Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Andreas.Berger
DeelnemerEn vandaag staan we er weer ;)
Andreas.Berger
DeelnemerDankje RickR91,
Ik ben erbij op Sevenum, wel alleen de zondag ;)Andreas.Berger
DeelnemerHelaas ben ik er vandaag niet bij, ben flink ziek geweest vanacht, en nu nog steeds niet helemaal in orde, en dan zie ik die 150 kilometer rijden niet echt zitten, dus hopelijk de volgende keer beter
Andreas.Berger
DeelnemerMooie d kadett, en welkom uiteraard, deze is van iemand geweest van het d kadett forum, als ik me niet vergis ;)
Andreas.Berger
DeelnemerWelkom Emiel op het opel forum, ik zou zeggen stel je even netjes voor in het voorstel rubriek, dan worden je vragen vlugger beantwoord, ik heb zelf sinds een maand ook een blauwe d kadett gekocht, en de onderdelen zijn nog wel uit te halen, anders meld je aan op het d kadett forum >>> http://dkadett.forum2go.nl/index.php?sid=eb31af0d8258ea294a5de36201e0fbe6″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Zeker dat je daar aan je onderdelen kunt komen ;)
Andreas.Berger
Deelnemernee dat was in brunssum bij deumens
Andreas.Berger
Deelnemer@Mr.F wrote:
kan je toch niks meer mee?!
hangt ervanaf wat er nog bruikbaar aan is.
Deze hebben wij in 2010 gezien op de sloop, was deels uit gebrand, klein defekt met de benzine slang.








ik denk dat de meeste mensen hier niks meer zoude uithalen ;)
Andreas.Berger
Deelnemerhopen dat het vanavond droog is, dan ben ik er met de kadett ;)
Andreas.Berger
Deelnemer@black pearl maastricht wrote:
ben er uiteindelijk in geslaagd om de code goed te hebben.
jullie staan er op dinsdagavond toch.? dan kan ik nu dinsdag al niet komen ivm verjaardag moeder misschien volgende week .kijk maar wanneer je er tijd voor hebt, we staan er vrijdag ook wel voorlopig, en de dinsdag is de vaste avond dat er altijd wel iemand aanwezig is, ;)
Andreas.Berger
Deelnemersleutel in stand 1 en dan idd met een inbus in het kleine gaat je het palletje indrukken, dan kan je de cillinder zo verwijderen, ik wil je ook best helpen als het niet lukt ;)
Andreas.Berger
DeelnemerBevestigings code is hoofletter gevoelig, zover ik gemerkt heb, ik heb ook 4 keer de code moeten invullen voordat hij hem pakte, ik zou zeggen, een paar keer proberen, lukt het dan niet horen we het wel. ;)
Andreas.Berger
Deelnemerik heb vrijdag avond niks opstaan, dus ik kom wel kijken met de d kadett mits het weer niet al te slecht is ;)
Andreas.Berger
DeelnemerFoutcode 12 is normaal startfase, 44/ 92 / 93.
Die kan je opzoeken , schema’s staan hier wel op het forum
Andreas.Berger
Deelnemer@RISL wrote:
Leuk!
