overgaat vanwege de foto’s, een liefhebber is al blij met alles wat aangeboden en er wel een ritje voor over heeft, ze worden al behoorlijk zeldzaam
@Fearless wrote:
als ik ga googlen op gevulde lasdraad 0.8 kom ik er zat tegen.
Werkt dat een beetje? Zijn je lassen dan ook net zo mooi als met gas?
Ik heb net weer een nieuwe gasfles. Elke keer als ik een avondje wil doorstoken is mn fles weer leeg. (gebruik hem ook voor andere zaken, dus het gaat vrij snel)
Dan wil ik wel eens die gevulde draad in mijn machine proberen.Het werkt zeker niet zo mooi als met gasfles lassen, ik gebruik het al jaren maar je krijgt er hele ongelijkmatige lassen van en voor zichtwerk is het ronduit $%# ook spettert het als een idioot, maar aangezien je met het lassen aan auto’s het meeste gladslijpt werkt t dan wel prima.
Voor ts je zou de website van rustbuster eens kunnen raadplegen, hier koop ik m’n spullen, ze zijn niet de aller goedkoopste maar wel topkwaliteit voor het geld.
Leuke wagen, in die tijd had je ook de Olympia en de Kiemen coupé, heb je ook een foto van de Ranger?
Deze heeft in tegenstelling tot de Record een bobbel op de motorkap, nu weet ik niet meer of de Record diesel dezelfde bult hadEn weer staat er een Bieber in de uitverkoop
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m821544459-opel-kadett-kadett-bieber-cabrio-1981.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/kadett-d-gte-bieber-cabrio/208008518-216-1907?ref=search” onclick=”window.open(this.href);return false;
gisteravond toevallig ook langsgereden en geen Manta zien staan, anders was het me wel opgevallen, ik ken hem trouwens ook niet
gisteravond een oranje Kadett D gespot in Haulerwijk met TT in het midden van het kenteken
hopelijk hebben ze nog WK sjaals in Roden, in ieder geval bedankt voor de tip :thumb
hij zit er inmiddels op en rijd super, hiermee is de Pierburg Solex een spartaans ding, zowel koud als warm loopt hij mooi rond, ben benieuwd naar het verbruik, had de 1200SC ook 60 pk?
ik kon het sleuteltje voor de spruitstukbouten niet vinden, heb inmiddels een ander setje doppen en had eigenlijk vandaag de carburateur er op willen zetten maar toch maar naar Bockhorn geweest, ik was de enige met een Kadett D daar, maar was ook voor auto’s tot en met 1980. Heb daar ook nog even in een Duitse vraagbaak gekeken van een Kadett E maar deze carburateur werd daar niet in beschreven
dat is goed dat je het zegt, mijn Kadett heeft maar 1 brandstofleiding, het lijkt alsof beide aansluitingen op dezelfde kamer uitkomen, die van mij komt ook van een D Kadett af, een aansluiting hebben ze afgedopt.
Misschien dat er een drukregelaar achter heeft gehangen of waardoor de brandstofpomp altijd zijn druk kwijt kan of zoIk denk dat deze wel beter loopt dan de Solex, hij ziet er in ieder geval wel indrukwekkender uit.
Ik heb de carburateur al maar kan de dop om de spruitstukmoeren los te draaien niet vinden.Heeft de 1200SC ook 60 pk, en hoe krijg je het voor elkaar om een 1200 vast te laten lopen?
@InjectTheVenom wrote:
Helemaal goed OlafK dat is precies waar ik aan zat te denken :thumb Wil uiteindelijk natuurlijk wel een bedrag genoteerd krijgen dat de door mij gedane moeite/investering weerspiegelt.
Ik heb vorige week mijn champion voor de 2e keer laten taxeren door Pandertax Amersfoort.
Wat belangrijk is om te weten dat er een verschil is tussen de “echte” waarde en vervangings waarde.
Mijn auto werd ver boven verwachting getaxeerd :wtf maar dat bleek dus de vervangingswaarde te zijn, hier in zijn ook de kosten verwerkt om een gelijkwaardige auto terug te kopen.
Deze waarde is erg belangrijk om m volledig casco te verzekeren.
Zegt dus niet zo heel veel over de echte waarde, als de auto wat zeldzamer wordt wordt de zoektocht ook langer en dus kostbaarder.Ik ga m ook nog ” echt” laten taxeren een keer!
-
AuteurBerichten









