Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andreas.Berger
Deelnemer14 inch is ook goed te doen voor een tigra ;)
Andreas.Berger
DeelnemerIk zou gewoon een andere lambda sonde van de sloop halen om te testen, zo kan je wel uitsluiten of de kat de boosdoener is ;)
Andreas.Berger
Deelnemerdat zou goed uitkomen, hopen dat er nog een nette uitlaat onder hangt ;)
22 oktober 2011 om 09:59 In reactie op: 14 inch Velgen met Winterbanden op Tigra tedoen of niet ? #17911300Andreas.Berger
Deelnemerinmiddels hebben we winterbanden erop, het is even wennen, maar ik hoop een grote uitkomst in de winter,
banden maat is 175/65/14 geworden op staal met opel wieldoppen, het ziet er kristelijk uit, naar mijn mening ;)Andreas.Berger
DeelnemerIk heb gewoon 17 inch onder de Vectra in de maten 205/40/17 et 40.
En ik vind het hem goed staan, zelfs zonder verlaging.
16 oktober 2011 om 10:06 In reactie op: 14 inch Velgen met Winterbanden op Tigra tedoen of niet ? #17911299Andreas.Berger
Deelnemer175/60/14
185/60/14 dit is wat ik ga nemen zowel voor de tigra als de vectraAndreas.Berger
DeelnemerMooie vectra heb je, de stootlijsten zou ik idd ook laten zitten, blijf je zien, een mooie set 17 inch velgen eronder , beetjes verlagen en je bent al een heel eind, ik heb zelf ook een vectra a met 17 inch eronder, en staat best goed gevuld, en ik heb de spatlappen er nog onder, en vind het niet fout staan, alleen in combi met verlagen zou dat denk ik niet meer gaan, en andere koplampen , achterlichten, maar ik zou idd wel kijken dat je dit voor een leuk prijsje kunt doen, anders lopen de kosten al gauw hoog op, vooral als je maar 1 jaar erop wilt rijden
10 oktober 2011 om 18:43 In reactie op: 14 inch Velgen met Winterbanden op Tigra tedoen of niet ? #17911295Andreas.Berger
Deelnemeroke, maar 14 inch in de maten 185/60/14 is ook goed te doen, want die maten wou ik eigenlijk voor beide auto gebruiken, alleen wis ik het voor de tigra niet zeker meer ;)
25 september 2011 om 01:59 In reactie op: Stotteren/ inhouden rond de 2000a 3000 toere Vectra A 1.8.nz #17922711Andreas.Berger
DeelnemerHoi Willem, ik heb het complete gasklephuis van een andere Vectra A 1.8.nz gehaald op de sloopt, deze zo omgezet, en het probleem is opgelost, vandaag nog 125 km gereden en liep perfect zonder kuren, hopen dat het zo blijft ;)
23 september 2011 om 20:13 In reactie op: Stotteren/ inhouden rond de 2000a 3000 toere Vectra A 1.8.nz #17922709Andreas.Berger
DeelnemerVandaag naar het werk liep de auto weer 2000 toeren, 8kilometer verder liep hij weer normaal, op de terug weg ging hij van 1500 toeren tot 2000 toeren lopen , een paar keer de stekker eraf en eropvan de gaskleppositiesensor , en hij liep weer normaal, wel merkte ik dat als ik de stekker los pakte dat het toerental wel gewoon tot 1000 toeren omlaag gaat, dus dat wat hij moet hebben.
Toen net weg geweest, perfect gereden, kom ik thuis, zet ik de motor even uit omdat mijn buurman mij aansprak, vervolgens wil ik hem starten, schiet het toerental meteen naar 3000 toeren, en blijft daar hangen, ik kon gewoon zonder gas te geven weg rijden, ik zet de motor weer uit, start daarna weer, is het is weer normaal.
