Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
goed om te horen dat je probleemloos op gas rijdt en dat die minder zuinig zou zijn was te verwachten :( maar die extra pk’s… da’s toch verleidelijk… ;)
Over de ketting problemen heb ik gelezen maar ik zou wat meer inhoudelijke reacties over dat motorblok i.c.m. gas willen ontvangen.
iig bedankt voor je antwoordniemand?
Hoi,
Ik ben forum aan t doorzoeken omdat ik precies hetzelfde probleem heb. Stationair doet wat ie wilt. Starten is meestal een ellende. Motor wilt niet aanspringen, ik moet gas pedaal intrappen en dan gaat het wel. Maar….als ik thuis kom, geen probleem. Stationair keurig rond 900. Ik heb alle mogelijke scenario’s geprobeerd: gas of benzine, warm of koud, etz. Geen peil op te trekken. Af en toe loop ie als een zonnetje en ff later valt uit bij de stoplichten.
Ik ben er wel al achter dat dit aan de EGR klep of gasklephuis of stappenmotor ligt (waarschijnlijk). Als buiten iets warmer wordt, ga ik daar aan werken.
@McKaamos
Ik denk dat Es bedoelt dat zij 110 120 kmh gereden en niet dat de koelwater zo warm werd. Maar ik moet bekennen dat ik ook in eerste instantie zo gelezen heb (lol)
@Es
Laat mij aub weten als jouw probleem opgelost wordt (of iemend een duidelijke oorzaak vast kan stellen)
groeten en suc6met alle respect maar dat had ik al zelf kunnen bedenken…
super duidelijk, bedankt,
helaas denk ik dat ik de hele midden console er af moet halen wat er klopt iets niet met de lucht circulatie. Het is zwz iets mis met de blower want deze werkt maar op 1 stand en dan op volle toeren en de twee lucht roosters boven console blazen alleen maar de koude lucht (ongeacht positie van de aanjager). Ben dus nog (lang) niet klaar…;-(okeee,
ff een update, alles werkt prima nu. De rode draden (dikke en dunne) moesten omgewisseld worden. Eeen kroonsteentje er tussen en klaar is kees.
thx voor meedenkenbedankt allemaal voor nuttige tips,
ik heb in mijn iso stekker alleen maar een rode (dikke en dunne) en bruine kabel (en nog een blauw/rood en groen/wit). Gele kabel zit alleen maar aan de speakers kant.
Het beste idee is idd een verloopstukje bij de Heuts halen. Heb daar niet aan gedacht (omdat ik wel de ISO stekkers heb). Ik zal straks vertellen of dit gelukt is.ik zal morgen kijken of ik de rode met gele in de stekker kan omwisselen
en als wij toch over het console hebben, het lampje van achterruit verwarming is ook kapot dus ik weet niet waneer deze aan is, is de verwarming aan als die draaiknop ingedrukt is of andersom?
BTW. v.w.b. kachel schakelaar, ik krijg hem fysiek niet op de 4de stand dus denk dat er iets achter blokkeerter zijn geen draden op de radio (alleen maar een iso socket). Moeten dan de rode en gele draden van de kabelboom omgewisseld worden?
-
AuteurBerichten