Kom je met de Bieber? Ben erg benieuwd naar zo’n Bieber.Helaas niet RISL, ik wou dat ik met de bieber kon komen, is echt een plaatje, maar het dak is kapot , en dat kost flink wat geld, en voor de apk moeten er nog wat dingen gebeuren, maar daarvoor in de plaats kom ik met een hemels blauwe d kadett >>>>
ook een mooi dingetje ;)Andreas.Berger
DeelnemerAls het goed is komen wij ook, moeten alleen even kijken met hoeveel autos’het worden
Andreas.Berger
Deelnemerik heb het vewijderd, verder willen wij het gewoon gezellig houden, wij weten waar we aan toe zijn en hun weten dat ook, en voor de rest vind ik het wel prima, en problemen zullen er niet zijn, tenmisnte niet van onze kant
Andreas.Berger
DeelnemerHet is zeker weten gezellig, en geen verplichtingen, kijken is vrijblijvend, ik zou zeggen kom kijken en je opeltje showen, en wie weet hou jij er een leuke club aan over ;)
Andreas.Berger
Deelnemergeen dagteller was ook een optie, geen tunnelbak was ook een optie, geen dashboard kastje was ook een optie, de eerste serie’s hadden zelfs geen afwerklijst om de tellerbak zitten, handvaten aan de hemel was zelfs een optie , aansteker was ook een optie, d kadett kon heel kaal zijn ;)
Andreas.Berger
Deelnemerhangende thermostaat , denk ik ook, het beste vervangen voordat je meer ellende aan je kop hebt
Andreas.Berger
Deelnemerik ken iemand die had de veren er onderuit gehaald en zonder gereden, het kan wel, maar ik denk als je zo 1 jaar moet rijden dat je je hieraan behoorlijk gaat ergeren , want het stuitert idd, en het zit er niet voor niets ;)
Ik heb zelf ook een d kadett erbij gekocht, en ben wel benieuwd welke verlaging dat je het beste kunt pakken, wat zowel leuk uit ziet , maar ook wat comfort da laat
Andreas.Berger
Deelnemermooi toch dat het weer in orde is, zo leer je elke dag weer dingen bij :D
Andreas.Berger
Deelnemer@Ayfu wrote:
Beste Andreas,
Hier heb ik ook problemen mee gehad, kon mijn sleutel niet meer draaien heb toen een nieuwe cilinderslot er in laten zetten bij dealer (kosten 301 Euro)
Succes verder.
Gr, Ayfu
Dat is een beste prijs, het voordeel als je het zelf kunt spaart een hoop uit, ik heb alles zelf gedaan en was voor 50 euro klaar ;)
Andreas.Berger
DeelnemerBlauwe kabel controleren van de temperatuur voeler, kan zijn dat deze of geoxideerd is of hij ligt eraf, kabelbreuk kan ook nog ;)
Andreas.Berger
Deelnemer@D.J.R. wrote:
@BenKuiper wrote:
Edit, Airbag losgekregen, stuur niet.. maarrrrr: het is me heel erg goed gelukt zonder het stuur te verwijderen..
Voor Dirkjan: in plaats van die spijker heb ik een stuk 2.5mm2 installatiedraad (gestript) gebruikt.. wanneer de zwarte kappen zijn verwijderd, kun je er net bij met het koperdraad.. heel misschien dat je de draad, wanneer ie deels in het unlock-gat zit, iets bijbuigen met een lang smal tangetje, en de draad dan iets verder doordrukken.. toen kwam de cilinder er zo uit knallen.. daarna heb ik met een schroevendraaier de stuurblokkering ontgrendeld (gewoon in het gat waar de nieuwe cilinder hierna inkomt, het palletje volledig naar beneden drukken, goed zichtbaar. Nieuwe cilinder erin, en WOOHOO het is gelukt..
maar het was me noooooit gelukt zonder de HowTo van Dirkjan,, KLASSE king: :wors
Geweldig forum dit.. Mocht iemand in Twente nou eens hetzelfde probleem hebben, wil ik graag helpen mocht het diegene niet lukken.. btje als dank voor de informatie op dit forum!
Kijk weer een tevreden Vectra rijder.
En iedereen kan mijn HOW-TO op z’n eigen manier uitvoeren.
Ik vond het makkelijker om de stuur te verwijderen maar het was voor mij ook de eerste keer dus dacht ik maar laat ik de halve auto slopen :jerrySucces
Dirkjan
Ja idd dat houd je van de straat, of juist erop :vertag
Andreas.Berger
DeelnemerAls ik het zo leest, kan je het beste de hamer en die 2 blokken houd ook weg laten, dit kan je het beste doen als je weet waar dat je mee bezig bent, nou is de schade beperkt alleen maar tot de rand, gewoon even op ruwen met 80 korrel, van te voren de rand van het spadbord goed afplakken , plamuur aanbrengen en kijken waar je schuurd.
-
AuteurBerichten