Wat zou dit kunnen zijn, ik heb ook geen foucodes, er gaat ook niks branden onderweg
22 september 2011 om 20:42 In reactie op: Stotteren/ inhouden rond de 2000a 3000 toere Vectra A 1.8.nz #17922706Andreas.Berger
Deelnemerniemand bekend met dit probleem, als de auto afgekoeld is , dus 2 uurtjes gestaan heeft, en je start hem dan, loopt de motor meteen 2000 toeren.
Andreas.Berger
DeelnemerZo te zien is de auto al verkocht, vlug gegaan, ik hoop dat hij naar een liefhebber is gegaan wat er goed voor gaat zorgen
Andreas.Berger
Deelnemer@Aapje wrote:
@D.E wrote:
Ach, zo gaat dat soms. Pas geleden kon ik een Kadett 1.0 S kopen voor 300 euro. Alles geregeld, zou alleen nog even een proefrit maken. Krijg ik 2 uur voor de afspraak een mailtje dat hij ongezien gekocht is en ik dus pech heb. Vervolgens zie ik binnen een maand die Kadett weer opduiken op marktplaats, ditmaal voor 950 euro. Enige wat die koper eraan gedaan had, was de lak oppoetsen en de velgen spuiten…
Mijn tip: Direct in de auto stappen en die auto’s ophalen. Nooit tijd geven om te veranderen van gedachtes.
Tja @ andreas berger, had je ‘m niet verkocht aan hem, had je ‘m zelf wss op marktplaats gezet. Jij bent er nu dan ook vanaf en je gaat lekker je bieber tegemoet :)
Ik had hem ook op marktplaats staan, al zeker 2 maanden, voor een bedrag van 1850 euro, toen ben ik afgezakt naar 1750—> 1500 —-> 1350, uit eindelijk heb er 1150 voor gekregen, uiteraard is het toch een auto met werk, waar vroeg of laat toch eraan gelast zal moeten worden, wielrand links achter was al slecht, en ik wou hem graag voor de winter weg hebben, want ik kon hem nergens stallen, dus ja ik had mischien kunnen wachten en er meer voor kunnen vangen, maar van de andere kant hoe langer hij staat hoe slechter hij wordt, dus het is goed zo.
En ik kan het geld goed gebruiken voor mijn bieber idd , dan kan ik volgend jaar ook weer de treffens afgaan.Andreas.Berger
Deelnemer@eddepet007 wrote:
mja snap het probleem niet
als je auto verkoopt mag degene der mee doen wat ie wil jaook al zegt ie dat ie liefhebber is tja zow wat ben oo liefhebber mar wissel ook vaak
verder als je prijs heb gekregen die je wou ist ja goed anders had je niet moeten verkopensorrie hoor maar vindt dit soort topics zo n onzin
daarom zeg ik al, hij kan ermee doen en laten wat hij wil, dat ik me erdoor beroerd voel gaat ook wel over, ik heb een leuke tijd met de auto gehad, alle belangrijke spullen wat erop zaten wat voor mij van belang waren heb ik eraf gehaald, en komen op de bieber. Dus ja alles komt goed ;)
Andreas.Berger
DeelnemerIk ben er eerlijk in, ik heb geen verlies erop gehad, veel verdiend ook weer niet, maar je kan zowie zo al niet het onderste uit de kan halen, veel mensen denken omdat het een oldtimer is dat het ook meteen een goudmijn moet zijn dan, dat is niet altijd zo, een d kadett van 2000 euro moet in een zeer goede toestand zijn, daar verwacht ik dan ook van dat de wielranden gaaf van zijn, dat waren die van mij niet, moes nog aangelast worden, en bij de voor ophanging /schutbord zat ook een gat, dat is er ook bij verteld, voor de rest is het een zeer nette kadett.
