angelg7

Aangemaakte reacties

24 berichten aan het bekijken - 76 tot 99 (van in totaal 99)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: elektronica probleem Corsa D 1.3CDTi 90pk #17814826

    Heb je tijdens de laatste rit toevallig gemerkt dat je lichten zwakker gingen branden.
    Want dan zou het bv kunnen zijn dat je dynamo niet bijladen waardooor je de accu leegtrok.
    Maar het kan ook zijn dat de spannings regelaar stuk is en je de accu dus overlaad, waardoor deze stuk is gegaan.
    Dus ik zou het toch wel even laten testen, anders is de nieuwe accu ook zo weer stuk.

    In reactie op: C14se start niet #17813911

    Morgen :o, dan toch wel na de kerkdienst ;)

    Succes, ben echt benieuwd wat het nu is :hmmz.

    In reactie op: Geen knipperlichten, hoe kan dat nou #17815874

    Weet niet waar of hoe de schakelaar zo zit bij een corsa a tr,
    maar is het niet mogelijk om via radio ruimte bij schakelaar te komen.
    Dan zou je ff radio eruit kunnen wippen en kijken/voelen.

    In reactie op: Hoofdsteunen achter.. #17815590

    [rquote=1866670&tid=142507&author=bjorn1988]Ik heb zelf ook een CDX, en heb de hoofdsteunen eruit gehaald, vondt het geen plaatje. Dus, maar in de CDX variant zitten idd 2 hoofdsteunen[/rquote]

    ff off topic, maar zie dat je uit herkenbosch komt.
    Doe je Prins Carnaval (Jens) de groeten zijn paintballteam maatje Twan ;)

    In reactie op: Hoofdsteunen achter.. #17815588

    [rquote=1866621&tid=142507&author=Dunc][rquote=1866562&tid=142507&author=BlackDevil]Volgens mij was de CDX de enige modelvariant in die tijd die standaard 3 hoofdsteunen in de achterbank had.[/rquote]

    CDX, was dat niet de dieselvariant?[/rquote]

    Nee cdx was uitvoering, die van ons is ook een cdx bwj 1996 met een x14xe motor (benzine)
    Wij hebben ook hoofdsteunen achterin,
    dat was voor ons ook een reden voor de cdx (ook opgroeiende (b)engels) te gaan.

    In reactie op: C14se start niet #17813909

    die benzine pomp die je hebt vervangen is die electrisch en heb je die nog, want dan zou je met een jerrycan en en die pomp(met wat draadjes en slangen) het rechtstreeks aan kunnen aan sluiten zodat je de rest omzeilt.
    Gewoon om te testen.
    Wel opletten dat je geen vonk maakt met benzine dampen, maar dat wist je zelf al denk ik.

    In reactie op: Hoe verwijder je dat 3e remlicht bij die corsa? #17812896

    [rquote=1866205&tid=142171&author=Dunc][rquote=1865318&tid=142171&author=angelg7]Volgende stap is, achterruit blinderen :D;)

    Maar netjes gespoten en dat voor een beginner;)[/rquote]

    Gnah, gnah..btw, ik zag dat jij ook een mooi setje voor de Corsa hebt gescoord tw. voor- en achterspoiler. Ziet er keurig uit!
    Nog een proffessionele spuiter nodig? king:[/rquote]

    Zijn complete bumpers ;) en sideskirts komen er ook aan als het goed is.
    Dankje voor je aanbod, maar denk dat ik de corsa gewoon voor het mooie helemaal overblaas (in de spuitcabine).
    Want wil zowiezo de achterklep, motorkap(deukje en booskijkers aanlassen), voor en achterbumpers, wielrandjes, sideskirts, rechts voorscherm en rechts voorportier(krasdeukje) spuiten.
    Heb helaas nog geen achterklepspoiler (5drs)

    In reactie op: C14se start niet #17813904

    Haal je benzine dop er eens af, misschien dat de ontluchting stuk/verstopt is,
    waardoor hij vacuum trekt.
    (even starten met de dop eraf)
    Misschien heb je weleens een sissend geluid gehoord als je benzine dop eraf draaide, dan trekt hij dus vacuum.

    Het is dat de corsa geen veiligheids knop heeft voor de brandstof toevoer af te sluiten bij aanrijding,
    anders zou het daar ook in kunnen zitten, dan heb je namelijk hetzelfde effect.
    Daarom denk ik dat je het in de brandstof toevoer moet zoeken.
    Omdat je aangeeft de rest allemaal gecheckt te hebben.
    Oja check ook even of je vlotter in de tank niet blijft hangen,
    want dan zou het weleens kunnen zijn dat je tank leeg is,
    dit heb ik eens gehad bij mijn zwager, en wij maar zoeken waarom hij niet starten wilde.

    In reactie op: Tech vraag LCD Display schermpje en lampjes. #17814956

    Stond al ergens op forum met een link.
    Want er is een hele mooie met duidelijke foto`s.

    op deze regel klikken voor de link.

    In reactie op: Hoe verwijder je dat 3e remlicht bij die corsa? #17812892

    Volgende stap is, achterruit blinderen :D;)

    Maar netjes gespoten en dat voor een beginner;)

    In reactie op: Hoe verwijder je dat 3e remlicht bij die corsa? #17812880

    hmm geloof dat ik binnenkort als de foto`s erop komen jaloers wordt,
    grrrrrrrrrrrrrrrrr waarom moest de vrouw nu weer een 5drs
    Dus Dunc waar blijven de foto`s.

