Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb je tijdens de laatste rit toevallig gemerkt dat je lichten zwakker gingen branden.
Want dan zou het bv kunnen zijn dat je dynamo niet bijladen waardooor je de accu leegtrok.
Maar het kan ook zijn dat de spannings regelaar stuk is en je de accu dus overlaad, waardoor deze stuk is gegaan.
Dus ik zou het toch wel even laten testen, anders is de nieuwe accu ook zo weer stuk.Morgen :o, dan toch wel na de kerkdienst ;)
Succes, ben echt benieuwd wat het nu is :hmmz.
Weet niet waar of hoe de schakelaar zo zit bij een corsa a tr,
maar is het niet mogelijk om via radio ruimte bij schakelaar te komen.
Dan zou je ff radio eruit kunnen wippen en kijken/voelen.[rquote=1866670&tid=142507&author=bjorn1988]Ik heb zelf ook een CDX, en heb de hoofdsteunen eruit gehaald, vondt het geen plaatje. Dus, maar in de CDX variant zitten idd 2 hoofdsteunen[/rquote]
ff off topic, maar zie dat je uit herkenbosch komt.
Doe je Prins Carnaval (Jens) de groeten zijn paintballteam maatje Twan ;)[rquote=1866621&tid=142507&author=Dunc][rquote=1866562&tid=142507&author=BlackDevil]Volgens mij was de CDX de enige modelvariant in die tijd die standaard 3 hoofdsteunen in de achterbank had.[/rquote]
CDX, was dat niet de dieselvariant?[/rquote]
Nee cdx was uitvoering, die van ons is ook een cdx bwj 1996 met een x14xe motor (benzine)
Wij hebben ook hoofdsteunen achterin,
dat was voor ons ook een reden voor de cdx (ook opgroeiende (b)engels) te gaan.die benzine pomp die je hebt vervangen is die electrisch en heb je die nog, want dan zou je met een jerrycan en en die pomp(met wat draadjes en slangen) het rechtstreeks aan kunnen aan sluiten zodat je de rest omzeilt.
Gewoon om te testen.
Wel opletten dat je geen vonk maakt met benzine dampen, maar dat wist je zelf al denk ik.[rquote=1866205&tid=142171&author=Dunc][rquote=1865318&tid=142171&author=angelg7]Volgende stap is, achterruit blinderen :D;)
Maar netjes gespoten en dat voor een beginner;)[/rquote]
Gnah, gnah..btw, ik zag dat jij ook een mooi setje voor de Corsa hebt gescoord tw. voor- en achterspoiler. Ziet er keurig uit!
Nog een proffessionele spuiter nodig? king:[/rquote]Zijn complete bumpers ;) en sideskirts komen er ook aan als het goed is.
Dankje voor je aanbod, maar denk dat ik de corsa gewoon voor het mooie helemaal overblaas (in de spuitcabine).
Want wil zowiezo de achterklep, motorkap(deukje en booskijkers aanlassen), voor en achterbumpers, wielrandjes, sideskirts, rechts voorscherm en rechts voorportier(krasdeukje) spuiten.
Heb helaas nog geen achterklepspoiler (5drs)Haal je benzine dop er eens af, misschien dat de ontluchting stuk/verstopt is,
waardoor hij vacuum trekt.
(even starten met de dop eraf)
Misschien heb je weleens een sissend geluid gehoord als je benzine dop eraf draaide, dan trekt hij dus vacuum.Het is dat de corsa geen veiligheids knop heeft voor de brandstof toevoer af te sluiten bij aanrijding,
anders zou het daar ook in kunnen zitten, dan heb je namelijk hetzelfde effect.
Daarom denk ik dat je het in de brandstof toevoer moet zoeken.
Omdat je aangeeft de rest allemaal gecheckt te hebben.
Oja check ook even of je vlotter in de tank niet blijft hangen,
want dan zou het weleens kunnen zijn dat je tank leeg is,
dit heb ik eens gehad bij mijn zwager, en wij maar zoeken waarom hij niet starten wilde.Stond al ergens op forum met een link.
Want er is een hele mooie met duidelijke foto`s.Volgende stap is, achterruit blinderen :D;)
Maar netjes gespoten en dat voor een beginner;)
hmm geloof dat ik binnenkort als de foto`s erop komen jaloers wordt,
grrrrrrrrrrrrrrrrr waarom moest de vrouw nu weer een 5drs
Dus Dunc waar blijven de foto`s.chips die wil ook hebben dacht ik, toen ik de topic titel las.