Opzich zou ik best nog eens een d kadett ervoor terug willen hebben voor dagelijks gebruik, maar daar moet de prijs dan ook naar zijn. Die wat ik had vond ik te zonde om te houden voor dagelijks gebruik, jammer genoeg loopt het anders, maar als ik op marktplaats vaak kijk wat er aan d kadettjes voorbij komt, en hoe ze soms uitzien springen mij de tranen in de broek, en dan ook nog 1500 euro willen hebben, deuren slecht, van binnen uit geleefd ,stoelen kapot, krassen deuken, met 10 kleuren bij gespoten, het moet leuk blijven en dat is het vaak niet meer :(
Andreas.Berger
Deelnemerdat was mijn d kadett idd, en ik voel me er best klote door, maar het is niet anders, ik dacht dat de auto voor hem zelf bedoeld was als hobby, zit veel tijd moeite en geld in, uiteraard kan ik er niks meer aan doen, het is zijn auto en hij kan er mee doen en laten wat hij wil, voor de auto zelf hoop ik dat die goed terecht komt, zou zonde zijn als dit niet zou gebeuren.
Ik heb nou mijn Kadett D GTE Bieber waar ik mijn aandacht op moet richten, zodat ik volgend jaar weer op treffens aanwezig kan zijn.
Andreas.Berger
Deelnemerals eerste zou ik maar eens kijken of het lampje wel werkt als je hem op kontakt zet, als deze niet brand zou er best een foutcode aanwezig kunnen zijn terwijl het lampje gewoon kapot is
14 september 2011 om 19:30 In reactie op: Andere vectra A ( Elektrische antenne/kopsteunen achterbank) #17846086Andreas.Berger
Deelnemerupdate, eindelijk de passende hoedenplank binnen, zodat de kopsteunen goed bevestigd kunnen worden.
Alleen nu een andere vraag, waar kan je nog van die koortjes krijgen, zodat een deel van mijn hoedenplank met de klep omhoog kan ;)
Andreas.Berger
Deelnemerdat kan klopen wat je zegt, ik heb ook ene keer een toeren teller van een GT uitgebouwd, en de kabel was ook hetzelfde, toen de kabel van een astra f uitgebouwd en naast elkaar gehouden, en deze was ook even lang, er zullen wel langere kabels zijn, maar dat zou je eventueel bij een automatrialen zaak na moeten vragen
Andreas.Berger
Deelnemeridd, ligt de kabel niet helemaal lekker, ik heb als je belangstelling hebt nog wel een kabel voor je liggen. ;)
Andreas.Berger
Deelnemerbouwjaar ’89 is de e2 gekomen, tot 92, cabrio liep nog wat verder door
ik heb laats zelf nog een e kadett gehad van ’88 met oude type bumpers
Andreas.Berger
Deelnemeridd even beide kanten los maken, bak en teller, en dan aan een kant draaien, dan laat je een 2e persoon kijken of het andere uit einde ook mee draaid, anders nieuwe kabel halen, en wat je ook kunt doen als je de tellers achteraf hebt ingebouwd, is een pulsgever van een standaard kadett erop zetten, dat geeft ook wat extra lengte , bij somige kadettjes zitten die erop
Andreas.Berger
DeelnemerIk heb afgelopen weekend de inlaat pakking vervangen en het probleem is opgelost, ik wou de heren nog even bedanken voor het mee denken ;)
Andreas.Berger
Deelnemer150 euro, 200 euro, meer zou ik er echt niet voor neertellen.Moet het wel een goed blok zijn.
31 augustus 2011 om 08:33 In reactie op: hellluuuppp blok overleden!!!nieuw blok erin en gaan #17889853Andreas.Berger
Deelnemerga eerst maar eens kijken of de injector wel benzine inspuit met starten, zoniet spuit er wat remmenreinger in, reageerd hij daarop, is het een benzine probreem, regeerd hij niet zou ik even kijken of deze wel vonkt, kan ook namelijk je toerental sensor zijn in de onstekings voet , of een paars relai bij je ecu wat voor de benzine inpuiting zorgt als ik het goed heb.
Als het dat allemaal niet is wordt het verder zoeken
-
AuteurBerichten