    In reactie op: stoplicht schakelaar kadett e #17799176

    chips die wil ook hebben dacht ik, toen ik de topic titel las.
    Altijd handig als je het stoplicht kan bedienen,
    maar helaas gaat het over de remlicht schakelaar:D;)

    In reactie op: CORSA B 1400 , 16V #17810860

    kabel 1 bij bougie losmaken, kabel volgen naar de bobine en daar losmaken.
    Dan de nieuwe kabel met nr 1 monteren.

    Dan ga je aan kabel 2 beginnen, losmaken bij bougie , kabel volgen en losmaken bij bobine.
    Dan nieuwe kabel 2 monteren.

    enz 3

    enz 4

    In reactie op: CORSA B 1400 , 16V #17810858

    1 is aan de kant waar je v snaar zit, en dan verder tellen.
    En dan niet alles tegelijk losmaken, maar 1 voor 1 vervangen.

    In reactie op: 19-FN-XS leeft ie nog? #17809420

    Wachten op keuren, oftewel de bekende wok melding is toch alleen als de auto schade heeft.
    En je de auto bij rdw moet laten zien.

    In reactie op: Kleur auto??? #17808824

    Mijn vader heeft eens een kadet c coupe gehad,
    en die was ook knal oranje.
    Kleur nummer weet ik zo niet meer,
    maar de naam was als ik me goed herinner “signal rood”.
    Dit was de orginele kleur van de fabriek, hij had hem nieuw gekocht.

    In reactie op: Corsa B achterlichtunits vervangen.. #17805955

    Nee Ton tussen de auto en de achterlichten moet vocht dicht zijn anders wordt je kofferruimte nat.

    In reactie op: luidsprekers vervangen Corsa B 3drs `97 #17807040

    @ Ton, waarom wil je 3x weten waar die winkel zit;):D

    IK heb voor de corsa van de vrouw gewoon ringen gemaakt van mdf en dat werkt perfect.
    De magneet van de box paste precies in het orginele gaten in de deur.

    In reactie op: Gespot Oranje b-corsa #17800347

    [rquote=1848424&tid=140784&author=richardschaeks]Ik heb
    Ik denk toch dat ik voor die tupperware ga! ik vind hem mooi alleen velgen niet maar ik heb nog hele mooie hier liggen dus dat komt goed! en ja de risico van scheuren neem ik dan he![/rquote]

    die velgen vindt ik wel mooi ;)
    de hele auto ook wel, maar dan om te zien.
    Bij mij moet het ook functioneel zijn

    In reactie op: Gespot Oranje b-corsa #17800334

    voor showauto is hij wel leuk,
    maar als je er regellmatig in rijd zullen de naden zeker scheuren (door bewegen vd carrosserie tov kunstof bumpers trillingen),
    met ale nadelige gevolgen.
    Als er scheuren in de lak komen, komt er vocht onder en dus gaat de lak los/gaat het roesten.
    Kunstof en metaal hebben een verschillende uitzetting als het warm wordt, door bv de zon,
    waardoor er dus ook weer scheuren ontstaan.
    Dus bedenk goed wat je met de auto wil gaan doen, anders is het zonde geld.

    In reactie op: Gespot Oranje b-corsa #17800321

    ok dat kan het idd wel, dacht dat deze ook onder geschroeft zat.
    :wors

    In reactie op: Gespot Oranje b-corsa #17800318

    ziet er netjes uit, maar owee als je een keer een steentje tegen je koplamp krijgt waardoor er een scheurtje ontstaat.
    Hoe wil je deze dan ooit verwisselen.

    In reactie op: Airco ombouwen #17791572

    is wel een ander merk, doe eens >>hier klikke<<

    In reactie op: Restauratie Michalak Corsaspider (Verkocht) #17304700

    Origineel gepost door the_body_docter
    vind het allemaal goed enmooi maar er staat 1 woordje in wat mij totaal niet zind:cry

    en dat is SPUITPLAMUUR en de reden is dat ik in het verleden al vel hel veel retauraties gezien en gedaan heb en het is altij waar spuitplamuur zit dat er blazen komen of in mijn geval op mijn astra cabrio zes jaar na de reparatie komt de lak er gewoon af de spuitplamur heeft blijkbaar vocht gezogen omdat auto weinig rijdt met dezastreuze gevolgen

    sedert dat ik dat gezien heb en meegemaakt zweer ik noooit nog spuitplamuur te gebruiken

    dan maar wat langer schuren en twee maal grondlak erop en dat brengt tot op heden geen problemen

    het beste zou zijn (nog niet zelf gedaan )
    epoxie grondlak om alle polyester en onderliggende lagen te isoleren en dan nat in nat gewone grondverf en dan laten drogen en schuren heb zo porsches gezien en moet zeggen geen aftekeningen en perfekt :thumbup resultaat

    epoxie is keihard dus als je graag veel en hard wil schuren moet je er achteraf maar grondlak opzetten :D

    Meestal is het probleem dat de restauratie objecten te lang in de plamuur of (bepaalde)grondverf blijven staan,
    aangezien deze poreus zijn en vocht doorlaten,
    dit trekt in de plamuur waardoor uiteindelijk de onderliggende plaat begint te roesten en dus de plamuur eraf duwt (dat zijn dus de bulten) en dit kan idd lang duren (ligt eraan hoeveel plamuur erop zit),
    maar maak maar eens zo`n bult open dan zal je zien dat ie tot op de plaat los zit en niet de spuitplamuur van de plamuur is losgelaten.

24 berichten aan het bekijken - 76 tot 99 (van in totaal 99)