Altijd handig als je het stoplicht kan bedienen,
maar helaas gaat het over de remlicht schakelaar:D;)kabel 1 bij bougie losmaken, kabel volgen naar de bobine en daar losmaken.
Dan de nieuwe kabel met nr 1 monteren.Dan ga je aan kabel 2 beginnen, losmaken bij bougie , kabel volgen en losmaken bij bobine.
Dan nieuwe kabel 2 monteren.enz 3
enz 4
1 is aan de kant waar je v snaar zit, en dan verder tellen.
En dan niet alles tegelijk losmaken, maar 1 voor 1 vervangen.Wachten op keuren, oftewel de bekende wok melding is toch alleen als de auto schade heeft.
En je de auto bij rdw moet laten zien.Mijn vader heeft eens een kadet c coupe gehad,
en die was ook knal oranje.
Kleur nummer weet ik zo niet meer,
maar de naam was als ik me goed herinner “signal rood”.
Dit was de orginele kleur van de fabriek, hij had hem nieuw gekocht.Nee Ton tussen de auto en de achterlichten moet vocht dicht zijn anders wordt je kofferruimte nat.
@ Ton, waarom wil je 3x weten waar die winkel zit;):D
IK heb voor de corsa van de vrouw gewoon ringen gemaakt van mdf en dat werkt perfect.
De magneet van de box paste precies in het orginele gaten in de deur.[rquote=1848424&tid=140784&author=richardschaeks]Ik heb
Ik denk toch dat ik voor die tupperware ga! ik vind hem mooi alleen velgen niet maar ik heb nog hele mooie hier liggen dus dat komt goed! en ja de risico van scheuren neem ik dan he![/rquote]die velgen vindt ik wel mooi ;)
de hele auto ook wel, maar dan om te zien.
Bij mij moet het ook functioneel zijnvoor showauto is hij wel leuk,
maar als je er regellmatig in rijd zullen de naden zeker scheuren (door bewegen vd carrosserie tov kunstof bumpers trillingen),
met ale nadelige gevolgen.
Als er scheuren in de lak komen, komt er vocht onder en dus gaat de lak los/gaat het roesten.
Kunstof en metaal hebben een verschillende uitzetting als het warm wordt, door bv de zon,
waardoor er dus ook weer scheuren ontstaan.
Dus bedenk goed wat je met de auto wil gaan doen, anders is het zonde geld.ok dat kan het idd wel, dacht dat deze ook onder geschroeft zat.
:worsziet er netjes uit, maar owee als je een keer een steentje tegen je koplamp krijgt waardoor er een scheurtje ontstaat.
Hoe wil je deze dan ooit verwisselen.is wel een ander merk, doe eens >>hier klikke<<
Origineel gepost door the_body_docter
vind het allemaal goed enmooi maar er staat 1 woordje in wat mij totaal niet zind:cryen dat is SPUITPLAMUUR en de reden is dat ik in het verleden al vel hel veel retauraties gezien en gedaan heb en het is altij waar spuitplamuur zit dat er blazen komen of in mijn geval op mijn astra cabrio zes jaar na de reparatie komt de lak er gewoon af de spuitplamur heeft blijkbaar vocht gezogen omdat auto weinig rijdt met dezastreuze gevolgen
sedert dat ik dat gezien heb en meegemaakt zweer ik noooit nog spuitplamuur te gebruiken
dan maar wat langer schuren en twee maal grondlak erop en dat brengt tot op heden geen problemen
het beste zou zijn (nog niet zelf gedaan )
epoxie grondlak om alle polyester en onderliggende lagen te isoleren en dan nat in nat gewone grondverf en dan laten drogen en schuren heb zo porsches gezien en moet zeggen geen aftekeningen en perfekt :thumbup resultaatepoxie is keihard dus als je graag veel en hard wil schuren moet je er achteraf maar grondlak opzetten :D
Meestal is het probleem dat de restauratie objecten te lang in de plamuur of (bepaalde)grondverf blijven staan,
aangezien deze poreus zijn en vocht doorlaten,
dit trekt in de plamuur waardoor uiteindelijk de onderliggende plaat begint te roesten en dus de plamuur eraf duwt (dat zijn dus de bulten) en dit kan idd lang duren (ligt eraan hoeveel plamuur erop zit),
maar maak maar eens zo`n bult open dan zal je zien dat ie tot op de plaat los zit en niet de spuitplamuur van de plamuur is losgelaten. -
AuteurBerichten