Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andreas.Berger
Deelnemeroke, dan bekijk ik me dat even, was wel vanplan om nieuwe vloeistoffen erop te doen, weet niet hoelang de olie em de koelvloeistof erin zit
Andreas.Berger
Deelnemerhij is ermee gaan rijden, en hij belde begeven moment op dat hij drap aan de olie dop had, toen ik erbij was kwam ik erachter dat er antivries erin zat, toen hij hem starten begon dat behoorlijk te schuimen, ik weet ook niet wat antivries doet als het heet wordt, zeg maar 95 graden, kan toeval zijn dat de koppakking door is, of mischien door de antivries
15 januari 2010 om 10:12 In reactie op: Wie heeft mijn oude D-Kadett nog gezien ??? terug gevonden #17419752Andreas.Berger
Deelnemerorigineel gepost door gt/w
origineel gepost door Andreas.Berger
wij hebben ook een geschorste d kadett staan, staat niet aangegeven bij de rdw, maar buiten dat om, is er geen mannier om erachter te komen waar die auto zich bevind:wtfeen paar jaar geleden kon, je een brief naar de rdw schrijven, met het verzoek om de huidige eigenaar een bericht te sturen, als hij/zij de vraagsteller wilde terug bellen/mailen/schrijven.
weet echt niet of ze dat nog doen, en dat is, voor zo ver ik weet, de enige legale manier, het register is namelijk niet openbaardat zou ik idd eens kunnen doen, aangezien ik de huidige staat niet weet van de auto blijft het toch gissen hoe die er nu bij staat.
maar het is een goede tip;)
15 januari 2010 om 09:11 In reactie op: Wie heeft mijn oude D-Kadett nog gezien ??? terug gevonden #17419749Andreas.Berger
Deelnemerwij hebben ook een geschorste d kadett staan, staat niet aangegeven bij de rdw, maar buiten dat om, is er geen mannier om erachter te komen waar die auto zich bevind:wtf
11 januari 2010 om 22:05 In reactie op: Wie heeft mijn oude D-Kadett nog gezien ??? terug gevonden #17419745Andreas.Berger
Deelnemerdat klopt, maar of die nog bij de eigennaar staat of familie of vrienden, dat is natuurlijk de vraag, kan ook bij handelaar idd staan , maar dat is de vraag, kom je toch niet achter:(
Andreas.Berger
DeelnemerEn er nog naar gekeken kaneelschep
Andreas.Berger
Deelnemerdat zou je kunnen doen bij de opel dealer, alleen denk ik dat je achter over valt van de prijs, deur sloten heb je niet meer zowat je zei, dan is het alleen kontaktslot koffer en tankdop slot, dat moet toch wel uit te halen zijn
Andreas.Berger
Deelnemerjaja, kan ik me voorstellen, kom je van ver.
anders wil ik je best helpen het kontaktslot te vervangen als het je alleen niet lukt
Andreas.Berger
Deelnemerik heb daarvoor de sloten van een a corsa gebruikt en die pas gemaakt voor in de D
Andreas.Berger
Deelnemerorigineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door Andreas.Berger
dan zal je dat echt wel ruiken, lijkt mij, want dat is mij ook al gebeurt, en dat stinkt goed.of binnen in kan er ook wat gebroken zijn, omdat er alles met de klauwen hebben aangezeten, ik heb toen meteen het hele kontaktslot vervangen, ik wou zowie zo geen risico lopen dat mij die stuurpal erin slaat tijdens het rijden
Jah idd en het rookt ook wel :P Bij men grijze D was het stuurslot trouwens ook kapot, altijd probleemloos meegereden. Maar voor de zekerheid kun je het slot idd eigenlijk wel beter vervangen
bij mij was toen ook de stuurpal afgebroken, nou hoef het niet persé kwaad te kunnen, maar het gaf mij geen lekker gevoel omdat er iemand anders aan heeft zitten kloten, daarvoor heb ik hem meteen helemaal vervangen, alle sloten trouwens, heb nu alles op 1 sleutel bij de dkadett
Andreas.Berger
Deelnemerwant dat staafje komt naar buiten toe als je hem op kontakt zet, en als die gebroken is kan die niet ver genoeg naar buiten komen waardoor je hem niet kan starten, en nu mischien helemaal weg is gebroken waardoor die niks meer doet, ik zou zeggen draai morgen even je kontakt klosje los, en dan denk ik dat je het probleem wel vind
Andreas.Berger
Deelnemerdan zal je dat echt wel ruiken, lijkt mij, want dat is mij ook al gebeurt, en dat stinkt goed.
of binnen in kan er ook wat gebroken zijn, omdat er alles met de klauwen hebben aangezeten, ik heb toen meteen het hele kontaktslot vervangen, ik wou zowie zo geen risico lopen dat mij die stuurpal erin slaat tijdens het rijden
Andreas.Berger
Deelnemerik zou eens alle bougie’s eruit draaien ,dan wel stuk voor stuk en kijken hoe die uitzien, en anders denk ik als andere hier het ook niet zouden weten dat je het beste een compressie test kunt laten doen, kan best zijn dat een van de cilinders er geen zin meer in heeft
Andreas.Berger
Deelnemerik denk eerder dat het staafje wat achter in het kontaktklosje ingaat is afgebroken, idd wat CommoCruiser zegt, 2 hele mini schroefjes aan de zijkant los schroeven en dan kan je het kontakt klosje gewoon recht eruit trekken, en dan zie je van zelf of het staafje gebroken is, onze d kadett was een tijdje terug ook gestolen geweest, en ik heb hem toen om deze mannier gestart en werkte goed
Andreas.Berger
Deelnemerdat is veel, en roken doet die dus niet, ik zou het zo even niet weten,
Andreas.Berger
Deelnemerhoeveel olie moet je bij vullen en hoeveel km rij je dan ermee:wtf
Andreas.Berger
Deelnemerzo’n kadett stond altijd bij mijn vader in de straat, op zeswegen was dat, is ook al jaren geleden, was een mooie kadett om te zien, had ook deze striping erop zitten

Andreas.Berger
Deelnemerbenzine verdampt idd ,als het om een beetje gaat was het ook geen probleem, maar er is genoeg uit gelopen, zoveel dat het er van onder weer uit kwam, maar verder kan ik er blijkbaar idd niks aan doen dan gewoon geduld hebben en en de ramen af en toe op een kier zetten
Andreas.Berger
Deelnemerorigineel gepost door Christian-tsx
ik blijf bij mijn verhaaltje dat je de auto eens een nachtje moet warmstoken. niet extreem heet natuurlijk, maar gewoon mooi warm met de ruiten een eindje los.
dan verdampen alle benzineresten, en dan eens verder kijken.ik zou je zomaar gelijk geven, alleen kan ik mijn auto niet open laten staan overnacht omdat ik in een flat woon, dus wordt dat zowie zo al een probleem
Andreas.Berger
Deelnemerik heb alleen maar de bodem schoon gemaakt, maar ik heb eerder het idee dat het in die betumplaat is getrokken, die was ook helemaal zacht, verder rij ik nu zonder mat rond, wel geen gezicht maarja, de betumplaat is nu weer hard, heb hem net nog even gekeken, er komt denk ik ook wel een andere mat in, omdat er toch teveel is uit gelopen
Andreas.Berger
Deelnemerof dat op benzine geur werkt, lijkt mij sterk, heb al 2 bussen weg gespoten, werkte ook al niet
Andreas.Berger
Deelnemerorigineel gepost door rinus de boer
Volgens mij bestaat het tapijt (bij alle oude opels trouwens zo’n beetje) uit twee stukken. Het voor- en achterstuk. Meestal zit de overlap van beide stukken net aan de voorkant bij de sleden van de voorstoelen, die die zullen er zowiezo uit moeten. Zo ver ik weet, is er geen verschil in 2 of 4 deurs.dat klopt, die tapijt bestaat, uit 2 delen, het achterste deel heb ik vanochtend al eruit gehaald op het werk, kosten me wel een uurtje met alles los en vast draaien en schoon maken, voorlopig maar even zonder rijden, alleen de betum mat was doorweekt, hopen dat de geur eruit trekt, want stinken doet die nog altijd goed:puke
Andreas.Berger
Deelnemerorigineel gepost door rinus de boer
Dus in het tapijt en isolatiemateriaal eronder? Dan het tapijt eruit, en laten luchten/drogen.zover ik weet zit er geen isolatie matriaal in de voetruimte’s achter, alleen maar voren, dus idd wordt dat morgen even klussen, weet iemand of de vloerbedekking van een 3 deurs het zelfe is als van een 5 deurs, met name het achterste stuk waar het om gaat.
d kadett 5 deurs uit 82
Andreas.Berger
Deelnemergelukkig zijn het niet de stoelen en de achterbank zit er nu even niet in, maar de benzine is me precies achter de bij rijders stoel leeg gelopen, in ieder geval net genoeg zodat het van onder er weer uit kwam, en de stank is niet te harden, ik heb net nog bij mijn vader een bus tegen geur bestreiding erin gespoten, en nog een of ander bloemen geurtje erin gespoten, ook een halve fles, maar de benzine damp komt gewoon terug:mad:
Andreas.Berger
Deelnemergraag gedaan:)
-
AuteurBerichten